Mmmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Menschen..omdat je maar 1x per jaar jarig bent...
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Ik zie gee nJuupquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
* Sgele schenkt zichzelf ook een glas Whiskey inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt gelijk een goed glas whiskey, proost P!MP!
Watte? Wie is er jarig?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Koelkastjes onderin... godsamme en dan van mij zeggen dat ik scheel benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie gee nJuup![]()
* Crazy-M draait weer om en loopt weer weg
ik ga niet slapen als ik gedronken hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
quote:
zuipen kreng!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie gee nJuup![]()
* Crazy-M draait weer om en loopt weer weg
Sgele badvinkquote:
het sterkste wat je hebt aubquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
hahah lol dat heb ik ook een keer gedaan best vetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zuipen kreng!
[ afbeelding ]
* Crazy-M draait om en springt in de koelkast.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koelkastjes onderin... godsamme en dan van mij zeggen dat ik scheel ben![]()
Zeiktrut!
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuimquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga niet slapen als ik gedronken heb
nee bij mij was het net iets anders verlopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuim
wakker worden omdat de kots uit je oor looptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee bij mij was het net iets anders verlopen, hint hint , mijn post van vanochtend
omgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wakker worden omdat de kots uit je oor loopt![]()
nee ik heb de hele nacht het niet eens doorgehad , sochtens pas toen ik wakker werdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wakker worden omdat de kots uit je oor loopt![]()
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuimquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuim
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuim![]()
![]()
PER ONGELUK!!! en toen ook nog per ongeluk een pootje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
Helaasch wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuim![]()
![]()
laterzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
hey psst
hey.....
oke geen zin in
ik ga m`n boeltje pakken
laters mensen
en een kusje voor Sgele![]()
![]()
tubeyou >?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch wel...
En het ergst van alles, het staat nog op video ook
Hufters
je hebt geluk dat het geen tandpasta was. dat wordt enorm heet in je neus nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch wel...
En het ergst van alles, het staat nog op video ook
Hufters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |