quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:08 schreef Litpho het volgende:
Zo gauw ze veel te hoge servicekosten gaan heffen per kaartje ipv. per transactie zodat ze het kunnen betalen.
Oh, wacht....
Ik vrees dat je daar gelijk in hebt. Die zetten gewoon even een heel server park in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef aaleks het volgende:
ik adviseer ook IE, firefox staat bij mij stil.
Vraag me af of die handelaren niet massaal met 10 verschillende accounts en 100 pc's proberen in te loggen om zo toch aan kaarten te komen.
Maar hij komt er nu toch langzaam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:12 schreef Mark het volgende:
Die kutbalk springt ook gewoon weer terug....
hahahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn streepje is nu toch al 4 mm lang. Voor de balk vol is is het concert allang geweest.
Daar ben ik 100% zeker van. Maar ja, de wil voor echte maatregelen (kaarten op naam) is er blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef aaleks het volgende:
Vraag me af of die handelaren niet massaal met 10 verschillende accounts en 100 pc's proberen in te loggen om zo toch aan kaarten te komen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef Mark het volgende:
Ja, dit werkt een stuk beter dan de reguliere ticketverkoop bij het postkantoor
Hoewel je dan soms ook were hebt dat het hele ticketsysteem er uit knalt...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:14 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Dit was ook mijn grote angst. Ik lig liever een hele nacht te blauwbekken voor het postkantoor, dan weet ik zeker dat ik als 2e of 3e geholpen wordt. En dan heb je het ook het meest verdiend imho.
Nu is het maar afwachten.
welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef DuranK het volgende:
Was ik er doorheen, gaf die een of andere error
Belgiė was wel up tegen de tijd dat het nodig was. Iedereen die woensdagmorgen kaarten probeerde te bestellen heeft ze ook gekregen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef Jack. het volgende:
Wees blij dat de website het nog doet, die van Belgie lag de avond voordien al plat...
ja, idd, wtf?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ey, godeverdomme, springt hij een stukje terug.
Wat zijn wij toch gezegend met zulks een luxe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef Jack. het volgende:
Wees blij dat de website het nog doet, die van Belgie lag de avond voordien al plat...
Bedankt, ben ik weer een beetje verder met dat balkjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef DuranK het volgende:
Was ik er doorheen, gaf die een of andere error
De website heeft platgelegen tot de dag nadien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Belgiė was wel up tegen de tijd dat het nodig was. Iedereen die woensdagmorgen kaarten probeerde te bestellen heeft ze ook gekregen.
bij mij gaat het nu juist veel sneller in FF, lijkt gewoon een soort toeval te zijn van wanneer je de wachtrij in komt ofzo, verloot die kaartjes dan na voorinschrijving..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ook overgeschakeld naar IE. ik ben nu al verder dan in FF.
Springt toch wel weer terugquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Jack. het volgende:
[..]
Bedankt, ben ik weer een beetje verder met dat balkje
Zoiets moeten ze voor de wet gelijkstellen aan moord oidquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |