abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62457898
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie komen er allemaal op de FOK borrel in Hamburg eigenlijk ?
wel foto's maken voor degene die niet komen he
pi_62458026
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat las ik ergens in een vorig topic, scheen een betrouwbare bron te zijn geweest. Maar goed, hoeft niet waar te zijn perse natuurlijk. Maar het is ook meer een gevoel, als ik zie en hoor hoe het gaat. Hij schijnt niet met spelers te communiceren, tijdens wedstrijden is hij emotieloos en coacht hij nauwelijks. Tel daar zijn verleden bij op met vele andere spelers bij Oranje en de manier waarop Ajax speelt en mij bekruipt het gevoel dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan de inzet.

..
Als dit de waarheid is, dan komt mijn vermoeden dat het niets gaat worden met Van Basten gewoon uit.
pi_62458111
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:28 schreef TimmyAsd het volgende:
We gaan morgen winnen

hoop het
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_62458993
Ik heb best wel veel vertrouwen in Ajax dat ze morgen gaan winnen!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:50:41 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62459301
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie komen er allemaal op de FOK borrel in Hamburg eigenlijk ?
Het lijkt mij wel lachen om ergens met z'n allen een paar biertjes te drinken en grappen te maken over fokkers die er niet bij zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62459502
Als het goed is, ben ik daar in ieder geval ergens in de buurt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62460169
Goed al dat vertrouwen hier, maar ik moet het nog maar zien morgen. Denk dat het wel billenknijptijd gaat worden.

Wordt trouwens wel eens tijd voor een Fok!meet eigenlijk .
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:21:24 #208
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62460223
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel lachen om ergens met z'n allen een paar biertjes te drinken en grappen te maken over fokkers die er niet bij zijn.

gaan wij in am*dam afspreken en jullie allemaal uitlachen dat jullie de hele tijd duits moeten lullen
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62460451
Even snel een vraagje,

Als je naar Ajax-PSV gaat, moet je dan in bezit zijn van een clubkaart?
Ik heb mijn kaartje al maar ik kreeg te horen dat je een clubkaart moet hebben anders kom je niet binnen?

regards,

Tom
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:30:05 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62460485
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef ego-tripper het volgende:
Even snel een vraagje,

Ik heb mijn kaartje al maar ik kreeg te horen dat je een clubkaart moet hebben anders kom je niet binnen?

regards,

Tom
Nee, hoeft niet.
pi_62460489
Als je je kaartje al hebt, kom je gewoon binnen hoor.
pi_62460497
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 01:39 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat doet Broer daar eigenlijk? Heb hem op MSN volgens mij maar al tijden niet gezien/gesproken PM maar anders, ook niet echt ontopic verder.
PM
pi_62460592
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef Nashje het volgende:
Als je je kaartje al hebt, kom je gewoon binnen hoor.
Owkee bedankt
dacht al dat het niet klopte:)

Er is dus geen mogelijkheid dat je een clubkaart nodig hebt bij kaarten?
Volgens my hebben we de kaarten van 17.50.
pi_62460633
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De eerste paar wedstrijden viel hij niet negatief op, zover wil ik gaan. De laatste 2 weer wel.
Welke laatste twee wedstrijden dan? Heerenveen was niet goed, maar dat gold voor het hele team. Belachelijk dat het dan meteen weer op Emanuelsson wordt afgeschoven
pi_62460688
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef ego-tripper het volgende:
Even snel een vraagje,

regards,

Tom
ik zou wel je identiteitskaart meenemen maar dat is logisch.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:38:13 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62460700
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:34 schreef ego-tripper het volgende:

[..]

Owkee bedankt
dacht al dat het niet klopte:)

Er is dus geen mogelijkheid dat je een clubkaart nodig hebt bij kaarten?
Volgens my hebben we de kaarten van 17.50.
Nee, want iemand met een Ajax -CC mag 3 kaarten aanschaffen. Dit mag hij doen voor zijn buurman, zijn Chinese penvriend of zijn ongeboren zoon, met andere woorden voor iedereen die geen CC heeft.
pi_62460703
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat las ik ergens in een vorig topic, scheen een betrouwbare bron te zijn geweest. Maar goed, hoeft niet waar te zijn perse natuurlijk. Maar het is ook meer een gevoel, als ik zie en hoor hoe het gaat. Hij schijnt niet met spelers te communiceren, tijdens wedstrijden is hij emotieloos en coacht hij nauwelijks. Tel daar zijn verleden bij op met vele andere spelers bij Oranje en de manier waarop Ajax speelt en mij bekruipt het gevoel dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan de inzet.

Maar goed, nogmaals, ik hoop dat het allemaal onzin is hoor .
Als ik vrienden van me moet geloven is het onzin. Die jongens spreken Dario best vaak en hij geeft elke keer weer aan dat hij het heel erg naar zijn zin heeft. Amsterdam vindt hij een mooie stad en hij is blij met de minuten die hij kan maken. Ik geloof dus niet zo in dat verhaal.
pi_62460725
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan kom ik zeker. Kunnen jullie tenminste geen grappen over mij maken
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:45:59 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62460916
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan kom ik zeker. Kunnen jullie tenminste geen grappen over mij maken
Ik was eigenlijk vooral van plan om grappen te maken over Jasza en Riro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Dario-verhaal is inderdaad onzin, die kerel heeft het prima naar z'n zin hier. Hij kent z'n plaats en wacht z'n kansen af. Typerend voor z'n goede wil is wel dat ie compleet instorte toen hij hoorde dat ie met het tweede meemoest. Dacht dat ie uit de selectie was gezet, dus Marco heeft snel gezegd dat er niets aan de hand is.
pi_62461112
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Dario-verhaal is inderdaad onzin, die kerel heeft het prima naar z'n zin hier. Hij kent z'n plaats en wacht z'n kansen af. Typerend voor z'n goede wil is wel dat ie compleet instorte toen hij hoorde dat ie met het tweede meemoest. Dacht dat ie uit de selectie was gezet, dus Marco heeft snel gezegd dat er niets aan de hand is.
Dan zal ik net doen of ik een Duitser ben die daar ook toevallig in de kroeg een biertje aan het drinken is terwijl ik jullie geroddel afluister.

Denk wel dat ik dan nog minstens 30 kilo aan moet komen als mijn vermomming wil werken.
pi_62461137
- was al bekend -
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62461188
Levchenko, meerdink en hiariej kunnen niet meedoen zaterdag
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62461297
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:54 schreef Noshiba het volgende:
Levchenko, meerdink en hiariej kunnen niet meedoen zaterdag
Ow gelukkig. Bij ons kunnen alleen: Stekelenburg, Gentenaar, vd Wiel, Enoh, Donald, vd Heijden, Aissati en Sulejmani niet meedoen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:59:57 #224
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62461341
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

SPOILER

Dan zal ik ook maar komen ja, aangezien vrouwonvriendlijke grappen een stuk leuker zijn als je ze zelf ook kan horen
pi_62461346
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef toma het volgende:

[..]

Ow gelukkig. Bij ons kunnen alleen: Stekelenburg, Gentenaar, vd Wiel, Enoh, Donald, vd Heijden, Aissati en Sulejmani niet meedoen.
Beter gaan we tafelvoetballen dan.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')