abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62408220
Ik ga naar het postkantoor
tot later
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:30:19 #127
331 Merel
Be here now.
pi_62408303
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:

Ik kan me haar frustratie wel voorstellen

Oooh jaaa ik ook hoor!

Ik wilde alleen proberen er nog een positieve draai aan te geven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62408384
13 november weer naar Dirty Dancing
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:23 #129
163650 Greys
pi_62408396
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Oooh jaaa ik ook hoor!

Ik wilde alleen proberen er nog een positieve draai aan te geven
Positieve draaien zijn goehoeddddddddddd!

Ik ga vanavond Turkse pizza eten
Zonder knoflooksaus. Nou ja... zónder... Ik heb de bodems gekocht en ik ga ze zelf beleggen met komkommer, tomaat, ui enzo. En dan van yofresh en wat verse knoflook een sausje, da's wellicht beter dan die bergen knoflooksaus die er standaard op zitten. En zo niet... laat me dan toch maar in die waan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:40:21 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62408607
Ik wist niet eens dat caloriewijzer.nl bestond, zonet deed hij het even, had mijn ontbijt ingevuld en daarna kapte hij ermee... Lijkt me een handige site.
Ben erg benieuwd wat ik per dag binnen krijg eigenlijk... Ik denk zelf zo'n 2000 maar ik mag 2300 geloof ik. Vandaar dat ik maar een halve kg per maand afval

Lijstje:
O: 2 sneetjes meergranenbrood, 1 met runderrolade 1 met verse aardbeien. Gekookt ei en glas jus
L: Bord magere yoghurt met 1 kiwi, 1 mandarijn, paar aardbeien, halve banaan en beetje zoetstof
T: Appel
D: Witte rijst met chili con carne en een enorme bak met salade.
T: handje amandelen
Dat was het wel voor vandaag, pas om 11 uur mijn nest uit en vanavond moet ik er weer vroeg in.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:44:33 #131
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62408749
Wat hoort er eigenlijk op een Turkse pizza?
Ik heb zo'n ding nog nooit gegeten namelijk, maar wat Greys postte klinkt wel lekker.
Fok!bejaarde
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:48:19 #132
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62408871
Van marok.nl:

lahmacun:

voor het deeg:bloem-melk-zout-gedroogde gist-theelepeltje bakpoeder
moehiem hoeveel gram en zo weet ik niet,dat zie je vanzelf wel

voor de saus:ongeveer halve kilo rundergehakt-1groene paprika-1rodepaprika-halve blik gezeefde tomaten-2eetlepels tomatenpuree-olijfolie-zonnebloemolie-1 grote ui-ongeveer 2 eetlepels chilisaus-2 theelepels sambal oelek-zout-witte peper en zwarte peper naar smaak-kosbor heeeeel fijn gesneden

je gaat eerst het deeg kneden laat je rijzen onder een theedoek.

dan ga je de saus maken,gehakt bakken en heeel fijn maken met een platte houten spatel,dan de heeel fijn gesneden paprika(entueel heel kort in keukenmachine malen) dan de ui(ook heeel fijn gesneden(keukenmachine) ook bij de gehakt en paprika doen en goed bakken,en terwijl je bakt goed blijven hakken met je spatel tot het mengsel heeel fijn word,dan de kosbor goed bakken.
dan de tomaten heel fijn gemaakt(keukenmachine) dan tomatenpuree,dan de kruiden erbij en beetje olie en olijfolie(vooral niet te zuinig) dan de kruiden,je moet echt de hele tijd goed blijven hakken met de onderkant van de platte spatel gaat heel makkelijk,nu de saus goed af laten koelen.

nu ga je het deeg pakken,leg je deeg op een met bloem bestoven aanrecht of tafel,kneed het nog een beetje door.maak er kleine bolletjes van,iets groter dan de grote van een ei,dan pak je zo n bolletje beetje bloem er op.goed uitrollen omdraaien tot het echt goed plat en dun is ,probeer m zo rond mogelijk te maken,
nu ga je je afgekoelde saus pakken,en een lepel,de oven is al voorverwarmd,
pak je een bakplaat,leg je daar eerst je uitgerolde deegplak op,nu pak je de lepel begin je heel dun de saus erover te strijken zeker niet te dik!!
die doe je in de oven(niet te lang anders word het te hard en kan je het niet meer oprollen)
liefste gelijk uit de oven op een stuk aluminiumfolie leggen,nu pak je een rood uitje heeel fijn snijden,en een tomaat,ook heeel fij snijden.als je wilt kun je ook wat (ijsberg) sla nemen ook heel fijn eroer heen strooien,
nu wat knoflooksaus ((zelf gemaakt doe ik: mayonaise,citroensap,knoflook,yoghurt,beetje bieslook,of iets anders groens kosber mag ook )
en als je van pittig houd kun je nog wat chilisaus of sambal er overheen strijken,en rol je lahmacun goed op en eet smakelijk.

het lijkt allemaal heel veel,maar dat is het absoluut niet!! binnen een half uur had ik er ongeveer 10 af(of meer misschien)
het is echt heel lekker en makkelijk en je weet wat je eet,beter dan lahmacun bij de turk halen,toch?

En hier staat de Turkse versie!
Prrrrr
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:53:09 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62409012
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef mspoez het volgende:
.....
lahmacun:
.....
Argh! Nu heb ik honger!
Fok!bejaarde
pi_62409019
Hey. Ik heb een nieuw shirt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62409191
Foto!!
pi_62409679
Mijn eten voor vandaag

en zometeen dit maar ik moet nog een uur wachten en ik heb honger

helemaal voor mij alleen !!

-edit-
nog twee boterhammen omdat ik zo een trek had

[ Bericht 18% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 15-10-2008 17:45:26 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:20:30 #137
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62409730
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn eten voor vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

en zometeen dit maar ik moet nog een uur wachten en ik heb honger
[ afbeelding ]
helemaal voor mij alleen !!
Lekker joh ik weet nog niet wat te eten vandaag!

edit je hebt Roti!!!
pi_62409760
Ik heb echt zo een honger Ik denk dat ik alvast een beetje neem !
pi_62409907
Net preischotel op
Ga trouwens niet dansen vanavond, allerlei smoesjes verzonnen (maar beste reden het is herfstvakantie)
pi_62409959
@ PF: die eerste foto is echt smerig

enne wat zit er op de boterham?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62409995
Ooooh roti . Ik eet zometeen iets met vis. Ook lekker .
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto!!
Als ik zin heb maak ik morgen wel foto
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62410034
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:28 schreef DarkElf het volgende:
@ PF: die eerste foto is echt smerig

enne wat zit er op de boterham?
maynoiase, sambal badjak, rode ui, kers tomaatjes, rucola of veldsla, beetje zout.
je kan er ook nog komkommer op doen en ik was de ui vergeten!

Helft van m'n roti opgegeten en ik kan echt niet nog een uur wachten op de andere helft Dus ik ga nog zo een broodje maken maar dan met ui
pi_62410062
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

maynoiase, sambal badjak, rode ui, kers tomaatjes, rucola of veldsla, beetje zout.
je kan er ook nog komkommer op doen en ik was de ui vergeten!
klinkt lekker en ziet er lekker uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62410094
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Wat bizar! ZIjn ze daar van de werkverschaffing ofzo? Als ze gelijk de hele bups + 10 extra laten komen. Dan kan je bij afhakers toch sneller een vervanger regelen?
Gaan ze nu precies het aantal mensen uitnodigen en dan bij afhakers een tweede bezichtiging plannen? Loopt lekker uit dan op die manier.

En wat zeiden ze over jouw uitnodiging dan, was die soms per ongeluk naar jou verstuurd?
Ik geloof het wel Alles is er echt zo slecht geregeld- zo waren ze bijvoorbeeld vergeten dat ik nog een rekening moest betalen (die is nooit gekomen, maar dat heb ik nog heel netjes gemeld op kantoor, en toen betaald. Ben benieuwd of ik nu nog een rekening krijg van het nieuwe slotje in mijn brievenbus )

Maar Anosmie, dat doen ze dus. Eerst de eerste 35 laten komen, dan meteen tekenen (dwz: meteen na de bezichtiging) en dan gaan ze kijken wie er niet willen en dan komt er dus een 2e bezichtiging en eventueel en 3e en een 4e Heel efficiënt daar allemaal.

Ik ben gewoon pissed omdat ze eerst zeggen dat ik eind deze week wel uitsluitsel heb, en nu duurt dat nog gewoon minimaal 2 weken Ik wil het gewoon nu weten!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62410105
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klinkt lekker en ziet er lekker uit
Alle credits gaan naar conleche! Oh en je moet het broodje ook nog even roosteren
pi_62410150
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Alle credits gaan naar conleche! Oh en je moet het broodje ook nog even roosteren
thenks en Conleche dus ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:39:22 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62410258
Rotdag op mijn werk gehad. Mij werd door één van de nieuwe eigenaren kwalijk genomen dat ik op het moment niet bijster hard werk.
Nee, hallo,dat verkondig ik zelf ook al weken! Ik ben ziek! Ze mogen blij zijn dat ik uberhaupt een halve werkweek op kantoor ben zodat niet alles misloopt Overweeg nu gewoon maar thuis te blijven,maar daar is mijn plichtbesef net iets te groot voor. Potverdorie, eindelijk was ik weer een beetje productief vandaag en dan flikken ze zoiets
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62410342
Weet hij van de situatie? Ik vind het moeilijk om te zeggen wat je moet doen!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:44:49 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62410415
ola chicas e chicos!

is t een idee om de OP (ook in de wiki) aan te passen met een linkje naar t tip topic en een versie van isa's uitleg uit t vorige topic erbij? dat dit topic o.a. is om elkaar steun te geven tijdens het afvallen en dat er dus ook over bloemetjes bijtjes boompjes en beestjes gepraat wordt?

ik ben met een tien-dagen plan bezig. ik varieer elke dag mn calorieën, met een gemiddelde van 1400-1500 per dag. t gaat de eerset twee dagen erg goed: 1370 gisteren, 1550 vandaag, morgen een dagje 1700, dan 1200 etc... kijken of t me een beetje een kickstart geeft naar onder de 80, met de dumbbell oefeningen erbij (ik doe ze om de dag, maar de buikspieren en lunges doe ik op de andere dag, elke dag iets dus)

oh en ik heb een ontbijt challenge: elke dag ontbijten!

oh en ik heb net de praxis leeggekocht, en min of meer voerbedekking uitgezocht jeeej!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:44:56 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62410420
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet hij van de situatie? Ik vind het moeilijk om te zeggen wat je moet doen!
Ja, natuurlijk weet hij van de situatie. Maar hij is een halve autist die, nu de twee andere eigenaren niet aanwezig zijn, het nodig vindt om baasje te gaan spelen Krijg je echt van die opmerkingen van: Wat doe je hier dan eigenlijk de hele dag? En dat terwijl ik dat de dag ervoor in details aan één van de medeeigenaren heb verteld. Inclusief mijn eigen rol erin en wat ik fout en goed heb gedaan.
Advies hoef ik niet lieve pf, ik kan mijn boontjes best zelf doppen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')