quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Briggy het volgende:
SW: maan
Mag wel maar je hebt al gejuicht voor Briggyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef starla het volgende:
[..]
je hebt in principe het sleutelwoord gezegd
5 punten toekennen?
Ja omschrijvingen dus: 'band' , 'naam speelgoed' , enz.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ja sorry, maar valt echt weinig te omschrijven, 2 keer wie en 3 keer wat.
Beetje flauwekul om te zeggen: 'welke band zoek ik?' of 'hoe heet dit speelgoed?'
Ok, nu snap ik het.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja omschrijvingen dus: 'band' , 'naam speelgoed' , enz.
Dat maakt duidelijk wat je bedoelt.
Een simpel plaatje kan ook om een heel ander antwoord vragen.
Als jij dan de volgende maakt hebben we allebei puntenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag wel maar je hebt al gejuicht voor Briggy![]()
Gefeliciteerd Briggy
Ik heb nu ook al punten, misschien een andere keer ....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als jij dan de volgende maakt hebben we allebei punten
Fixedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef eNGine10 het volgende:
hey briggy ik moet nog een plek omhoog.
Ik ben snelquote:
Nee die alternatieve betekenissen moeten we zelf zien te vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik het.
Nog één ding trouwens, bij meccano was het ook uiteindelijk een bandnaam, moet ik dan als beschrijving speelgoed doen of band. In het 2de geval wordt het wel erg gemakkelijk?
Zonder enige beschrijving is het allemaal goed gekomen. Volgens mij begrepen we allemaal wel wat er gevraagd werd en dan is de vraag niet nodig..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee die alternatieve betekenissen moeten we zelf zien te vindendat zijn de leukste!
Nee is een vereiste. Tenzij het bij een bepaald plaatje echt niet anders kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder enige beschrijving is het allemaal goed gekomen. Volgens mij begrepen we allemaal wel wat er gevraagd werd en dan is de vraag niet nodig..
Bij meccano kan ook speelgoed worden bedoeld. Dat is al vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder enige beschrijving is het allemaal goed gekomen. Volgens mij begrepen we allemaal wel wat er gevraagd werd en dan is de vraag niet nodig..
Ben je nu zo streng omdat je geen punten had deze ronde omdat je niet wist wat er gevraagd werd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee is een vereiste. Tenzij het bij een bepaald plaatje echt niet anders kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |