quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef Roemertje het volgende:
je zal hier wel mee verdienen als je gedult heb.
volgens de plannen nu zal Fortis over een jaar weer het zelfte draaien als toen het wel goed ging.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef Roemertje het volgende:
je zal hier wel mee verdienen als je gedult heb.
volgens de plannen nu zal Fortis over een jaar weer het zelfte draaien als toen het wel goed ging.
Een aap heeft netzoveel succes met beleggen als een prof belegger gemiddeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:57 schreef Razor21 het volgende:
Ik durf het niet las net in de voorwaarden dat een tradebox niet voor beginners is...![]()
Laat maar dit is weer een bevlieging van mij dit gaat me alleen maar geld kosten denk
100 euro is zelfs aller ergste wat er kan gebeuren, als ze stoppen te bestaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:57 schreef Razor21 het volgende:
Ik durf het niet las net in de voorwaarden dat een tradebox niet voor beginners is...![]()
Laat maar dit is weer een bevlieging van mij dit gaat me alleen maar geld kosten denk
Achja, dat ligt er aan. Er is nog steeds onzekerheid over wat er nou precies in de holding zit... Veel zal het niet zijn. Na verrekening van transactiekosten zal je per saldo niet veel over houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Realistischer is dat ze stijgen in de toekomst..
hehe hoe heet dat ook alweerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een aap heeft netzoveel succes met beleggen als een prof belegger gemiddeld.
Ik zou gewoon een gokje wagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |