Euh, nee, als je als man over mij droomt krijg je een plakkerige buik, geen bilzweet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?
Ben jij dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dus
Geen McDquote:
Zo lang zijn die dagen toch niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Vandaag van 18 tot 21, morgen van 13 tot 21 en zaterdag ook van 13 tot 21
En dan ben ik waarschijnlijk niet eens klaar om 21 uur dus mag ik nog wat langer doorwerken
Op zich niet nee, maar ik moet nog wel erg aan wennen. En het is studie en werk he. Het is dat we ons zelf vandaag vrij gegeven hebben, anders zat ik deze week 28 uur op school plus nog 19 uur (plus nog een uur omdat we niet precies om 21 uur klaar zijn) werken in de supermarkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo lang zijn die dagen toch niet?
Ik doe al weken aan een stuk dagen van 8u tot 18.30-19u en dan kom ik thuis en begin ik opnieuw.
Nou ja, als je op je buik slaapt. Oh dear....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, als je als man over mij droomt krijg je een plakkerige buik, geen bilzweet.
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dus
Je hebt ze wel goed onder de duimquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuig
Mja ik zie dat nu bij phille. Fulltime aan het werk, vijf dagen op vijf + voorbereidingen in het weekend en hij is nu nog begonnen aan een opleiding aan de universiteit. Gemiddeld 3 avonden per week les (18 - 22u) en dan nog studeren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op zich niet nee, maar ik moet nog wel erg aan wennen. En het is studie en werk he. Het is dat we ons zelf vandaag vrij gegeven hebben, anders zat ik deze week 28 uur op school plus nog 19 uur (plus nog een uur omdat we niet precies om 21 uur klaar zijn) werken in de supermarkt.
En de enige dag dat ik weekend heb is de zondag. En ik heb nog een groot aantal mensen waar ik nog een keer mee af wil spreken, alleen komt dat er op deze manier niet echt van
PTA zei je he, zit hij daar wel goed???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuig
Zodra het wielen heeft wordt hij geilquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
PTA zei je he, zit hij daar wel goed???
Ben ook wel blij dat ik geen vriending heb inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ik zie dat nu bij phille. Fulltime aan het werk, vijf dagen op vijf + voorbereidingen in het weekend en hij is nu nog begonnen aan een opleiding aan de universiteit. Gemiddeld 3 avonden per week les (18 - 22u) en dan nog studeren.
Nog een geluk dat we op hetzelfde werk zitten anders zag ik hem niet meer
O en kwam hij zijn wagon even hier legen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra het wielen heeft wordt hij geil
Hmm dat moet ik ook maar weer eens gaan maken halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |