abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62439699
Ik heb ook kaarten voor Antwerpen, en ik zie nu pas dat het voor 3 maart is.
Wist niet eens dat ze ene 2de datum hadden. Totdat ik dus de post bovenaan in dit topic las.
Ik was misschien wat te gehaast met de hele tijd F5 duwen, maar ik ben wel blij dat ik tickets heb.

Damn dat worden mooie dagen. 3 maart AC/DC, en nu hopen op kaarten voor Metallica op 5 maart.
pi_62441009
Angus heeft wel altijd mooie kleren aan
Tingelen Voor Pengelen
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_62441623
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef Professional het volgende:

Damn dat worden mooie dagen. 3 maart AC/DC, en nu hopen op kaarten voor Metallica op 5 maart.
ik hoop het zelfde te mogen meemaken
pi_62446161
Even een afwijkende vraag maar het lijkt me het meest logisch om 'm hier even offtopic te vragen

Ik ben me aan het registreren op de site van teleticketservice en proximus goformusic. Echter wordt er gevraagd naar de postcode en de GEMEENTE. Wat ik me nu dus afvraag... moet hier daadwerkelijk mijn gemeente worden ingevuld of wordt hier in België toch gewoon de woonplaats mee bedoelt?

Alvast bedankt!

p.s. sorry modjes
pi_62447219
Een gemeente in België is bv Antwerpen. Dus je vult daar gewoon de stad/dorp in waar je woont
pi_62447493
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Ewout1 het volgende:
Een gemeente in België is bv Antwerpen. Dus je vult daar gewoon de stad/dorp in waar je woont
Dus gewoon m'n woonplaats

Is teleticketservice en goformusic trouwens hetzelfde?

[ Bericht 5% gewijzigd door Exterminator op 16-10-2008 23:21:18 ]
pi_62456652
Wat vinden jullie van het nieuwe album Black Ice? Ik ben het nu zelf net voor het eerst aan het beluisteren en kan dus nog geen gefundeerde mening geven.
pi_62458274
Vind het weer een prima album. Niets bijzonders, typisch AC/DC.
pi_62459124
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:14 schreef OmeCorn het volgende:
Vind het weer een prima album. Niets bijzonders, typisch AC/DC.

Ik vind het ook geen band die eens iets bijzonder moet proberen. Ze moeten gewoon lekkere rock'n roll maken. Ik heb mijn eerste luisterbeurt er bijna opzitten en het klinkt gewoon lekker. Ben het niet eens met de kritiek die ik links en rechts lees dt de plaat te gelikt zou klinken.
pi_62459643
TerugVindPowerage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')