Maar das heel normaal verderquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ow gelukkig. Bij ons kunnen alleen: Stekelenburg, Gentenaar, vd Wiel, Enoh, Donald, vd Heijden, Aissati en Sulejmani niet meedoen.
quote:Van Basten tevreden met steun publiek
Marco van Basten heeft zich in aanloop naar het duel tegen FC Groningen (zaterdagavond 20.45 uur in de Arena) positief uitgelaten over de steun van het, vaak bekritiseerde, Ajax-publiek: de supporters.
'Het publiek heeft ons bij bepaalde wedstrijden over het dode punt heen geholpen. Daar zijn we blij mee en zo hoort het denk ik ook te zijn. Elkaar versterken, in goede en in slechte tijden', aldus Van Basten vrijdagmiddag.
mag hopen dat ze het ook een keer in de wedstrijd laten zien dan..die corners zijn echt om te huilen altijdquote:Na afloop van de grote partij keken de aanwezige supporters en journalisten bijna ademloos toe hoe Ajax de corners en vrije trappen nam.
ajax.nl
Elkaar versterken, in goede en in slechte tijden? Heeft 'ie zeker niet gehoord wat er bij Heerenveen-uit werd gezongen?quote:
Kennedy zei na de laatste wedstrijd van Jong Ajax (tegen AGOVV?) dat z'n corners niet lekker liepen. What else is new?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
mag hopen dat ze het ook een keer in de wedstrijd laten zien dan..die corners zijn echt om te huilen altijd
Het is iig goed dat ie t zelf ook weet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kennedy zei na de laatste wedstrijd van Jong Ajax (tegen AGOVV?) dat z'n corners niet lekker liepen. What else is new?
Oh, hou op. Zat ik daar met m'n reet vastgevroren aan/op zo'n klotestoeltje tussen die lelijke Rotterdammers naar dat gepruts te kijken. Godskolere he, en dan ook nog bij je ouders KERST gaan vieren, nou ik was niet te genieten!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef kevin6188 het volgende:
Vorig seizoen die corners tegen Excelsior waren ook zo mooi. Ik geloof dat wel vier verschillende spelers in de eerste helft hebben geprobeerd die bal voor te zetten. Wat niet lukte.
Dat was inderdaad ook een dieptepunt, maar ik moest vooral denken aan de thuiswedstrijd. Al waren die ballen van Luque toen ook niet echt juweeltjes. En ik nog snel in mn pauze van mn werk naar huis fietsen om de tweede helft te kunnen kijken. Kom ik thuis, ligt net de 2-0 erin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, hou op. Zat ik daar met m'n reet vastgevroren aan/op zo'n klotestoeltje tussen die lelijke Rotterdammers naar dat gepruts te kijken. Godskolere he, en dan ook nog bij je ouders KERST gaan vieren, nou ik was niet te genieten!
Wat een dieptepunt was dat.
Dit is echt gewoon zwaar klote, dat zijn dus allemaal twijfelgevallen tegen HSV. Ik zie HSV als eerste eindigen en als wij een goed resultaat tegen Aston behalen (gelijkspel) zouden wij theoretisch wel eens tweede kunnen eindigen met thuiswedstrijden tegen Zilina en Sparta praag (waar we onze selectie waarschijnlijk weer op volle sterkte hebben).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef Nashje het volgende:
- 23 september: Sulejmani 8 weken uitgeschakeld (hamstring)
- 24 september: Aissati 4 tot 5 weken uitgeschakeld (knie)
- 2 oktober: Stekelenburg 4 tot 6 weken uitgeschakeld (schouder)
- 8 oktober: Enoh 4 tot 6 weken uitgeschakeld (lies)
Ach, de volgende ronde in de UEFA Cup halen we toch wel. Het is vooral kut dat we ze in de competitie moeten missen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:19 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit is echt gewoon zwaar klote, dat zijn dus allemaal twijfelgevallen tegen HSV. Ik zie HSV als eerste eindigen en als wij een goed resultaat tegen Aston behalen (gelijkspel) zouden wij theoretisch wel eens tweede kunnen eindigen met thuiswedstrijden tegen Zilina en Sparta praag (waar we onze selectie waarschijnlijk weer op volle sterkte hebben).
Schilder heb ik ook wel eens een goede corner zien trappen, weet alleen niet meer wanneer..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef toma het volgende:
ik heb Sulejmani dit seizoen een hoop corners perfect zien nemen.
Maar ja....
Borac-thuis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Schilder heb ik ook wel eens een goede corner zien trappen, weet alleen niet meer wanneer..
Die deed het idd heel lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Schilder heb ik ook wel eens een goede corner zien trappen, weet alleen niet meer wanneer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |