Bix merkte op dat er soms leuke mannen (qua partnermateriaal) op FOK zijnquote:
Goede samenvattingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bix merkte op dat er soms leuke mannen (qua partnermateriaal) op FOK zijn
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef bixister het volgende:
hehheh miss_sly, ik lees dit nu pas, maar dank je! heb even je fotoboek gechecked en jij mag er ook wezen hoor!![]()
![]()
lishe, meestal steek ik m'n haar uit gemak maar op, dus zo los heb je nog niet vaak gezien denk ik. maar 't hangt los ook snel stom, dus dan toch maar weer een staart, of opsteken. en dat ziet er wel snel veel ouwelijker uit. althans, ik heb niet echt een leuke jeugdige slag van opsteken helaas. ik doe maar wat, prop er een speld of klem in en ziedaar, het 'vrouwtje theelepel'-effect.![]()
guuzewuus, (geen idee waarop ik 't baseerde maar) dat had ik ook niet zo gedacht, dat jij single bent. en je kunt 't wel niet zwaar vinden, je moet 't toch maar allemaal alleen doen, dat lijkt me niet altijd makkelijk. bovendien heb je minder tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe liefde.heeft fok! niet nog een leuke kandidaat rondlopen?
er lopen wel es interessante exemplaren rond namelijk![
![]()
[edit]heb ik dat: 't speeltuinbankje volposten.even een nieuwe aanmaken...[/edit]
Die snavel deed het 'm hè?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef bixister het volgende:
memmel, de 'mijne' bijvoorbeeld. die he'k ook van fok! gedownload.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:09 schreef bixister het volgende:
ynske, ook op de uitkijk?of juist iets (ahum, iemand) gevonden?
en dan krijg je een Schatzeneggerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
tja, ik dacht een Scharzenegger lookalike te treffen
Dat kan ik me echt voorstellen zeg, jeetje, dan zal er hoop door je heen gaan. Maar fijn dat het waarschijnlijk niks is. Echt fijn Miss-slyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje en schoonzusje hebben wel eg nare uren achter de rug.
Je zegt het zelf al: Niettus!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Die TT gaat BE geheid nog veranderen
NieTTus
feuteux!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: Niettus!![]()
Ik heb alleen OUD SC ervoor gezet.
Zo vaak verander ik toch niet TT's?![]()
Alleen de uniformiteit van de lijstjes topic voor in de histeorie, meer niet.
Zooooo, ik ben ook naar de kapper geweest net.
Met mijn vervje van vanmiddag en een stukje eraf nu net kan ik er weer even mee door.
Nou.. neh, ik wil vooral kapsels zien en verder twijfelen wat ik zelf wilquote:
die had je gewoon nog eens moeten posten en dan niks zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ff geen zin in. Hetzelfde als de vorige keer, maar dan bruin ipv rood.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:23 schreef moussy het volgende:
[..]
die had je gewoon nog eens moeten posten en dan niks zeggen
Pssst... Dit is de oude foto.quote:
Wacht jij nou gewoon maar op je leesbrilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh boy... generatiekloofje? (Alhoewel ,ik kwam er dus achter dat hier ook wat oudere dames rondhupsen. Zo erg dat ze al antieke spiegels hebben)
* RockabeIIa gaat derzelf wel effe
Lang leve web-mail.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk wil ik de rest nu ook wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef pinquit het volgende:
Guus, ik wil nog even tegen je zeggen dat ik met je meeleef, sterker nog; ik heb hetzelfde probleem
i k w i l e e n v e n t ! ! !
en ik wil ook nog een paar kinderen, en ik wil een mooi huis met een grote tuin en en en![]()
[/klaagmodus]
ben in iedergeval wel blij dat ik niet de enige not-so-happy-single ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |