abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:07:11 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62461553
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef toma het volgende:

[..]

Ow gelukkig. Bij ons kunnen alleen: Stekelenburg, Gentenaar, vd Wiel, Enoh, Donald, vd Heijden, Aissati en Sulejmani niet meedoen.
Maar das heel normaal verder .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:12:12 #227
51286 w00h00
Digital man!
pi_62461678
quote:
Van Basten tevreden met steun publiek

Marco van Basten heeft zich in aanloop naar het duel tegen FC Groningen (zaterdagavond 20.45 uur in de Arena) positief uitgelaten over de steun van het, vaak bekritiseerde, Ajax-publiek: de supporters.

'Het publiek heeft ons bij bepaalde wedstrijden over het dode punt heen geholpen. Daar zijn we blij mee en zo hoort het denk ik ook te zijn. Elkaar versterken, in goede en in slechte tijden', aldus Van Basten vrijdagmiddag.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:23:59 #228
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62461964
quote:
Na afloop van de grote partij keken de aanwezige supporters en journalisten bijna ademloos toe hoe Ajax de corners en vrije trappen nam.

ajax.nl
mag hopen dat ze het ook een keer in de wedstrijd laten zien dan..die corners zijn echt om te huilen altijd
The only limit is your own imagination
pi_62461978
- 22 juli: Van der Heijden ??? uitgeschakeld (knie)
- 16 september: Donald 6 tot 9 maanden uitgeschakeld (knie)
- 23 september: Sulejmani 8 weken uitgeschakeld (hamstring)
- 24 september: Aissati 4 tot 5 weken uitgeschakeld (knie)
- 2 oktober: Stekelenburg 4 tot 6 weken uitgeschakeld (schouder)
- 2 oktober: Gentenaar 4 tot 6 weken uitgeschakeld (rug)
- 8 oktober: Enoh 4 tot 6 weken uitgeschakeld (lies)
pi_62462199
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:12 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Elkaar versterken, in goede en in slechte tijden? Heeft 'ie zeker niet gehoord wat er bij Heerenveen-uit werd gezongen?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62462227
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef de_huig het volgende:

[..]

mag hopen dat ze het ook een keer in de wedstrijd laten zien dan..die corners zijn echt om te huilen altijd
Kennedy zei na de laatste wedstrijd van Jong Ajax (tegen AGOVV?) dat z'n corners niet lekker liepen. What else is new?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62462396
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kennedy zei na de laatste wedstrijd van Jong Ajax (tegen AGOVV?) dat z'n corners niet lekker liepen. What else is new?
Het is iig goed dat ie t zelf ook weet.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:49:49 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62462568
Ik ben zelf altijd een heel rustig figuur, niet kwaad te krijgen, maar als ik een slechte corner van Ajax zie word ik me toch altijd een partij agressief zeg. Dan denk je 'he, hier komt een kans aan' en dan staat iemand die ervoor betaald wordt om die bal in het strafschopgebied te pompen het voor elkaar om de bal echt 30 meter te ver over de zijlijn te peunen.
AAARGHH! En dat gebeurt dan niet één keer, nee, bij élke corner. Echt hoor, niemand vraagt je om een bal van 80 meter bij iemand op de stropdas te leggen, maar hoe moeilijk kan het zijn om 'm gewoon in het strafschopgebied te schieten. Zo ver liggen die dingen toch niet van de cornervlag af?

Ik krijg altijd zin om iemand te killen als ik een Ajaxcorner zie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62462602
Het ergste is nog; als die corner een keer goed is wordt het kopduel wel verloren.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:53:42 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62462657
Haha, helemaal niet erg. Als ie maar in het strafschopgebied komt.

Ohja, ik heb het ook bij kansloze afstandsschoten (van Sno en Silva bijv.) die ergens op de tweede ring belanden. Prima dat je denkt dat je met dat puddingbeen van je kunt scoren, maar schiet dan in gódsnaam op doel! Dan zie je later wel of die keeper 'm heeft, maar zo hangt ie nooit.
pi_62462811
Gewoon al twee keer gescoort uit corners dit seizoen. Ik zie verbetering tov voorgaande jaren
pi_62462961
Ik heb pas tegen een maat precies hetzelfde verhaal verteld als Silenus net deed
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62462993
Vorig seizoen die corners tegen Excelsior waren ook zo mooi. Ik geloof dat wel vier verschillende spelers in de eerste helft hebben geprobeerd die bal voor te zetten. Wat niet lukte.
pi_62463121
ik heb Sulejmani dit seizoen een hoop corners perfect zien nemen.
Maar ja....
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:13:26 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62463196
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef kevin6188 het volgende:
Vorig seizoen die corners tegen Excelsior waren ook zo mooi. Ik geloof dat wel vier verschillende spelers in de eerste helft hebben geprobeerd die bal voor te zetten. Wat niet lukte.
Oh, hou op. Zat ik daar met m'n reet vastgevroren aan/op zo'n klotestoeltje tussen die lelijke Rotterdammers naar dat gepruts te kijken. Godskolere he, en dan ook nog bij je ouders KERST gaan vieren, nou ik was niet te genieten!

Wat een dieptepunt was dat.
pi_62463243
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh, hou op. Zat ik daar met m'n reet vastgevroren aan/op zo'n klotestoeltje tussen die lelijke Rotterdammers naar dat gepruts te kijken. Godskolere he, en dan ook nog bij je ouders KERST gaan vieren, nou ik was niet te genieten!

Wat een dieptepunt was dat.
Dat was inderdaad ook een dieptepunt, maar ik moest vooral denken aan de thuiswedstrijd. Al waren die ballen van Luque toen ook niet echt juweeltjes. En ik nog snel in mn pauze van mn werk naar huis fietsen om de tweede helft te kunnen kijken. Kom ik thuis, ligt net de 2-0 erin.

Denk dat Vertonghen misschien wel een goede voor de corners is, goeie traptechniek.
pi_62463348
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef Nashje het volgende:
- 23 september: Sulejmani 8 weken uitgeschakeld (hamstring)
- 24 september: Aissati 4 tot 5 weken uitgeschakeld (knie)
- 2 oktober: Stekelenburg 4 tot 6 weken uitgeschakeld (schouder)
- 8 oktober: Enoh 4 tot 6 weken uitgeschakeld (lies)
Dit is echt gewoon zwaar klote, dat zijn dus allemaal twijfelgevallen tegen HSV. Ik zie HSV als eerste eindigen en als wij een goed resultaat tegen Aston behalen (gelijkspel) zouden wij theoretisch wel eens tweede kunnen eindigen met thuiswedstrijden tegen Zilina en Sparta praag (waar we onze selectie waarschijnlijk weer op volle sterkte hebben).
pi_62464110
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:19 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dit is echt gewoon zwaar klote, dat zijn dus allemaal twijfelgevallen tegen HSV. Ik zie HSV als eerste eindigen en als wij een goed resultaat tegen Aston behalen (gelijkspel) zouden wij theoretisch wel eens tweede kunnen eindigen met thuiswedstrijden tegen Zilina en Sparta praag (waar we onze selectie waarschijnlijk weer op volle sterkte hebben).
Ach, de volgende ronde in de UEFA Cup halen we toch wel. Het is vooral kut dat we ze in de competitie moeten missen.
pi_62464202
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef toma het volgende:
ik heb Sulejmani dit seizoen een hoop corners perfect zien nemen.
Maar ja....
Schilder heb ik ook wel eens een goede corner zien trappen, weet alleen niet meer wanneer..
pi_62464242
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Schilder heb ik ook wel eens een goede corner zien trappen, weet alleen niet meer wanneer..
Borac-thuis.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:57:27 #246
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62464360
Dat blijft onvoorstelbaar. Zelfs Sneijder kan gewoon geen corners nemen.
Je zou toch verwachten dat bijvoorbeeld Vertonghen, die toch een hele mooie pass in de benen heeft, wel een fatsoenlijke corner kan nemen, maar ook bij België werd hij gewoon weggestuurd....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62464757
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die deed het idd heel lekker.
pi_62465074
De complete wedstrijdselectie voor het duel met FC Groningen (zaterdag vanaf 20.45 uur in de Amsterdam ArenA) ziet er als volgt uit:

Kenneth Vermeer
Hans Vonk
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Klaas Jan Huntelaar
Luis Suarez
Gabri
Dennis Rommedahl
Siem de Jong
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder

Wel Rommedahl, geen Cvitanich...
pi_62465142
Oh, blessure aan de hamstring dus.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:36:44 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62465144
Kenneth Vermeer
Bruno Silva Oleguer Thomas Vermaelen Urby Emanuelson
Gabri Jan Vertonghen Rasmus Lindgren
Luis Suarez Klaas Jan Huntelaar Jeffrey Sarpong

zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: