jawel joh al lang let eens opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
AEX is trouwns nog niet door de 250 punten heen. Nadruk op NOG dan wel.
Egwel!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
AEX is trouwns nog niet door de 250 punten heen. Nadruk op NOG dan wel.
quote:AEX-index 249,06 -5,30%
g.v.d. de eerste drie minuten handel niet gezien...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
jawel joh al lang let eens op
Het zou me niets verbazen als de omzet zoveel is teruggelopenquote:Randstad Holding noemt mediaberichten van donderdag over een omzetdaling van de onderneming over de laatste 4 weken van 15% "onzin". Dat zegt Bart Gianotten van investor relations bij de uitzender tegenover Dow Jones Nieuwsdienst. "Het is gewoon niet waar", aldus Gianotten.
Het Financieele Dagblad meldde donderdag in zijn tweede katern dat de omzet van Randstad de afgelopen 4 weken met 15% is gedaald.
"niet waar" dat zeiden LEH, FOR en nog tig andere bederijven ook dagen voordat ze op de fles gingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Randstad: mediabericht over omzetdaling 15% "onzin"
[..]
Het zou me niets verbazen als de omzet zoveel is teruggelopen. UItzendkrachten is iets waar meestal direct op bezuinigd wordt als 't slechter gaat...
* indahnesia.com zoekt mp3-tje weer eens op.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
-6% al.
Neuriet 'vandaag is rood.....'
Toen jij postte was het iig al, ja hij zat er in het begin eventjes boven maar je zag aan de future al dat ie er onder zou duikenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
g.v.d. de eerste drie minuten handel niet gezien...
Bestaande klanten houden het wellicht voor gezien. Niet bepaald iedereen is rationeel en aandelen zijn toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die dalingen van Binck Bank (http://www.eurobench.com/koersen/BinckBank/11806/snapshot.aspx) zo onlogisch. Als er één bedrijf is wat nu z'n omzet moet zien stijgen, is het wel zo'n bedrijf....
Het enigste wat stijgt is de dollar , 3 cent al met gisterenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die dalingen van Binck Bank (http://www.eurobench.com/koersen/BinckBank/11806/snapshot.aspx) zo onlogisch. Als er één bedrijf is wat nu z'n omzet moet zien stijgen, is het wel zo'n bedrijf....
Hm... Geen idee. Ik zou juist denken dat er ook heel veel nieuwe mensen een rekening openen en dat heel wat bestaande klanten wat meer handelen.... Rationeel is de markt niet neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bestaande klanten houden het wellicht voor gezien. Niet bepaald iedereen is rationeel en aandelen zijn toch het belangrijkste.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben net wakker, en we springen en we dansen en we zijn zo blij!
Veel nieuwe mensen zijn er ook, heeft Binck gerapporteerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Geen idee. Ik zou juist denken dat er ook heel veel nieuwe mensen een rekening openen en dat heel wat bestaande klanten wat meer handelen.... Rationeel is de markt niet nee.
Heb je de handel wel gelijk weggedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef sitting_elfling het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Red October was toch een duiboot?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Rood blijft in trek deze maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |