Dan moet je ook niet klagen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en ik ga m'n ouders echt niet vertellen dat ik echt geen geld heb hoorDan word ik onder curatele gesteld
Hoezo moet ik dan niet klagen? Dan zeg ik ik heb geen geldquote:
www.valtaf.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
hier doet caloriechecker het nog steeds niet..
heeft iemand een alternatief voor me? Want wil nu wel weten hoe erg het met me gesteld is
Ja klopt, ik doe wel vaak aan slachtoffertje spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, ik zal wel een vervelend oud zeikwijf zijn, maar ik vind het gewoon vreemd dat je om zoiets denkt "dan ga ik maar niet naar school", alsof je een slachtoffer bent van de situatie. Er is best een oplossing voor te bedenken, alleen moet jij dan even door 't stof voor je ouders. Maar daar lijkt 't me belangrijk genoeg voor eerlijk gezegd.
En weten je groepsgenootjes al dat je de komende 10 dagen niet naar vergaderingen zult komen?
Ja, ik ga denk ik klusjes doen in huis. Of zo ietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Anosmie het volgende:
PF, je moet je karma weer maken.
Help een paar bejaarden de straat over. Bak een taart voor je buren en ga boodschappen doen voor je oma. Ofzo.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja doe ik! Maar die zijn al best goed denk ik.
Mr PF heeft een semi dove vriend, en als hij dan een zin niet verstaat dan gaat ie 't heel vaag herhalen zo van
JIJ IK MORGEN FIETS STAD. OKE?
In plaats van de hele zin te herhalen
Omdat ik niet van condooms hou en ze dus zo snel mogelijk uit het raam wilde flikkerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:30 schreef mspoez het volgende:
En waarom had je dan die onderzoeken Merel?
Huh??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de woningbouw. Ik mag dus niet bezichtigen.
Waarom krijg ik dan zo'n mail?!!![]()
![]()
Ja, dat kreeg ik net te horen op kantoor.quote:
Je woon/studeer je dan? Kan je niet een lift regelen als het niet te fietsen is. of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb morgen college, dan een week college vrij en die week daarna maandag, woesndag en donderdag een tentamen. En het duurt maximaal 10 werkdagen voor ik een nieuwe OV heb.
wtf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de woningbouw. Ik mag dus niet bezichtigen.
Waarom krijg ik dan zo'n mail?!!![]()
![]()
Maar alle hoop is dus nog niet vervlogen... Hoe groot is nou de kans dat alle 35 kandidaten ja zeggen? 't Duurt even, maar ik kan me niet voorstellen dat je uiteindelijk niet toch erbij zit hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik net te horen op kantoor.M.a.w. ik hoor pas volgende week OF ik uberhaupt mag bezichtigen (want eerst laten ze de eerste 35 kanidaten komen) dan gaan ze inventariseren wie er wil, en dan pas uitzoeken wie er daarna op de ranglijst staan en die bellen. Hoe efficiënt
Stuur dan ook geen mail met daarin een uitnodiging voor de bezichtiging
Een vriend van me werkt in de buurt, dus ik hoop dat hij morgen middagdienst heeft en dat ik dan mee kan rijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je woon/studeer je dan? Kan je niet een lift regelen als het niet te fietsen is. of zo?
Wat bizar! ZIjn ze daar van de werkverschaffing ofzo? Als ze gelijk de hele bups + 10 extra laten komen. Dan kan je bij afhakers toch sneller een vervanger regelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dat kreeg ik net te horen op kantoor.M.a.w. ik hoor pas volgende week OF ik uberhaupt mag bezichtigen (want eerst laten ze de eerste 35 kanidaten komen) dan gaan ze inventariseren wie er wil, en dan pas uitzoeken wie er daarna op de ranglijst staan en die bellen. Hoe efficiënt
Stuur dan ook geen mail met daarin een uitnodiging voor de bezichtiging
Ik kan me haar frustratie wel voorstellen, want in de brief klonk het alsof ze uberhaupt mocht bezichtigen, ook al was nog niet zeker of alle 35 ook wilden of niet. Dan hadden ze duidelijk moeten zijn dat ze op een reservelijst staat en als de rest van de bezichtigers niet wil, dat zij dan pas mag komen om te bezichtigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar alle hoop is dus nog niet vervlogen... Hoe groot is nou de kans dat alle 35 kandidaten ja zeggen? 't Duurt even, maar ik kan me niet voorstellen dat je uiteindelijk niet toch erbij zit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |