Ach , volgens mijn glazen bol , gaat de dollar binnenkort weer flink zakkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's dan weer minder.
Die 1,50-1,60 van even geleden was zo gek nog niet.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Maak je over die turbo's maar geen zorgen, opening call FTSE is -5%.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef MonoSynth het volgende:
paar dagen oud, maar toch...
[ link | afbeelding ]
Zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach , volgens mijn glazen bol , gaat de dollar binnenkort weer flink zakken
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Maak je over die turbo's maar geen zorgen, opening call FTSE is -5%.
Oké thanks.quote:
Leuke timingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Oké thanks.
Ik zag net trouwens op mijn alex account dat ING ook met sprinters komt, vanaf morgen.
Ik heb er sinds vanmiddag net na de lunch een 100tal aangeschaft op de AEX 320 short, gewoon om even te kijken hoe het gaat. Zit wel een aardige hefboom in, maar ik kan het nu redelijk goed in de gaten houden qua tijd. Ik zag net ook wel wat interessante speeders staan bij Citi op de AEX.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik hier de enige ben die actief in turbo's handel, de volume's voor de indices zijn dusdanig te noemen dat hier vast wel meer mensen zijn die turbo's liefde toedragen!
De AEX Index Turbo Short 321,00 of de AEX Index Turbo Short 311,00 ? Ik heb zelf net geen duizendtal van de 311.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik heb er sinds vanmiddag net na de lunch een 100tal aangeschaft op de AEX 320 short, gewoon om even te kijken hoe het gaat. Zit wel een aardige hefboom in, maar ik kan het nu redelijk goed in de gaten houden qua tijd. Ik zag net ook wel wat interessante speeders staan bij Citi op de AEX.
O O.....quote:EU versoepelt boekhoudregels voor banken
15 oktober 2008, 20:27 | ANP
BRUSSEL (AFN) - De Europese Unie versoepelt boekhoudregels voor banken. De financiële instellingen hoeven hun beleggingen in 'besmette' producten niet langer te boeken op marktwaarde. Dat maakte de EU woensdag bekend. De Verenigde Staten voerden de wijziging eerder al door.
Met de maatregel wil de EU banken wat lucht geven. De waarde van sommige beleggingen is de laatste tijd fors gedaald, omdat er geen markt meer voor is. Banken hebben hierop vele miljarden moeten afschrijven wat de onrust rond de geplaagde banken alleen maar verder heeft vergroot.
Och, die arme banken toch.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:07 schreef Drugshond het volgende:
US Debt Clock
Kan deze in de OP.
[..]
O O.....![]()
*krak* *krak*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zakt behoorlijk weg. Veel erger dan de dotcom.bubble. En dat proces is al langer bezig.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:50 schreef Recce het volgende:
Nikkei nu -8,18%, nog niet echt spectaculair.![]()
ik denk dat dat de eerder ingelegde orders zijn die in mandjes worden afgehandeld om geen gekke dingen te krijgen (?)...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom begint de nikkei altijd eerste half uur ofzo met 7 grote stapsgewijze transacties?
even het straatje schoonvegen voor het naar huis gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef appelsientje het volgende:
Toch bizar dat het weer het laatste half uur is waar de grootste slag geslagen wordt.
Zolang m'n vriendin niet de hele maand rood is , vind ik het primaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Rood blijft in trek deze maand
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zolang m'n vriendin niet de hele maand rood is , vind ik het prima
Zwarte maandagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zit klaar voor een donderende donderdag.
Dan zal 't op bevrijdende vrijdag wel omhooggaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zwarte maandag
Rode dinsdag
Woensdag gehaktdag
Donderende donderdag
Nu nog vrijdag
quote:Stocks: Tumble, Nikkei Ends With 2nd Largest Drop Of Over 11%
TOKYO (Kyodo)--Tokyo stocks closed sharply lower Thursday with the key Nikkei index losing more than 11 percent, its second-largest single-day percentage drop, as the overnight 700-point plunge of the Dow Jones Industrial Index on sluggish macroeconomic readings battered investor confidence.
Of omlaag op een venijnige vrijdag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal 't op bevrijdende vrijdag wel omhooggaan.
Mijn TT! Wat doe je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Even de TT veranderen want Ramses trekt geen volk.
bloedbaden alom de laatste wekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Even de TT veranderen want Ramses trekt geen volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |