Ik haat dat soort figurenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet hij van de situatie. Maar hij is een halve autist die, nu de twee andere eigenaren niet aanwezig zijn, het nodig vindt om baasje te gaan spelenKrijg je echt van die opmerkingen van: Wat doe je hier dan eigenlijk de hele dag? En dat terwijl ik dat de dag ervoor in details aan één van de medeeigenaren heb verteld. Inclusief mijn eigen rol erin en wat ik fout en goed heb gedaan.
Advies hoef ik niet lieve pf, ik kan mijn boontjes best zelf doppen
Oja. Vrouwen willen begrip. Mannen willen een oplossing. I forgots.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet hij van de situatie. Maar hij is een halve autist die, nu de twee andere eigenaren niet aanwezig zijn, het nodig vindt om baasje te gaan spelenKrijg je echt van die opmerkingen van: Wat doe je hier dan eigenlijk de hele dag? En dat terwijl ik dat de dag ervoor in details aan één van de medeeigenaren heb verteld. Inclusief mijn eigen rol erin en wat ik fout en goed heb gedaan.
Advies hoef ik niet lieve pf, ik kan mijn boontjes best zelf doppen
Ik heb de OP al aangepastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas e chicos!
is t een idee om de OP (ook in de wiki) aan te passen met een linkje naar t tip topic en een versie van isa's uitleg uit t vorige topic erbij? dat dit topic o.a. is om elkaar steun te geven tijdens het afvallen en dat er dus ook over bloemetjes bijtjes boompjes en beestjes gepraat wordt?
ik ben met een tien-dagen plan bezig. ik varieer elke dag mn calorieën, met een gemiddelde van 1400-1500 per dag. t gaat de eerset twee dagen erg goed: 1370 gisteren, 1550 vandaag, morgen een dagje 1700, dan 1200 etc... kijken of t me een beetje een kickstart geeft naar onder de 80, met de dumbbell oefeningen erbij (ik doe ze om de dag, maar de buikspieren en lunges doe ik op de andere dag, elke dag iets dus)
oh en ik heb een ontbijt challenge: elke dag ontbijten!
oh en ik heb net de praxis leeggekocht, en min of meer voerbedekking uitgezochtjeeej!
Wat een rotzakken zeg. Je zou hen bijna een uitdraai geven van je posts een aantal topics geleden waarin je aangaf dat je het bijna niet meer trok, maar je toch zo toegewijd en verantwoordelijk toonde dat je hen niet zomaar liet zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef Tinkepink het volgende:Rotdag op mijn werk gehad. Mij werd door één van de nieuwe eigenaren kwalijk genomen dat ik op het moment niet bijster hard werk.
Nee, hallo,dat verkondig ik zelf ook al weken! Ik ben ziek! Ze mogen blij zijn dat ik uberhaupt een halve werkweek op kantoor ben zodat niet alles misloopt
![]()
![]()
Overweeg nu gewoon maar thuis te blijven,maar daar is mijn plichtbesef net iets te groot voor. Potverdorie, eindelijk was ik weer een beetje productief vandaag en dan flikken ze zoiets
Whehe, tis wel waar. Ik kom hier meestal om me even af te reageren en dan komen jullie met allemaal oplossingen aanzetten die ik niet horen wil ]:|.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja. Vrouwen willen begrip. Mannen willen een oplossing. I forgots.
Mag ik een gok doen? Je hebt de EKTORP bank van de IKEAquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef kwakveense het volgende:
donkerpaars/mauvede muren worden wit en grijs, al t houtwerk wit, en de kasten zijn wit of licht hout. ascessoires zijn dan zwart/wit/grijs/zilver en rood.
mn bank is rood, maar ik spaar voor een nieuwe zwarte hoes...
jup! k heb nu in hoes LEABY (rode ribstof) maar weet niet of ik dat te heftig vind in mn nieuwe huis nu ik van de naturellen naar grijs/wit/paars ga. ik ga m eerst eens bekijken hoe die staat, en dan beslissen of ik ga sparen voor n andere hoes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mag ik een gok doen? Je hebt de EKTORP bank van de IKEA
Ik wil die ook in het zwart, maar in mijn huidige kamer past ie niet.
In Rotterdam zit op de Goudsesingel een slaapbankenwinkel, daar hebben ze toffe dingen staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en mijn half ingestorte slaapbank is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel de slaapbank EXARBY van de IKEA. Ik wil eigenlijk een nieuwe, maar dat moet dan wel weer een slaapbank zijn want mijnmoet hier wel kunnen slapen en het slaapt kut in een 1-persoons bed. Maar de Ektorpslaapbank is duur
(700 euro)
Ik denk dat dat andere topic geen lang leven zal hebben, vind het ook een beetje nutteloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas e chicos!
is t een idee om de OP (ook in de wiki) aan te passen met een linkje naar t tip topic en een versie van isa's uitleg uit t vorige topic erbij? dat dit topic o.a. is om elkaar steun te geven tijdens het afvallen en dat er dus ook over bloemetjes bijtjes boompjes en beestjes gepraat wordt?
ik ben met een tien-dagen plan bezig. ik varieer elke dag mn calorieën, met een gemiddelde van 1400-1500 per dag. t gaat de eerset twee dagen erg goed: 1370 gisteren, 1550 vandaag, morgen een dagje 1700, dan 1200 etc... kijken of t me een beetje een kickstart geeft naar onder de 80, met de dumbbell oefeningen erbij (ik doe ze om de dag, maar de buikspieren en lunges doe ik op de andere dag, elke dag iets dus)
oh en ik heb een ontbijt challenge: elke dag ontbijten!
oh en ik heb net de praxis leeggekocht, en min of meer voerbedekking uitgezochtjeeej!
Hoe duur? En, niet onbelangrijk, slaapt het goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In Rotterdam zit op de Goudsesingel een slaapbankenwinkel, daar hebben ze toffe dingen staan
Dat jij het nutteloos vindt wil niet zeggen dat het nutteloos is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere topic geen lang leven zal hebben, vind het ook een beetje nutteloos
Heoe kwam je op het idee van een 10 dagen plan?
Haske tof bedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en dit bed in het wit (oude versie) [ afbeelding ]
en deze kast achterin
[ afbeelding ]
Hallo ikea kamer
Maar jij wil gewoon de oplossing niet horen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, tis wel waar. Ik kom hier meestal om me even af te reageren en dan komen jullie met allemaal oplossingen aanzetten die ik niet horen wil ]:|.
Ik hoef er niet zo nodig met m'n hoofd tussen eigsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die van mij met spijlen zit prima, want je hoofd past er precies tussen
Mijn huis is één grote IKEA catalogusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en dit bed in het wit (oude versie) [ afbeelding ]
en deze kast achterin
[ afbeelding ]
Hallo ikea kamer
Nee, ik wil soms gewoon even m'n verhaal kwijt / zeuren hoe zielig ik ben / begrip en dat ik niet direct iets met jullie adviezen doe, wil niet zeggen dat ik er helemaal niks aan heb. Voorheen dacht ik nml altijd dat het allemaal aan mij lag en dat denk ik nu niet meer, dus dat is al winstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar jij wil gewoon de oplossing niet horen.
Dan zet je er toch een kussen tegenaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
O, een slaapbank is niet eens zo'n gek idee. Ik moet binnenkort ook een nieuwe bank hebben, want die van mij is ook op sterven na dood (voor zover dat kan met een bank).
Ik wil graag zo'n bed met spijlen (want dat ziet er mooi uit en dan kun je elkaar fijn vastbinden enzo), maar dat lijkt me niet lekker te zitten als je rechtop in bed tv zit te kijken
.
Welke van de twee redenen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zet je er toch een kussen tegenaan?
Ik wil ook zo'n spijlenbed, om de reden die jij noemt, maar mijn vriend ziet het niet zitten. Maar 't is mijn huis
Allebei, maar de reden dat je elkaar kan vastbinden net iets meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke van de twee redenen?.
En met kussen voel je de spijlen nog steeds, denk ik.
Geen idee, maar ze hebben wel mooie staan :pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe duur? En, niet onbelangrijk, slaapt het goed?
We zullen zienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat jij het nutteloos vindt wil niet zeggen dat het nutteloos is..
Ja, maar er zijn bijv. mensen die drie keer per week even op fok kijken en niet iedere dag!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
De nuttige tips komen toch ook in dit topic?
Heb je de prijzen gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben wel mooie staan :p
http://www.slaapbankencentrum.nl/index.html
Ja maar dat soort topics blijven meestal niet lang bestaan, het idee is natuurlijk goed maar het moet ook wel op gang gehouden wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn bijv. mensen die drie keer per week even op fok kijken en niet iedere dag!
Dat is waar, maar gelukkig ben ik er wel iedere dagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat soort topics blijven meestal niet lang bestaan, het idee is natuurlijk goed maar het moet ook wel op gang gehouden worden
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil soms gewoon even m'n verhaal kwijt / zeuren hoe zielig ik ben / begrip en dat ik niet direct iets met jullie adviezen doe, wil niet zeggen dat ik er helemaal niks aan heb. Voorheen dacht ik nml altijd dat het allemaal aan mij lag en dat denk ik nu niet meer, dus dat is al winst.
Als er een of 2 personen zich voor inzetten dan zal het ook wel lukken maar dan moet je het echt bij houden enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar gelukkig ben ik er wel iedere dag
Ikea-mutsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien?Dan kan ik beter de Ektorp bank kopen
(nb: prijzen vanaf 1700 euro)
Nee maar ze heeft het topic wel gezien want ze reageerde op mijn PMquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als er een of 2 personen zich voor inzetten dan zal het ook wel lukken maar dan moet je het echt bij houden enzomaar in ieder geval succes
Heeft iemand Plukie daar trouwens gezien? want daar begon het mee toch
denk dat t wel helpt als in: mensen die ons gechat niet aankunnen kunnen nu daar terecht. en as t niet blijft leven is dat alleen een teken dat slowchat blijkbaar toch beter helpt met volhouden dan alleen maar nuttig zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere topic geen lang leven zal hebben, vind het ook een beetje nutteloos
Heoe kwam je op het idee van een 10 dagen plan?
Ik slaap in een gewoon bedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ikea-mutsze hebben er ook al van 600 ofzo hoor, je slaapt er wel iedere dag op of ni? En wat kost een Ektorp?
Volgens mij is het geslowchat ook wel gedeeltelijk nuttigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
denk dat t wel helpt als in: mensen die ons gechat niet aankunnen kunnen nu daar terecht. en as t niet blijft leven is dat alleen een teken dat slowchat blijkbaar toch beter helpt met volhouden dan alleen maar nuttig zijn
ik kwam op een tien dagen plan omdat ik voor mezelf een afgebakende periode wilde waarin ik me kon focussen op eten en gezond zijn. met een meetbaar begin en eindresultaat. expres nu gedaan omdat ik t de komende 10 dagen extreem druk ga hebben, en dan schiet gezond doen er vaak meteen bij in.
Als ik ten minste twee derde van mn dag-doelstellingen haal (dus 2/3e van 30: 10x ontbijten, 10x t geplande aantal calorieën en 10x de geplande beweging) dan mag ik mezelf belonen met iets leuks voor mn nieuwe huis. en als t werkt/bevalt dan doe ik t daarna gewoon nog een keer, of ik ga dngen als hardlopen weer toevoegen enzo.
ik heb kleine uitdagingen nodig merk ik, zit een beetje in een dipje nu iik al een jaar aan t lijnen/gezond doen/afvallen ben.
uiteraerd! zal nog wel even duren though...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien kwak! Post je wel foto's als het af is?![]()
zeker, maar t was nou juist t punt dat mensen daar over begonnen te klagen tegen ons. en nu kunnen we die naar t andere topic wijzen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij is het geslowchat ook wel gedeeltelijk nuttig
Gaat het dan alleen om het eindresultaat als in dat je je aan het aantal kcal houd? of wil je ook afgevallen zijn in die 10 dagen?
Uhm, ben ik scheel of zie ik het niet goed? Ik kan niet echt goed zien wat het voorstelt, heb je een grotere versie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Deze zal ewelina ook wel leuk vinden
[ afbeelding ]
Structuur werkt inderdaad meestal wel goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zeker, maar t was nou juist t punt dat mensen daar over begonnen te klagen tegen ons. en nu kunnen we die naar t andere topic wijzen.
het gaat me erom dat ik structuur en regelmaat heb in mn leven, en dat ik gezonder leef. met als eindresultaat hopelijk wel een lekkere kick richting de getallen onder de 80. (bij mij gaat onregelmaat namelijk meestal gepaard met snoepen, slecht eten, teweinig of te veel eten, niet bewegen enniet slapen....en snel aankomen daardoor)
Het is een IKEA showroomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Uhm, ben ik scheel of zie ik het niet goed? Ik kan niet echt goed zien wat het voorstelt, heb je een grotere versie?
Is het toevallig de kamer van je vriendje?
Ik vond de kleuren idd wel leuk, maar het was echt heel onduidelijk wat je bedoelde; de bank of alles of een bed of....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is een IKEA showroomIk vond de kleuren leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |