Lees gewoon de rest van het topic uit voordat je een vraag stelt die allang beantwoord is. Iets van 6 posts boven je vraag notabene.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is er? Ik bedoel dat ik geen last hebt..maar dat ik de versie van 4.0 niet hebt..![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Alsof ik elke dag deze topic leest..En als ik een vraag stelt, heb jij niets mee te maken
Het heeft niets te maken met of jij wel of niet elke dag deze topic leest. Verder ik er wel mee te maken want ik leest dit topic.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Alsof ik elke dag deze topic leest..En als ik een vraag stelt, heb jij niets mee te maken
Woordenboekplugin zit er in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef BOKA het volgende:
De laatste keer dat ik Chrome had kon ik de gmail-notifier niet vinden, zit die er (inmiddels wel) in?
En is er ook een woordenboekplugin?
De snelheid beviel me namelijk wel, alleen door het gebrek aan plugins ben ik toch bij FF gebleven.
Is volgens mij een Windows-bug... ik heb het hier ook wel eens met Windows Verkenner en een aantal andere (niet-Microsoft) programma's.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik merk dat wanneer ik met de rechtse muisknop iets doe in Chrome, zoals een afbeelding opslaan, dat dan die knop(tekst) blijft hangen in het beeld. (de gekozen handeling wordt wel gewoon uitgevoerd)
Heel irritant, want om het te laten verdwijnen moet ik mijzelf eerst afmelden (windows), anders blijft die tekst in het scherm staan, dwars door alles heen.
[ afbeelding ]
Automatisch in ieder tekstveld. Ik neem aan dat je spellingscontrole bedoelde, of bedoelde je vertaaldingesjes?quote:
Hij zei woordenboekplugin, niet ik. Maar spellingscontrole staat er inderdaad in, volgens mij al sinds het begin. Maar ik ging toch echt uit van de normale betekenis van een woordenboekquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Automatisch in ieder tekstveld. Ik neem aan dat je spellingscontrole bedoelde, of bedoelde je vertaaldingesjes?
Maar goed, Chrome heeft spellingscontrole standaard aanstaan (in 4.x dan)
Oh, ik dacht dat jij het had gezegdquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij zei woordenboekplugin, niet ik. Maar spellingscontrole staat er inderdaad in, volgens mij al sinds het begin. Maar ik ging toch echt uit van de normale betekenis van een woordenboekDus geen spellingscontrole of vertaler. Vandaar mijn verbazing
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Kun je de Temp Internet Files verplaatsen naar een andere partitie?
Wat vind je er ongebruiksvriendelijk aan dan? Ik heb nog nooit eerder een browser gezien die zo simpel is als Chromequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nah, 'k vind het nog te gebruiksonvriendelijk enzo.
Gebruik Chrome alleen voor flash-filmpjes die ik na de laatste Firefox-update in FF niet lekker draaiend krijg.
Nee, volgens mij kan dat niet. Maar je kunt natuurlijk altijd de source aanpassen en je eigen versie maken... lang leve open-sourcequote:
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef joepie91 het volgende:
Wat vind je er ongebruiksvriendelijk aan dan? Ik heb nog nooit eerder een browser gezien die zo simpel is als Chrome
Mee eens. Ik wil ook nog de optie om een bestand te openen i.p.v. alleen maar opslaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.
Rechtsklik > Afbeelding openen in nieuw tabblad. En kijk eens naar de titel van de tabquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.
En natuurlijk de vele addons die er voor Chrome nog niet zijn. Kwestie van tijd waarschijnlijk, maar van mij mogen ze wel wat opschieten.
Precies, erg storend dit ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad mooi.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:00 schreef ReWout het volgende:
De google chrome thema "grayscale" is echt mooi
https://tools.google.com/(...)theme_greyscale.html
Inderdaad, die gebruik ik nu ook! Thanks voor de tipquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:00 schreef ReWout het volgende:
De google chrome thema "grayscale" is echt mooi
https://tools.google.com/(...)theme_greyscale.html
Als je gewoon begint te typen in de balk verschijnt vanzelf een lijst met zoekresultaten, favorieten en geschiedenis. Dat knopje lijkt me onzinnig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gebruik sinds kort ook Chrome, maar mis nog wel een aantal dingen. [ afbeelding ]
Dit pijltje bijvoorbeeld, en het scrollen met de scrolknop. Weet iemand of hoe ik dit ook in Chrome kan krijgen?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Klikken op het scrollknopje en dan de muis naar beneden bewegen werkt inmiddels prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |