Zelfstandig naamwoord + smilie voor je kop.quote:
Urban bedoel je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
Het is hiphop, die mensen kunnen net praten, laat staan schrijven.
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Hiphop, urban, rap. Is er een verschil?
Sorry, ik haat Iron Maiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
hoi ik ben casb en ik ben een pretentieuze internetheld en luister alleen muziek met ECHTE instrumenten excuseer me nu ik ga de nieuwe iron maiden cd opzetten oh wacht die hadden al tien jaar dood moeten zijn.
trek dan godverdomme een shirt aan tis geen gezichtquote:
punk, dub, reggae en hiohop gekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Sorry, ik haat Iron Maiden.
En sorry dat ik op je Urban-ballen heb getrapt, ik zal het niet meer doen.
Dan kijk je er toch lekker niet naar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
trek dan godverdomme een shirt aan tis geen gezicht
Als jij alle kenmerken van je eigen muziekstyle loslaat (symbolen, teksten). Deal?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Dan kijk je er toch lekker niet naar.
Als jij je haar laat groeien dan wordt het misschien ook nog een keer wat met je.
En ik heb opzich niks tegen hiphop/rap/urban, maar gebruik dan wel juiste grammatica, dus geen "He don't", "Swa", "Kill", "Sma", etc.
Punk, okee. Dub gaat er ook nog wel in. Reggae heb ik al wat meer moeite mee, en hiphop is mijn ding niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
punk, dub, reggae en hiohop gek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die maar één muziekstijl luisteren en de rest gaan kraken!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
jij gooide me al op de urban-composthoop dus wat praat je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef CasB het volgende:
[..]
Alleen moet je me niet gaan veroordelen omdat je me topless achter een drumstel ziet, en ik toevallig in een punkband speel, want ik luister meer dan je zou denken.
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Als jij alle kenmerken van je eigen muziekstyle loslaat (symbolen, teksten). Deal?
'Want ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen'quote:
Volgens mij duwde jij me eerder in een verkeerd hokje, dus wat lul je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
jij gooide me al op de urban-composthoop dus wat praat je.
Als Punk-luisteraar zou je toch moeten weten dat dat ook niet echt allemaal grammaticaal geweldig in elkaar zit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?
En ik heb trouwens weinig met symbolen, waar doel je op? Op mijn avatar? Dat is toevallig het logo van m'n band.
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:49 schreef Nosh het volgende:
no offence, maar instrumentale punkrock klinkt echt als het allerkutste idee ooit.
Ik ga hier niet eens op in, maar wat een kansloos gelul weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Okee, dus je wil instrumentale punkrock vergelijken met instrumentale hiphop/rap/urban. Ik weet wel waar ik sneller van in slaap val. En nee, slang hoort niet tot de taal van de hiphop, het is gewoon triest dat mensen niet meer normaal Nederlands of Engels kunnen praten met grammatica die erbij hoort. Het klinkt niet, het schrijft niet en het hoort niet. Of wil je zeggen dat een gebrekkige taalkennis nu eenmaal bij dat genre hoort? Is dat een kenmerk van hiphop?
En ik heb trouwens weinig met symbolen, waar doel je op? Op mijn avatar? Dat is toevallig het logo van m'n band.
Kanker nu weet ik het zeker, kansloos mannetje dat natuurlijk alles weet van hiphop beatsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als Punk-luisteraar zou je toch moeten weten dat dat ook niet echt allemaal grammaticaal geweldig in elkaar zit?
Hallo, het staat in klaagbaak, sjappie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in, maar wat een kansloos gelul weer![]()
Beter blijf je gewoon uit dit topic als je niks met 'urban' heb!
Mja, DJ Shadow of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Instrumentale hiphop niet dan? 3 minuten lang dezelfde beat met hetzelfde basloopje.
101barz is lolbarz staat in klaagbak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Hallo, het staat in klaagbaak, sjappie.
ja hoi, en DJ Shadow of Flying Lotus doen meer dan drie minuten een bassloopje herhalen, vooroordelen over genres zijn dom, opgelost, laten we een spliff roken en quasimoto luisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.
Dus moet je ook niet gaan zeuren over de Hiphop (of Urban) die je hoort. Luister eens naar Atmosphere bijvoorbeeld. Ook diep, maar wel Hiphop. Het is wat...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor punk je luistert. Ik luister bijvoorbeeld geen Sex Pistols, maar eerder richting Bad Religion en Rise Against. En die teksten zijn iets dieper uitgedacht dan je zou denken.
Oh nee hoor, zo veel weet ik niet van hiphop en hiphopbeats. Ik kan alleen wel feilloos horen wanneer iets van Timbalake is, en welke trucjes worden uitgehaald bij elk nummer. Maar voor de rest heb ik er geen verstand van hoor. De boodschap is allang niet meer belangrijk bij hiphop. De massa koopt het toch wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Kanker nu weet ik het zeker, kansloos mannetje dat natuurlijk alles weet van hiphop beats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |