abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62453405
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef Fuente het volgende:
Ik heb kiespijn.. en ben als de dood voor tandartsen Ik baal echt als een stekker nu, halve nacht wakker gelegen.
Ik heb al mijn melkkiezen nog, die gaan sneller kapot dan 'volwassen' kiezen, dus er zal wel weer wat mis zijn. Ik kijk het nog over het weekend aan en anders toch maar naar de tandarts.

Je mag toch wel verdoofd worden tijdens je zwangerschap met tandartsbehandelingen?
Ik ben ook bang voor de tandarts. Maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat ik vandaag effe zou bellen.
Als je in het weekend met ernstige tandpijn zit, das echt niet fijn
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:58:13 #127
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62456309
hihi ik kreeg zonet MvM over de vloer... is toch handig als ze bepaalde vragen uit hun vragenlijst op hun site zetten... ik mag dus geen urine doneren
vond het wel sneu dat die vrouw helemaal langs komt, met AL die spullen en dus onverichter zaken weer weg kon gaan.
ik heb ooit een bloedtransfusie gehad, vandaar dat ik niet mee mocht doen
No more games, no more drama...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:48:46 #128
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62457543
Ja Marie blijft wel angstvallig lang stil.....

Fuente hoe gaat het nu met je kiespijn?

Ik heb oefeningen voor mn bekkenproblemen, oefeningen om de dwarse buikspier en de bekkenbodemspieren sterker te maken. Ik heb het gevoel dat het ook nog helpt. Al zijn die oefeningen niet leuk. Het scheelt al dat als je opstaat, je navel deels inhoudt als je staat weer loslaten even wachten en als je gaat lopen weer je navel eventjes in. Dan kunnen de bekken even "goed gaan zitten".

Fietsen vind ik ook niet meer zo prettig, maar ja lopen vind ik nog erger... en door de week heb ik ook gewoon geen auto dus moet wel.
Make love, not war ☮
pi_62457656
Inderdaad A-E dat mag wel op de site gezet worden ik vroeg me laatst namelijk ook al af wat de vragen weer waren omdat ik dus geopereerd was twijfelde ik namelijk. Ach ja je hebt je goede wil getoond toch.

Fuente, zeker de tandarts bellen horen een weekendtandarts is niet fijn, en een verdoving mag je hebben.
maar meld wel ff dat je zwanger bent (naja ze zien het wel aan je denk ik ) ivm foto's maken wat dus niet mag.

Hier is de rugpijn niet over
De huisarts had snel even gebeld en zo kan ik dus nog snel terecht, vanmorgen moeten overgeven van de pijn dus nou kan ik mn kop niet meer in het zand stoppen had gehoopt dat het vanzelf wel over zou gaan.
Een warm bad doe ik maar niet want toen ik daar gisteren uitstapte schoot het er dus in helpt normaal wel maar durf het nu dus ff niet.

Net even een hele lieve vriendin gebeld en die past straks even een uurtje op Isa, mijn moeder vond het namelijk nogal een probleem en dat terwijl wij haar brandjes al vaak geblust hebben, dat viel dus wel heel erg tegen. Maar mijn moeder zit de laatste tijd nogal in de knoop met zichzelf dus ik had het enigszins wel verwacht.
Mama van Isa en Ties
pi_62458784
Dat van die röntgenfoto's is niet helemaal zo zwart-wit, Marlieske Voor sommige behandeling kan het gewoon niet anders dus dan moet de afweging gemaakt worden of het minder slecht is om een foto te maken of om de behandeling te laten zitten.
Een flinke ontsteking plus de bijbehorende pijn is ook niet goed voor je lichaam en soms kan dat niet opgelost worden zonder een foto om te kijken waar wat precies zit.
Gelukkig zijn er verschillende manieren om de straling zo veel mogelijk te beperken (loodschort, loodkraag) en is een röntgenfoto van je kaak sowieso minder ingrijpend dan een van bijv. je borst.
pi_62459144
* Naj_Geetsrev word pappa
28 april 2009 is de uitgerekende datum!
pi_62459263
Het gaat redelijk eigenlijk nu! De pijn is in ieder geval een stuk minder dan vanmorgen. Na het weekend ga ik sowieso, vandaag zou ik anders alleen moeten en dat zie ik echt niet zitten. Maandag kan manlief mee, dus dat is voor mij prettiger.
Thnx voor jullie meedenken enzo!

Marlieske, wat rot van je rugpijn

Diaan, ja die navel-inhouden/optrekken oefening werkt hier ook goed. Ik vind fietsen echt vreselijk, ik kan gewoon niet meer op een zadel zitten. We hebben tegenwoordig maar 1 auto, dus af en toe moet ik wel fietsen omdat de winkel lopend te ver is. Maar dan heb ik er de volgende 2 dagen wel echt pijn van.
Gelukkig komt mijn paps regelmatig op de koffie, en dan kan ik met hem even meerijden naar de winkel enzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62460647
Even heel snel bijgelezen... ben een midweekje op vakantie geweest...

Marit, gefeliciteerd met je lieve meisje Sanne! Geniet er maar lekker van...!

AE, dat mag inderdaad wel op de site worden vermeld...!! Maar ja, goed in ieder geval dat je er wel voor open staat/stond (voor MvM)...!!

Over zwemmen; ik had tegen beter weten in zwemspullen meegenomen naar Center Parcs, maar ben uiteindelijk niet gaan zwemmen... Mijn badpak past natuurlijk niet meer (ik heb twee wedstrijdbadpakken, omdat ik altijd wedstrijdgezwommen heb), en om nou voor één week een zwempak te kopen die wel past... nuj... Bovendien ben ik veel te bang voor een niet bedoelde trap in mijn buik door kinderen die op dat moment ook aan het zwemmen zijn.

Verder is de kleine soms echt super actief. Vanmorgen lag hij/zij schuin overdwars in mijn buik. Mijn dacht een elleboog te voelen in mijn linkerzij, terwijl ik zelf ook nog getrappel voelde in mijn andere zij...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62461859
Gefeliciteerd Naj_geestreV! Welkom!

lekker zeg, een weekje weg Jose, gezellig dat je weer terug bent.

Fuente sterkte bij de tandarts maandag, fijn dat je man dan mee kan!

Mocht baby te vroeg komen, en volgende week geboren worden, dan zijn alle grootouders weg.
Mijn moeder (en broertje) zijn net vertrokken op vakantie naar Oostenrijk, mijn vader moet voor zijn werk naar Budapest, en mijn schoonouders zijn (nog steeds) op vakantie in Spanje. Hmmmm. Zul je zien dat hij/zij volgende week denkt: Ah! het is tijd! Ik kom eraan!
pi_62461931
Reinhilde! Jij zit maar met een vroeggeboorte in je hoofd volgens mij Ik hoop dat je baby nog minstens drie weken blijft zitten en dat alle grootouders fijn in de buurt zijn om snel hun kleinkind te kunnen bewonderen.
pi_62462123
Ik ben er nu niet meer 'bang' voor Owlet, baby is nu zo ver dat hij/zij maar een paar dagen nog in de couveuse moet. Dus de angst is wel weg.

Nu ben ik het gewoon een beetje zat om zwanger te zijn. . Ik wil mijn baby, en ik wil mijn lijf terug!
pi_62462264
begrijpelijk hoor
Bij Ronja had ik me zo ingesteld op de 37 weken. Daarna op de 40 en toen ze uiteindelijk met 41+6 nóg niet geboren was was ik echt op van spanning en teleurstelling.
Vandaar dat ik me nu maar in stel op de 42 weken (maar het liefst 41+ 5 of 6 i.v.m. Sinterklaas ), de kans dat de baby na de 40 weken komt is een stukje groter dan dat ze voor die tijd komt en die teleurstelling wil ik echt niet meer

[ Bericht 1% gewijzigd door owlet op 17-10-2008 16:11:18 ]
pi_62463044
Hier juist liever wat later. Lieve januari ivm de feestdagen. Maarja, valt niets over te zeggen he.
pi_62465343
Marlieske; even een voor je rug!

Marit; wat een fijn bericht van je om te lezen We wachten geduldig op een foto en geniet van je kraamtijd!

A-E; wat raar dat ze dat niet op de site zetten voordat die vrouw langskomt, wel goed van je dat je het wilde proberen

Moonah; dankjewel voor je lieve post, wat attent

* Naj_Geetsrev; gefeliciteerd!!!

Fuente; sterkte, ik hoop dat je kiespijn gewoon afneemt.

Meimeltje; volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze; van harte!

Marie; doe je rustig aan Ik hoop dat een opname je bespaart blijft, veel sterkte!

Ik mocht gister om 9 uur bij de uroloog komen en ik heb gezegd dit geen maanden vol te houden en wat andere opties zijn betreft een andere katheter. Die zijn er niet. Ze heeft overlegt met de chirurg die me geopereerd heeft en kwam daarna terug dat ik een kwartier later al geopereerd zou worden om de katheter te laten verwijderen. (De volgende stap wordt helaas toch waar ik al voor vreesde, zo'n katheter met zakje rechtstreeks vanuit je nier...)
Ik heb echt half in shock daar gezeten, zit je daar alleen en denk je voor een spreekuur-consult van 5 minuten te komen en een kwartier later lig je omgekleed en wel al weer met je benen in de steunen om het nuchter zonder enige narcose te laten verwijderen. Ik heb het echt even moeilijk gehad. Later mocht ik naar huis en moest ik ook zelf een nieuwe echo voor m'n nieren voor komende week regelen , ik moest me haasten met omkleden terwijl ik zoveel bloed verloor... ik ben niet snel een klager, maar ik ga binnenkort (als het beter met me gaat) echt een gesprek aan hoe ongelofelijk lomp ze met me omgaan. De zuster die me begeleidde wist niet eens dat ik zwanger was. Ook reuma heeft ze niet uit een dossier meegekregen, ik vind het onbegrijpelijk. En dat ik daarna op moet schieten toen ik naar huis ging, terwijl ik door de pijn niet eens kon lopen... echt ongelofelijk. Fouten maken gebeurd bij elke baan, maar ik heb dit nu te vaak gehad dat ze niks in m'n dossier lezen voor een operatie. Terwijl ik loop te duizelen denken ze niet aan een glas water of wat dan ook. En daar sta je dan in een groot ziekenhuis, waar je bij de cafeteria geen drinken kunt halen, omdat er 10 mensen in de rij staan (en ik werkelijk al zo slap was na die operatie) en je niet genoeg kleingeld hebt voor een automaat... Ook een folder over de operatie die komen gaat kreeg ik niet mee, ik mag het thuis weer allemaal uit gaan zoeken. (Dat gaat ws net als vorige operatie, dan krijg ik die een uur voor m'n operatie in m'n handen gedrukt, zonder enige uitleg of begeleiding)
Zodra ik het ziekenhuis uit liep begon m'n nier alweer aardig pijn te doen (logisch, was te verwachten zonder katheter) en vannacht om half 4 heb ik het ziekenhuis gebeld, omdat het weer te heftig werd. Maandag zou ik een echo van de nier krijgen om te zien of hij al uitgezet is, maar door de pijn zou vandaag beter zijn, want in het weekend kunnen ze geen echo's maken.
Vannacht ben ik toch in slaap gevallen en de pijn was even weg, dus ik heb gebeld het even aan te kijken. In 3 nachten 5 uur geslapen te hebben begon me weer erg op te breken, dus vond ik beter om toch te slapen zolang het nu kan.
Nu is het dus afwachten, ik verwacht dat ik dit weekend opgenomen word en dat ze dan binnen een paar dagen opereren.
Ik zie er ongelofelijk tegenop, want ik weet niet of een volledige narcose of ruggeprik bespreekbaar is en die katheter plaatsen is via een gat in je rug/zijkant en wordt ook met hechtingen gezet. En ga dan maar eens 20 weken zwanger rondlopen met zakjes om je lijf. Ik ga Maandag iig thuiszorg aanvragen, want ik ben heel erg vaak alleen en ik kan het huishouden en boodschappen doen niet meer redden zo. En ik denk dat ik ook wat extra hulp nodig heb in het begin met die zakjes en de verzorging ervan.
Ik hoop dat ik het tot Maandag uit kan zingen, zodat ik iig emotioneel thuis even op kan laden en wat dagelijkse afleiding heb voor ik geopereerd word. Maar dat is afwachten, ik denk dat de kans heel klein is.
Het lijkt inmiddels al een halve soap, daar probeer ik dan maar het positieve van in te zien
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:04:28 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62465738
Jemig, wat een ellende Carmella.
Sorry, meer zinnigs kan ik er niet op zeggen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:05:32 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62465762
Een ruggenprik moet toch mogelijk zijn? Die mag je met een bevalling ook, schijnt het kindje niets van mee te krijgen.
PM Sjak anders even, die weet dat allemaal wel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62466021
OOh Carmella wat een drama in dat ziekenhuis en wat er met jou gebeurt vind dit zo naar voor je
echt zoals Moonah zegt even informeren naar een ruggeprik en misschien niet handig hoor
maar een ander ziekenhuis een idee dit is echt niet menselijk en zo hoort het echt niet te gaan.

ga dan ook echt niet nu mijn verhaal over mijn rug doen, dat is dan echt zwak geleuter.
Mama van Isa en Ties
pi_62466443
Jeetje Carmella! Ik ben gewoon pissig hier vanwege het lompe gedrag van personeel in je ziekenhuis. Dit kan toch zo niet?!? Is er echt geen enkele manier waarop je verdooft kan worden? Zoals Moonah zegt misschien? Hallo zeg, dit lijkt me echt niet normaal.
In ieder geval een dikke van hier!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:40:06 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_62467868
Carmella, wat vreselijk voor je! Hele dikke en heel veel sterkte!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:47:38 #145
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62468039
Carmella, vind het zo naar voor je.... dikke vette voor jou
No more games, no more drama...
  Jubileum moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:51:10 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62468120
Carmella het is onvoorstelbaar ellendig dit allemaal. Heel veel sterkte meer weet ik echt niet te zeggen...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62468256
Pfff, wat erg, Carmella.
Dapper hoe je je er doorslaat tot nu toe!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:00:59 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62468348
Oh jemig Carmella, wat verschrikkelijk naar dit allemaal, en dat is echt een understatement volgens mij...

vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:04:27 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62468428
Jeetje wat vreselijk allemaal weer Carmella. Ik vind het echt een haast onmenselijk zoals ze daar in het ziekenhuis met je omgaan Is het idd geen optie om je verder in een ander ziekenhuis te laten behandelen? Dit is toch geen doen zo
Hoedan ook wil ik je veel sterkte wensen, en ik hoop dat er op zn minst een oplossing voor narcose/ruggenprik gevonden wordt. Want wat Moonah zegt idd, tijdens een bevalling kan het ook, dus waarom nu niet?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:09:23 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62468535
Tjee carmella. Het zit je echt tegen, bah.
Als je zwanger bent mag je ook volledige narcose. Ze houden dan rekening met de middelen die ze geven. Maar een catheter zoals ze die nu gaan doen, doen ze ook wel eens onder lokale verdoving. Geen pretje, maar misschien gaan ze je dat voorstellen, houd er in ieder geval rekening mee.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')