abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67957666
ik heb hem geïnstalleerd, ik kan hem alleen niet starten want ik kan de shortcut niet vinden

geloof je het zelf? nee? toch is het waar

edit: opgelost, ongeacht de rechten die je hebt kan je hem installeren. Normaal gesproken kan je software alleen met admin rights installeren. Met Chrome hoeft dat niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door TubewayDigital op 12-04-2009 20:00:23 ]
pi_67957897
ik heb versie 1.0.154.53, stamt nog uit 2008, is er recenter?

edit: snap het al, dat is de recentste stabiele versie.

[ Bericht 33% gewijzigd door TubewayDigital op 12-04-2009 21:33:58 ]
pi_67961467
Chrome is nogsteeds een oke browser, ik hoop dat er snel addons zullen komen! Ik hou van deze snelheid
pi_67962184
er zit geen afbeelding bekijken in: dodelijk

pi_68416291
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?

Sorry voor de kut kick

Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?

[ Bericht 14% gewijzigd door MJay1 op 27-04-2009 11:30:00 ]
A man's got to do what a man's got to do.
pi_68474143
ik ben sinds vandaag ook google chrome. tevens tvp
pi_68477071
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?

Sorry voor de kut kick

Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
Ik zat al sinds het begin met dit probleem en ze doen er kennelijk niks aan.
pi_68477512
Als ik Firefox start komt de cursor automatisch in de adresbalk, maar bij Chrome is dat niet. Is dat wel in te stellen? Nu moet ik eerst klikken voor ik naar een website wil, da's niet fijn..
  Donald Duck held dinsdag 28 april 2009 @ 21:56:33 #84
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68477780
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Als ik Firefox start komt de cursor automatisch in de adresbalk, maar bij Chrome is dat niet. Is dat wel in te stellen? Nu moet ik eerst klikken voor ik naar een website wil, da's niet fijn..
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68479577
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:

Sorry voor de kut kick

Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?

(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
Do what you love, love what you do!
pi_68479747
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerd
Handig, dat wist ik nog niet, maar is er geen about:config ofzoiets tweak voor?
pi_68480301
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:

[..]

Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?

Inderdaad dat dus. Ik kan de dev versie helaas niet vinden dus ik zal nog even moeten wachten Heb jij misschien niet een linkje?
A man's got to do what a man's got to do.
pi_68506306
pi_68506562
Chrome heeft bij mij Firefox al volledig vervangen. Vind het een geweldige browser. Wanneer komt er weer een nieuwe stable release uit?
pi_69082171
TVP.
Net geinstalleerd en eens even zien wat de meerwaarde is tov FF
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69082740
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -J-D- het volgende:
TVP.
Net geinstalleerd en eens even zien wat de meerwaarde is tov FF
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.
pi_69083078
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.
Die heb ik toevallig net geinstalleerd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69083842
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:

[..]

Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
pi_69084388
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
ik zou gewoon de meest recente stable release nemen. als je die eenmaal hebt kan je elke keer makkelijk updaten, gewoon naar het korte info venster gaan en kijken of je het knopje moet indrukken.

pi_69085277
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Bij mij werkt hij prima.
Ook leuk is, dat je bij de pagina van meest bezochte websites, je er pagina's uit kan verwijderen. (handig als er toevallig een pron website tussen staat )
pi_69124204
Ook net dit weekend Chrome geinstalleerd, echter speel ik een webbased spel en daarbij moet je toch redelijk vaak backspacen omdat dan alle velden nog netjes ingevuld zijn, maar Chrome vind dat niet leuk dus elke keer als ik backspace druk zegt hij dat ik de pagina gewoon maar moet verversen, wat leidt tot gewoon de homepagina van dit spel. Zeer irritant vind ik persoonlijk. Iemand hier een oplossing voor?
pi_69126598
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef McGilles het volgende:
Ook net dit weekend Chrome geinstalleerd, echter speel ik een webbased spel en daarbij moet je toch redelijk vaak backspacen omdat dan alle velden nog netjes ingevuld zijn, maar Chrome vind dat niet leuk dus elke keer als ik backspace druk zegt hij dat ik de pagina gewoon maar moet verversen, wat leidt tot gewoon de homepagina van dit spel. Zeer irritant vind ik persoonlijk. Iemand hier een oplossing voor?
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.
Volgens mij wil Google die filosofie er door drukken
pi_69126812
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.
Volgens mij wil Google die filosofie er door drukken
Het is inderdaad een verouderde site, maar met IE werkt het nog wel, dus vraag mij af waarom het niet werkt met Chrome
pi_69324389
Ik heb nu ineens een rotprobleem met Chrome
Heb gisteren mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt goed alleen elke keer als ik een pagina laad 'flikkert' de taakbalk heel snel. Een soort schok. Er loopt niks vast ofzo maar het is zeer vervelend. Ik zie steeds onderin even iets opkomen als ik aan t werk ben. Het gebeurt alleen als Chrome gemaximaliseerd is.
Dit gebeurde niet voordat ik mijn laptop formatteerde..

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb 'm ook al opnieuw geïnstalleerd.
pi_69324820
zou het aan de instellingen van je taakbalk kunnen liggen?
als die op auto-hide staat zou dat (kan ik me voorstellen) problemen kunnen geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')