Ik haat dat soort figurenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet hij van de situatie. Maar hij is een halve autist die, nu de twee andere eigenaren niet aanwezig zijn, het nodig vindt om baasje te gaan spelenKrijg je echt van die opmerkingen van: Wat doe je hier dan eigenlijk de hele dag? En dat terwijl ik dat de dag ervoor in details aan één van de medeeigenaren heb verteld. Inclusief mijn eigen rol erin en wat ik fout en goed heb gedaan.
Advies hoef ik niet lieve pf, ik kan mijn boontjes best zelf doppen
Oja. Vrouwen willen begrip. Mannen willen een oplossing. I forgots.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet hij van de situatie. Maar hij is een halve autist die, nu de twee andere eigenaren niet aanwezig zijn, het nodig vindt om baasje te gaan spelenKrijg je echt van die opmerkingen van: Wat doe je hier dan eigenlijk de hele dag? En dat terwijl ik dat de dag ervoor in details aan één van de medeeigenaren heb verteld. Inclusief mijn eigen rol erin en wat ik fout en goed heb gedaan.
Advies hoef ik niet lieve pf, ik kan mijn boontjes best zelf doppen
Ik heb de OP al aangepastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas e chicos!
is t een idee om de OP (ook in de wiki) aan te passen met een linkje naar t tip topic en een versie van isa's uitleg uit t vorige topic erbij? dat dit topic o.a. is om elkaar steun te geven tijdens het afvallen en dat er dus ook over bloemetjes bijtjes boompjes en beestjes gepraat wordt?
ik ben met een tien-dagen plan bezig. ik varieer elke dag mn calorieën, met een gemiddelde van 1400-1500 per dag. t gaat de eerset twee dagen erg goed: 1370 gisteren, 1550 vandaag, morgen een dagje 1700, dan 1200 etc... kijken of t me een beetje een kickstart geeft naar onder de 80, met de dumbbell oefeningen erbij (ik doe ze om de dag, maar de buikspieren en lunges doe ik op de andere dag, elke dag iets dus)
oh en ik heb een ontbijt challenge: elke dag ontbijten!
oh en ik heb net de praxis leeggekocht, en min of meer voerbedekking uitgezochtjeeej!
Wat een rotzakken zeg. Je zou hen bijna een uitdraai geven van je posts een aantal topics geleden waarin je aangaf dat je het bijna niet meer trok, maar je toch zo toegewijd en verantwoordelijk toonde dat je hen niet zomaar liet zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef Tinkepink het volgende:Rotdag op mijn werk gehad. Mij werd door één van de nieuwe eigenaren kwalijk genomen dat ik op het moment niet bijster hard werk.
Nee, hallo,dat verkondig ik zelf ook al weken! Ik ben ziek! Ze mogen blij zijn dat ik uberhaupt een halve werkweek op kantoor ben zodat niet alles misloopt
![]()
![]()
Overweeg nu gewoon maar thuis te blijven,maar daar is mijn plichtbesef net iets te groot voor. Potverdorie, eindelijk was ik weer een beetje productief vandaag en dan flikken ze zoiets
Whehe, tis wel waar. Ik kom hier meestal om me even af te reageren en dan komen jullie met allemaal oplossingen aanzetten die ik niet horen wil ]:|.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja. Vrouwen willen begrip. Mannen willen een oplossing. I forgots.
Mag ik een gok doen? Je hebt de EKTORP bank van de IKEAquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef kwakveense het volgende:
donkerpaars/mauvede muren worden wit en grijs, al t houtwerk wit, en de kasten zijn wit of licht hout. ascessoires zijn dan zwart/wit/grijs/zilver en rood.
mn bank is rood, maar ik spaar voor een nieuwe zwarte hoes...
jup! k heb nu in hoes LEABY (rode ribstof) maar weet niet of ik dat te heftig vind in mn nieuwe huis nu ik van de naturellen naar grijs/wit/paars ga. ik ga m eerst eens bekijken hoe die staat, en dan beslissen of ik ga sparen voor n andere hoes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mag ik een gok doen? Je hebt de EKTORP bank van de IKEA
Ik wil die ook in het zwart, maar in mijn huidige kamer past ie niet.
In Rotterdam zit op de Goudsesingel een slaapbankenwinkel, daar hebben ze toffe dingen staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en mijn half ingestorte slaapbank is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel de slaapbank EXARBY van de IKEA. Ik wil eigenlijk een nieuwe, maar dat moet dan wel weer een slaapbank zijn want mijnmoet hier wel kunnen slapen en het slaapt kut in een 1-persoons bed. Maar de Ektorpslaapbank is duur
(700 euro)
Ik denk dat dat andere topic geen lang leven zal hebben, vind het ook een beetje nutteloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas e chicos!
is t een idee om de OP (ook in de wiki) aan te passen met een linkje naar t tip topic en een versie van isa's uitleg uit t vorige topic erbij? dat dit topic o.a. is om elkaar steun te geven tijdens het afvallen en dat er dus ook over bloemetjes bijtjes boompjes en beestjes gepraat wordt?
ik ben met een tien-dagen plan bezig. ik varieer elke dag mn calorieën, met een gemiddelde van 1400-1500 per dag. t gaat de eerset twee dagen erg goed: 1370 gisteren, 1550 vandaag, morgen een dagje 1700, dan 1200 etc... kijken of t me een beetje een kickstart geeft naar onder de 80, met de dumbbell oefeningen erbij (ik doe ze om de dag, maar de buikspieren en lunges doe ik op de andere dag, elke dag iets dus)
oh en ik heb een ontbijt challenge: elke dag ontbijten!
oh en ik heb net de praxis leeggekocht, en min of meer voerbedekking uitgezochtjeeej!
Hoe duur? En, niet onbelangrijk, slaapt het goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In Rotterdam zit op de Goudsesingel een slaapbankenwinkel, daar hebben ze toffe dingen staan
Dat jij het nutteloos vindt wil niet zeggen dat het nutteloos is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere topic geen lang leven zal hebben, vind het ook een beetje nutteloos
Heoe kwam je op het idee van een 10 dagen plan?
Haske tof bedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en dit bed in het wit (oude versie) [ afbeelding ]
en deze kast achterin
[ afbeelding ]
Hallo ikea kamer
Maar jij wil gewoon de oplossing niet horen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, tis wel waar. Ik kom hier meestal om me even af te reageren en dan komen jullie met allemaal oplossingen aanzetten die ik niet horen wil ]:|.
Ik hoef er niet zo nodig met m'n hoofd tussen eigsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die van mij met spijlen zit prima, want je hoofd past er precies tussen
Mijn huis is één grote IKEA catalogusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en dit bed in het wit (oude versie) [ afbeelding ]
en deze kast achterin
[ afbeelding ]
Hallo ikea kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |