Zelfstandig naamwoord + smilie voor je kop.quote:
Urban bedoel je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
Het is hiphop, die mensen kunnen net praten, laat staan schrijven.
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Hiphop, urban, rap. Is er een verschil?
Sorry, ik haat Iron Maiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.
trek dan godverdomme een shirt aan tis geen gezichtquote:
punk, dub, reggae en hiohop gekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Sorry, ik haat Iron Maiden.
En sorry dat ik op je Urban-ballen heb getrapt, ik zal het niet meer doen.
Dan kijk je er toch lekker niet naar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
trek dan godverdomme een shirt aan tis geen gezicht
Als jij alle kenmerken van je eigen muziekstyle loslaat (symbolen, teksten). Deal?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Dan kijk je er toch lekker niet naar.
Als jij je haar laat groeien dan wordt het misschien ook nog een keer wat met je.
En ik heb opzich niks tegen hiphop/rap/urban, maar gebruik dan wel juiste grammatica, dus geen "He don't", "Swa", "Kill", "Sma", etc.
Punk, okee. Dub gaat er ook nog wel in. Reggae heb ik al wat meer moeite mee, en hiphop is mijn ding niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
punk, dub, reggae en hiohop gek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die maar één muziekstijl luisteren en de rest gaan kraken!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
jij gooide me al op de urban-composthoop dus wat praat je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef CasB het volgende:
[..]
Alleen moet je me niet gaan veroordelen omdat je me topless achter een drumstel ziet, en ik toevallig in een punkband speel, want ik luister meer dan je zou denken.
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Als jij alle kenmerken van je eigen muziekstyle loslaat (symbolen, teksten). Deal?
'Want ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen'quote:
Volgens mij duwde jij me eerder in een verkeerd hokje, dus wat lul je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
jij gooide me al op de urban-composthoop dus wat praat je.
Als Punk-luisteraar zou je toch moeten weten dat dat ook niet echt allemaal grammaticaal geweldig in elkaar zit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?
En ik heb trouwens weinig met symbolen, waar doel je op? Op mijn avatar? Dat is toevallig het logo van m'n band.
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:49 schreef Nosh het volgende:
no offence, maar instrumentale punkrock klinkt echt als het allerkutste idee ooit.
Ik ga hier niet eens op in, maar wat een kansloos gelul weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?
En ik heb trouwens weinig met symbolen, waar doel je op? Op mijn avatar? Dat is toevallig het logo van m'n band.
Kanker nu weet ik het zeker, kansloos mannetje dat natuurlijk alles weet van hiphop beatsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als Punk-luisteraar zou je toch moeten weten dat dat ook niet echt allemaal grammaticaal geweldig in elkaar zit?
Hallo, het staat in klaagbaak, sjappie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in, maar wat een kansloos gelul weer![]()
Beter blijf je gewoon uit dit topic als je niks met 'urban' heb!
Mja, DJ Shadow of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.
101barz is lolbarz staat in klaagbak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Hallo, het staat in klaagbaak, sjappie.
ja hoi, en DJ Shadow of Flying Lotus doen meer dan drie minuten een bassloopje herhalen, vooroordelen over genres zijn dom, opgelost, laten we een spliff roken en quasimoto luisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.
Dus moet je ook niet gaan zeuren over de Hiphop (of Urban) die je hoort. Luister eens naar Atmosphere bijvoorbeeld. Ook diep, maar wel Hiphop. Het is wat...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.
Oh nee hoor, zo veel weet ik niet van hiphop en hiphopbeats. Ik kan alleen wel feilloos horen wanneer iets van Timbalake is, en welke trucjes worden uitgehaald bij elk nummer. Maar voor de rest heb ik er geen verstand van hoor. De boodschap is allang niet meer belangrijk bij hiphop. De massa koopt het toch wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Kanker nu weet ik het zeker, kansloos mannetje dat natuurlijk alles weet van hiphop beats
Dat is geen LOLBARZ.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus moet je ook niet gaan zeuren over de Hiphop (of Urban) die je hoort. Luister eens naar Atmosphere bijvoorbeeld. Ook diep, maar wel Hiphop. Het is wat...
Pot, und ketel und so,
Jullie weten waarschijnlijk zelf wel dat jullie de bazen van dit topique zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:55 schreef Nosh het volgende:
instrumentale punk is anderhalf minuut héél erg boos op helemaal niets zijn..
Oh Wait, die Punker stylo is helemaal 100% bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:03 schreef CasB het volgende:
Steen is helemaal al te kansloos voor woorden. Dat mensen die gast tof vinden kan ik echt niet begrijpen.
Jij bent de eerste mens op aarde die ik 'ken' die steen niet lauw vind.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:03 schreef CasB het volgende:
Steen is helemaal al te kansloos voor woorden. Dat mensen die gast tof vinden kan ik echt niet begrijpen.
MASDquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:03 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten waarschijnlijk zelf wel dat jullie de bazen van dit topique zijn.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij bent de eerste mens op aarde die ik 'ken' die steen niet lauw vind.
Outlaw, emo, hater
Nee, Steen is 100% niet lauw, niet cool, niet tof, alleen maar een typisch voorbeeld van een pauper die denkt dat hij heel wat is omdat hij kanker durft te zeggen in z'n 'nummers'.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Oh Wait, die Punker stylo is helemaal 100% bedoel je?
Faler, je hebt er de ballen verstand van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:08 schreef CasB het volgende:
[..]
[..]
Nee, Steen is 100% niet lauw, niet cool, niet tof, alleen maar een typisch voorbeeld van een pauper die denkt dat hij heel wat is omdat hij kanker durft te zeggen in z'n 'nummers'.Daar is niks stoers aan. En dat hij van een hoop kansloze kutnederlanders een voorbeeld is, is helemaal te triest voor woorden.
Waar moet hij dan over rappen? De "hood" of "ghetto"? Het gevaarlijke leven in Nederland?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:08 schreef CasB het volgende:
[..]
[..]
Nee, Steen is 100% niet lauw, niet cool, niet tof, alleen maar een typisch voorbeeld van een pauper die denkt dat hij heel wat is omdat hij kanker durft te zeggen in z'n 'nummers'.Daar is niks stoers aan. En dat hij van een hoop kansloze kutnederlanders een voorbeeld is, is helemaal te triest voor woorden.
Gelukkig niet. Ik ben niet 1 van die sufkutten die met alle stromingen meeloopt. Ik kan nog voor mezelf bepalen wat ik goed vind, zonder dat de meningen van anderen krijg opgedrongen en dat maar klakkeloos overneem. Ik heb gewoon niks met vreselijk overhypete kutartiesten die onterecht te veel gedraaid worden. De boodschap "Fuck het systeem" kennen we ondertussen ook wel, maar onderbouw het dan een keer, geef advies in plaats van dat je het alleen maar afkraakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Faler, je hebt er de ballen verstand van.
Mwah, over maatschappelijke problemen? Over hou hij er over denkt in plaats van dat hij alleen maar zit te schelden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar moet hij dan over rappen? De "hood" of "ghetto"? Het gevaarlijke leven in Nederland?
Je vind het mooi of je vind het niet mooi. Ik vind het lekker klinken, de teksten slaan nergens op maar wees eerlijk, driekwart van alle rap slaat nergens op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben niet 1 van die sufkutten die met alle stromingen meeloopt. Ik kan nog voor mezelf bepalen wat ik goed vind, zonder dat de meningen van anderen krijg opgedrongen en dat maar klakkeloos overneem. Ik heb gewoon niks met vreselijk overhypete kutartiesten die onterecht te veel gedraaid worden. De boodschap "Fuck het systeem" kennen we ondertussen ook wel, maar onderbouw het dan een keer, geef advies in plaats van dat je het alleen maar afkraakt.
Dat is al zó vaak gedaan, en dat blijven veel rappers ook doen. Waarom moet Steen dat per sé doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, over maatschappelijke problemen? Over hou hij er over denkt in plaats van dat hij alleen maar zit te schelden?
Zo te lezen heb je niet eens 1 nummer van hem geluisterd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben niet 1 van die sufkutten die met alle stromingen meeloopt. Ik kan nog voor mezelf bepalen wat ik goed vind, zonder dat de meningen van anderen krijg opgedrongen en dat maar klakkeloos overneem. Ik heb gewoon niks met vreselijk overhypete kutartiesten die onterecht te veel gedraaid worden. De boodschap "Fuck het systeem" kennen we ondertussen ook wel, maar onderbouw het dan een keer, geef advies in plaats van dat je het alleen maar afkraakt.
Dronken zijn en blowen is vele malen nuttiger dan het overbrengen van problematieken aan petjesdragende reljongeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, over maatschappelijke problemen? Over hou hij er over denkt in plaats van dat hij alleen maar zit te schelden?
En daar kan ik onder andere niet tegen. Net zo min als ik tegen 'top 40' kan, omdat het merendeel van de teksten gaat over liefde. Ik heb daar niks mee. Muziek is emotie, en geen gemaakte emotie zoals top 40 is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je vind het mooi of je vind het niet mooi. Ik vind het lekker klinken, de teksten slaan nergens op maar wees eerlijk, driekwart van alle rap slaat nergens op.
Rap tegenwoordig is ook niet meer te 'verdedigen'.
Je moet ook geen TMF kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met vreselijk overhypete kutartiesten die onterecht te veel gedraaid worden.
Nee, dronken zijn en blowen is vele malen "stoerder", niet nuttiger. Daar kunnen ze zich tenminste mee vergelijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Dronken zijn en blowen is vele malen nuttiger dan het overbrengen van problematieken aan petjesdragende reljongeren.
Je eigen mening opdringen naar kun je dan wel weer heel goed, ironie is een bitchquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik heb die pauper op tv gezien, en wel eens wat van hem gehoord op youtube. Als je de scheldwoorden weglaat hou je niks van z'n tekst meer over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je niet eens 1 nummer van hem geluisterd.
Ze mogen ook wel ergens anders over rappen, maar dan gaat het gelijk weer over bitches en ho's, wat helemaal te kansloos voor woorden is. Is het zo moeilijk om muziek met een boodschap te maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:15 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is al zó vaak gedaan, en dat blijven veel rappers ook doen. Waarom moet Steen dat per sé doen?
Waarom moet alle muziek een boodschap hebben? Dan zou ik al snel genoeg krijgen van muziek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:20 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik heb die pauper op tv gezien, en wel eens wat van hem gehoord op youtube. Als je de scheldwoorden weglaat hou je niks van z'n tekst meer over.
[..]
Ze mogen ook wel ergens anders over rappen, maar dan gaat het gelijk weer over bitches en ho's, wat helemaal te kansloos voor woorden is. Is het zo moeilijk om muziek met een boodschap te maken?
Ik zou zeggen: Luister het eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
En wat voor boodschap zit er trouwens in de muziek van Casgay?
Turk, Hairo, Jiggy Djé.quote:
Arling & Cameron.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:22 schreef MASD het volgende:
Iemand nog muziektips?
quote:
Ja, ik dig Arling & Cameron heel erg goed, ideale autorij-muziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die ken ik al manvanzelfsprekend lijkt mij.
[..]
Wel tof, loungy.
Pak je tijdmachine dan maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:30 schreef MASD het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in wat triphop.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:30 schreef MASD het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in wat triphop. Doe eens lekker gek en verras mij eens.
Hier is niks mis mee. Muzikaal gezien. Ik dig het gelijk minder als ze er doorheen gaan bleren. Ik heb zelf trouwens ook wel eens met wat rappers gejammed, en dat was fucking tof, maar die gasten rapten ook over goede shit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
* niet klikken hoor als je van punk houd, straks word je gek van het sampeltje dat zich om de 5 seconde herhaalt *
quote:
Brainpower vind ik nou ook niet echt super. maargoed, het zal hiermee ook zijn dat de mainstream artiesten het een beetje verneuken voor de artiesten die wel talent hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:33 schreef damsco het volgende:
CasB: Er zijn meer rappers dan enkel Steen. En ook rappers met wel degelijk een boodschap ala Brainpower. Labels als TopNotch hebben ook zat goede rappers in huis. En ja, sommige rap gaat enkel over bitches en ho's. So what, op zaterdagavond wil ik gewoon lekkere clubbangers.
We hebben het over zijn lyrics toch (immers, dat vind jij o zo belangrijk toch?). Je kunt alles zeggen, maar niet dat brainpower geen lyrics kan schrijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:35 schreef CasB het volgende:
[..]
Brainpower vind ik nou ook niet echt super. maargoed, het zal hiermee ook zijn dat de mainstream artiesten het een beetje verneuken voor de artiesten die wel talent hebben.
Ligt misschien aan je flash? Heb je de nieuwste? Anders moet je kijken of je Flash 10 beta kan krijgen. Ik had er ook last van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:36 schreef MASD het volgende:
Hebben jullie ook problemen met youtube? De vids spelen maar een seconde of 3 en kappen er dan mee.
Dit hoor ik vaak van mensen die in een band zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:35 schreef CasB het volgende:
[..]
Brainpower vind ik nou ook niet echt super. maargoed, het zal hiermee ook zijn dat de mainstream artiesten het een beetje verneuken voor de artiesten die wel talent hebben.
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:33 schreef damsco het volgende:
CasB: Er zijn meer rappers dan enkel Steen. En ook rappers met wel degelijk een boodschap ala Brainpower. Labels als TopNotch hebben ook zat goede rappers in huis. En ja, sommige rap gaat enkel over bitches en ho's. So what, op zaterdagavond wil ik gewoon lekkere clubbangers.
Oh nee hoor, ik wil niet zeggen dat mijn band goed genoeg is om zo bekend te zijn, maar ik vind wel dat er bands/acts zijn die ongeveer dezelfde muziek maken, eigenlijk beter zijn, maar niet zo bekend zijn, en dat vind ik jammer. Top 40 zal ik zelf sowieso nooit halen, dus daar maak ik me niet druk om, maar ik maak me wel druk om bands die wel die richting op willen, maar het niet halen. Of dat ze het wel halen, opgeslokt worden door een platenmaatschappij, en dat het vanaf dan bergafwaarts gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaak van mensen die in een band zitten.
Alsof hun eigen band wel bestaansrecht heeft en de grote niet.
Natuurlijk zeg je dat hier niet, maartoch.
Muziek blijft een combinatie van de muziek zelf en de eventuele lyrics. Als je muziek goed is, maar je lyrics zijn kut, dan is dat jammer. Maar als je muziek eentoning, of kut is, en je lyrics zijn wel goed, dan schiet het ook niet op. En ik denk dat daar nog wel wat verbetering in zit voor een hoop artiesten, ongeacht het genre.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:37 schreef damsco het volgende:
[..]
We hebben het over zijn lyrics toch (immers, dat vind jij o zo belangrijk toch?). Je kunt alles zeggen, maar niet dat brainpower geen lyrics kan schrijven.![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat metul rulezz en rap kut is! Jeweetz.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:45 schreef MASD het volgende:
waarom houden wij eigenlijk alwéér die nutteloze discussie over wiens muziek beter is?
Verbetering is er altijd. Echter flowen op een beat hoort er ook bij, en dat kan je best als eentonig opvatten, ja. Maar uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak ben ik bangquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:44 schreef CasB het volgende:
[..]
Muziek blijft een combinatie van de muziek zelf en de eventuele lyrics. Als je muziek goed is, maar je lyrics zijn kut, dan is dat jammer. Maar als je muziek eentoning, of kut is, en je lyrics zijn wel goed, dan schiet het ook niet op. En ik denk dat daar nog wel wat verbetering in zit voor een hoop artiesten, ongeacht het genre.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Verbetering is er altijd. Echter flowen op een beat hoort er ook bij, en dat kan je best als eentonig opvatten, ja. Maar uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak ben ik bang![]()
Trusten mensen
Idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Omdat CasB ze bek niet kon houden.
We steken een Jay op onder de beats van wat rapcore en vergeten alles.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Omdat metul rulezz en rap kut is! Jeweetz.
OMDAT MINE MUZIEK BETUR IS MISCHIEN?!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:45 schreef MASD het volgende:
waarom houden wij eigenlijk alwéér die nutteloze discussie over wiens muziek beter is?
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:48 schreef MASD het volgende:
[..]
We steken een Jay op onder de beats van wat rapcore en vergeten alles.
For us!!quote:
Kijk, zo doen wij dat. Je kunt wel gaan discussiëren maar dat heeft geen nut. Ieder genre heeft zijn pareltjes en kutbrie en daarnaast is er nog persoonlijke smaak. Live and let live brada.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
En ik heb afgelopen week m'n oude gabber-cd's herontdekt. Stiekem was het best wel heel erg okee. Net als de oude rap zoals "I've got 5 on it" en "I wish".
Ik ben heul geen brada.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Kijk, zo doen wij dat. Je kunt wel gaan discussiëren maar dat heeft geen nut. Ieder genre heeft zijn pareltjes en kutbrie en daarnaast is er nog persoonlijke smaak. Live and let live brada.
Omdat je de verkeerde hiphop luistert. Kijk eens wat verder dan 50 cent.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:57 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ben heul geen brada.
Maargoed, ik dig de hedendaagse (mainstream) rap/hiphop/hoejehetookwilnoemen nog steeds niet, maar dat heb ik met bijna elke muziekstroming.
We gaan je gewoon overtuigen. Het moet kunnen. Je bent jouw stijl gewoon nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:00 schreef CasB het volgende:
Ik luister sowieso liever geen hiphop, maar plemp het topic maar vol.
Mijn stijl is, hard, snel en recht door zee. Succes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:04 schreef MASD het volgende:
[..]
We gaan je gewoon overtuigen. Het moet kunnen. Je bent jouw stijl gewoon nog niet tegengekomen.
Sorry, vind ik al kansloos met "Ik ben de bom".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Baas boven baas, 202 barz door je speakers.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:54 schreef Nosh het volgende:
[..]
ja hoi, en DJ Shadow of Flying Lotus doen meer dan drie minuten een bassloopje herhalen, vooroordelen over genres zijn dom, opgelost, laten we een spliff roken en quasimoto luisteren.
doeii.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:06 schreef CasB het volgende:
[..]
Mijn stijl is, hard, snel en recht door zee. Succes.
[..]
Typisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:08 schreef CasB het volgende:
[..]
Sorry, vind ik al kansloos met "Ik ben de bom".
Dat is niet snel, dit klinkt als gewone rap voor mij. Eentonig, met de nodige bliepjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
(ze hebben hele wijde kleren aan misschien moet je maar het scherm minimaliseren)
[..]
quote:
Spinal heerst, misschien niet zo erg als steen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze is veel beter, papi!
Spinal.
Geloof ik wel, alleen ik kan zijn stem niet uitstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Spinal heerst, misschien niet zo erg als steen.
Maar op kadaverrap heeft ie goeie teksten hoor
EY! EY! EY!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef T3rr0r het volgende:
Rotjoch is echt een leipe kankermongool. Gast denkt echt dat hij wat is. 'EY! DIT IS ROTJOCH OP JE BEELDSCHERM!' Man, gooi jezelf van een flatgebouw, daar doe je dan samenleving een plezier mee.
Gristelijke hip-hop.quote:
Jaloers omdat die mannen daar met meer geld rondstrooien dan jij in een jaar verdiend?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die aflevering waar een paar van die Bijlmernegers een paar duizend euro door de studio gooien moet ik eens doorsturen naar de kit. Lolbarz
Wauw, stoer hoor, geld rond gooien in een afgesloten studioquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Jaloers omdat die mannen daar met meer geld rondstrooien dan jij in een jaar verdiend?
Deze track kun je nog heel wat van leren, geloof mij nou maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef Klautje het volgende:
Doc John had één kkharde diss staan maar die is wegheb abo op zn blog
maar ja lauwe freestyle weer weetog.
Maar toch is hij niet de slimste of domste MC die je kent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Deze track kun je nog heel wat van leren, geloof mij nou maar.
Kerelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die aflevering waar een paar van die Bijlmernegers een paar duizend euro door de studio gooien moet ik eens doorsturen naar de kit. Lolbarz
The Genius in deventer? Moet ie daar nou weer?quote:
Liquid Swords integraal spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
The Genius in deventer? Moet ie daar nou weer?![]()
Op de uitnodiging om in Deventer te komen spitten reageren natuurlijk, blijkbaar hadden andere steden daar geen zin/connecties voorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
The Genius in deventer? Moet ie daar nou weer?![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Omg! Die nieuwe van Ali B is nog best dope op 101barz. Had ik niet van hem verwacht, hehe.
Misschien dat ik mijn hoofd nog wel laat zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Liquid Swords integraal spelen
Ali B is meuk maar ik vind het wel knap dat die dat toch 10 minuten vol houdt op dat tempo.quote:
Luister die 202 van Flex.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:54 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
Ali B is meuk maar ik vind het wel knap dat die dat toch 10 minuten vol houdt op dat tempo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |