Omdat ik inlogde op de beveiligingscam van je baasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik naar de wc was?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
eer-ik's plek in de OP was aan jou toebedeeld anders. Dus MPG, eer-ik blijft nog even.
Ga fietsenquote:
Te vroegquote:
Hangt er van af wat je doel isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
en ik zit me net af te vragen, 8 bakken koffie op een dag, zou dat teveel zijn of te weinig
Te weinig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
en ik zit me net af te vragen, 8 bakken koffie op een dag, zou dat teveel zijn of te weinig
quote:Top 10 Topic-openers
1 OA - 120
2 MPG - 119
3 eer-ik - 101
Ambtenaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef OA het volgende:
Zo, naar huis!![]()
Ja, MPG, pas over 2 minuten
quote:
Vertel....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef Klonk het volgende:
Voetbal
Helemaal VVV, zeker sinds die keer dat ik tijdens een wedstrijd m´n vriendin uit het restaurant moest ophalen
Koffie is bah! en au. vooral grote au.quote:
quote:
Au?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is bah! en au. vooral grote au.
Je opent de volgende neem ik aan?quote:
Minstensquote:
Iig voordat ik mijn volgende open!quote:
Ik drink er maximaal twee per dag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef Klonk het volgende:
doei
Maagkrampen.. echt bizar zo pijnlijk. Daarom drink ik eigenlijk nooit koffie, want opzich vind ik het best lekkerquote:
Wat is er dan meid?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is bah! en au. vooral grote au.
Awwww.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Maagkrampen.. echt bizar zo pijnlijk. Daarom drink ik eigenlijk nooit koffie, want opzich vind ik het best lekker
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
MPG, ben je een beetje boos vandaaG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |