abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62556102
Gelukkig zuigt de tv in Zweden
pi_62556614
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
even een voor- en na-fotootje voor mijn resultaten tot zover:

Voor (januari 2008):
[ afbeelding ]

Na (oktober 2008):
[ afbeelding ]

Wil er nog ongeveer 5kg af en dan vooral wat sterker worden
Hele nette prestatie. Ziet er een stuk beter uit zo! Denk dat dit een goede motivatie is voor degenen met overgewicht die denken dat ze het er niet af kunnen krijgen.
pi_62557173
- Hoe heet je
Ellen

- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen )
20.

- Wat is je lengte
1.68m

- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage
78,5 kg en een BMI van 27,8.

- Wat is je doet?
Ik wil slanker worden, en dan voornamelijk mijn buik en billen/benen. Ook wil ik wat slanker in mijn gezicht worden.

- Wat is je plan van aanpak?
Regelmatig en gezonder eten, niet snoepen, meer fruit eten. Meer groente, minder vlees en aardappels.

- Wat zijn je valkuilen?
Vreetbuien: chips, koekjes etc.

- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet?
Ja, 2x in de week trainen en 1x in de week wedstrijd. (Korfbal)

- Heb je nog overige tips!
Niet echt.

---
Iemand ideeen om als ontbijt te eten? Wat makkelijk en snel is? Ik ontbijt eigelijk nooit... maar wil dit wel doen, maar moet niet teveel tijd kosten, want ik moet altijd haasten 's ochtends.

Wat moet je doen als je je futloos voelt?

Mijn eetpatroon:
08:00 (al op werk en dus niet echt ontbijt, ben dan namelijk al 1,5 uur wakker):
1 Boterham met vlees of 1 stuk fruit
10:00:
Snelle Jelle of sultana of een stuk fruit.
12:00:
2 boterhammen met vlees
15:00:
Evergreen, Sultana of stuk fruit.
18:00 (Avondeten):
Groente, vlees en aardappels.. beste verhouding is: "Veel groente, iets minder aardappels en klein beetje vlees". Toch?)

Verder drink ik de hele dag water, en af en toe thee. Wat doe ik fout (of juist goed?).

[ Bericht 36% gewijzigd door SMutzskii op 21-10-2008 16:15:37 ]
pi_62557629
Brinta! 2 min melk in de magnetron, zoetstof + brinta erin en klaar. Kan je ondertussen mooi je boterhammetjes smeren. En anders havermout, dat duurt iets langer en moet je bij blijven.

En tip: snelle jelle en sultana zijn niet veel meer dan suikerbommetjes en voegen vrij weinig toe aan een gezonde voeding, neem liever dat stuk fruit.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62557740
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Brinta! 2 min melk in de magnetron, zoetstof + brinta erin en klaar. Kan je ondertussen mooi je boterhammetjes smeren. En anders havermout, dat duurt iets langer en moet je bij blijven.

En tip: snelle jelle en sultana zijn niet veel meer dan suikerbommetjes en voegen vrij weinig toe aan een gezonde voeding, neem liever dat stuk fruit.
Nouja het is niet altijd dat, zijn ook wel andere van zo'n soort tussendoortjes. Is "peperkoek", dan ook niet goed als tussendoor?
pi_62557934
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:29 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nouja het is niet altijd dat, zijn ook wel andere van zo'n soort tussendoortjes. Is "peperkoek", dan ook niet goed als tussendoor?
Lees de verpakking...
pi_62558473
dank jullie allen voor de complimenten.
Deze foto's plaatsen is natuurlijk wel (een beetje) vissen naar die dingen, maar eigenlijk is 't meer laten zien hoe trots ik ben (tot nu toe) en dan zijn de complimentjes mooi meegenomen

dank allen
Ja doei.
pi_62558771
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:29 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

"Dat soort" (voorverpakte koeken) is nu juist het probleem . Je denkt dat je gezond bezig bent, verzeltjes enzo, maar eet niet meer dan toegevoegde suikers. Je lichaam neemt de suikers op, je hebt een tijdelijke oppepper en na een uurtje begint het hongergevoel weer. Probeer je tussendoortjes zo clean mogelijk te houden, sowieso je eten, voorverpakte spullen (op groentes na, voorverpakte worteltjes zijn prima) is meestal zooi.

Als je perse iets van koolhydraten wil zou ik eerder aanraden om een cracker ofzo te nemen. Beter nog: groente en fruit. Lekker snaaispul is bijvoorbeeld een zak worteltjes. En bijna geen kcal.
pi_62558917
Zelf eet ik nagenoeg alleen maar fruit als tussendoortje: appels, een banaan, druifjes, dat soort meuk.
Als ik al iets 'vasts' eet is het een knackebrodje met slankie smeerkaas ofzo

peperkoek enzo zijn dingen die ik inderdaad zou laten staan.... met fruit weet je zeker dat je iets goeds binnen krijgt en het stilt de honger (bij mij iig) prima

Mijn eetlijst voor vandaag:

O: knackebrod slankie (2x)
T: niets
L: knackebrod met zelfgemaakte tzaziki
T: appel
D: zelfgemaakte en gebakken hamburgers met een aardappel-groente schotel uit de oven (beetje krieltjes, wat paprika, ui en broccoli )
Ja doei.
pi_62558972
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

"Dat soort" (voorverpakte koeken) is nu juist het probleem . Je denkt dat je gezond bezig bent, verzeltjes enzo, maar eet niet meer dan toegevoegde suikers.
De bruine kleur suggereert 'vezels! ' terwijl je onderwijl enkel witte bloem met melasse eet. Nergens goed voor.
pi_62559035
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

"Dat soort" (voorverpakte koeken) is nu juist het probleem . Je denkt dat je gezond bezig bent, verzeltjes enzo, maar eet niet meer dan toegevoegde suikers. Je lichaam neemt de suikers op, je hebt een tijdelijke oppepper en na een uurtje begint het hongergevoel weer. Probeer je tussendoortjes zo clean mogelijk te houden, sowieso je eten, voorverpakte spullen (op groentes na, voorverpakte worteltjes zijn prima) is meestal zooi.

Als je perse iets van koolhydraten wil zou ik eerder aanraden om een cracker ofzo te nemen. Beter nog: groente en fruit. Lekker snaaispul is bijvoorbeeld een zak worteltjes. En bijna geen kcal.
Helemaal mee eens. Commerciele tussendoortjes zijn zonder uitzondering troep qua voedingswaarde. Zoek een tussendoortje dat niet in een verpakking zit en geen (geraffineerde) suikers bevat. Suiker werkt het afvallen tegen, en dan doel ik op de suiker in geraffineerde/geproduceerde producten. Alhoewel je het natuurlijk ook niet té gek moet maken met fruit.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62559097
je moet inderdaad geen hele fruitmand leegeten tussen de middag maar een appel per dag kan volgens mij geen kwaad zelfs twee zijn niet héél erg me dunkt
Ja doei.
pi_62559735
Je moet trouwens ook geen hele zak worteltjes per dag leegeten, krijg je leuke kleurtjes (knaloranje!) in het toilet . Maar dat is pas na een halve kilo per dag.

Kan je iets met de tips?
pi_62560297
Neem anders kleine yoghurtjes naturel mee of een breaker naturel als dat bestaat
pi_62560324
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:52 schreef Chicolate het volgende:
Je moet trouwens ook geen hele zak worteltjes per dag leegeten, krijg je leuke kleurtjes (knaloranje!) in het toilet . Maar dat is pas na een halve kilo per dag.
Ja, dus? Dan zou je bietjes ook moeten laten staan. En spinazie
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:26:37 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62560370
Krijg je ook een oranje gelaatskleur als je teveel worteltjes eet?
Niet meer actief op Fok!
pi_62560589
Dit ben ik trouwens, voor & achter.
Ik wil dunnere benen en gespierdere armen zoals eerder gezegd! Afvallen hoeft niet per se.
1,75 meter en 68/69 kilo.

Ik wilde dit doen door kickboksen/hardlopen maar daar groeien je benen nog meer van (vooral door lunges/squatten/kikkeren tijdens kickboksen)

Nu is het nieuwe plan geïsoleerde krachttraining en pilates.
pi_62561364
Kijk dat snap ik dus niet, ik ben praktisch even lang en weeg 5 kilo minder! En vind jou gewoon mooi slank en mezelf niet
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:14:41 #269
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62561446
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:52 schreef Chicolate het volgende:

Kan je iets met de tips?
Och leuk toch, eens een keer wat anders dan bruin

Roggebrood is trouwens ook een goed en lekker tussendoortje. Als ik zin heb in zoetigheid, eet ik wel eens roggebrood met honing. Een klein plakje en je honger is meteen gestild. En het is gezond
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62561792
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef heaven7 het volgende:
Kijk dat snap ik dus niet, ik ben praktisch even lang en weeg 5 kilo minder! En vind jou gewoon mooi slank en mezelf niet
Join de club, SHE snapt het ook niet
Enne thanks Ik denk dat ik gewoon veel beenspieren heb
pi_62562011
ze is ook even lang en zwaar als ik ongeveer ben, en ook ik heb niet zo'n mooie buik
Ja doei.
pi_62562467
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Krijg je ook een oranje gelaatskleur als je teveel worteltjes eet?
Ja zeg ik ben geen flamingo.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dus? Dan zou je bietjes ook moeten laten staan. En spinazie
Doe ik ook . Maar geloof wel dat oranje poep duidt op een overschot ... normaal heb je dat niet .
pi_62563900
Mmmmm....
Keb mn lijstje van vandaag eens door zo'n caloriechecker gehaald en kom op 861 Kcal uit...

O: 2 gekookte eitjes
T: 1 kiwi
L: yoghurt met brinta, lijnzaad en nog wat vezelzooi
T: stukkie chocola
D: bloemkool en een stukkie kip

[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 21-10-2008 21:54:30 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62565188
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef vamperotica het volgende:
Mmmmm....
Keb mn lijstje van vandaag eens door zo'n caloriechecker gehaald en kom op 861 Kcal uit...
Dat is erg weinig. Wat is je 'normale' energiebehoefte?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62565209
je hebt twee keer gelunched?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')