mja iedereen was te gebrand op punten.... dus niemand heeft er eentje gemaakt....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef ItaloDancer het volgende:
goeiemorgen
joah ik dacht dat ik er geen hoefde te doen omdat jullie 's nachts door zouden gaan, maar toch vanaf gezien?
das stom want met een nieuwe puzzel heb je gelijk 3 punten, dat is anders moeilijk te halen met een nieuw raadsel (kleine kans dat je t sw raad, en dat je er 3/5 weet, en dan ook nog eerder bent is ook niet al te grote kansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
mja iedereen was te gebrand op punten.... dus niemand heeft er eentje gemaakt....
Carrie kon dingen laten vliegen... naar Kreta ga je vliegend.... taurus > red bull > zie reclamequote:
he jammer... Ik denk misschien is die regisseur David Cronenberg na een extreme makeover > The Fly...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Neh dat heeft er niets mee te maken
ow damn......waarom ben ik zo slecht in gezichtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:34 schreef Maringo het volgende:
Ow damn...... waarom ben ik zo slecht in namenHij komt me wel bekend voor....
als PR zegt ariadne, dan gooi ik mijn minotaurus in de herhaling, voor het geval die gemist isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |