Okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik als ontbijt. Ze zien me aankomen op school. En stiekem eet ik het ook als avondsnack/tussendoortje als ik veel honger heb, omdat het zo vult.
Melk warm maken, brinta erbij, zoetstof erbij, roeren, blazen en meteen opeten. Koud ga ik ook eens proberen, ben benieuwd hoe het dan smaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Eten jullie nou Brinta als ontbijt of neem je gewoon de hele dag door een paar happen Brinta tot het avondeten?
Stadswapen van Delft?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Merel het volgende:
mspoez die spoiler![]()
![]()
Ik wil werken bij een gemeente, ik weet niet of die vallen voor hippe brievenMaar iets met het stadswapen zou nog een mogelijkheid zijn... Ik denk er even over na
cyclegirl zet 'm op!
Niet doen. Waar gemeenten wel voor vallen zijn vlot geschreven teksten. Ze zijn tegenwoordig verplicht hun communicatie-uitingen te "versimpelen" en ambtenarentaal te vermijden. Als jij goed leesbare brieven in hedendaags Nederlands kunt schrijven maak je zeker kans.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Merel het volgende:
mspoez die spoiler![]()
![]()
Ik wil werken bij een gemeente, ik weet niet of die vallen voor hippe brievenMaar iets met het stadswapen zou nog een mogelijkheid zijn... Ik denk er even over na
cyclegirl zet 'm op!
Andere gemeentequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:21 schreef Erik het volgende:
Stadswapen van Delft?
N.a.v. wat je vorige keer postte; dat je het gevoel had dat je meer at dan wij én tips wilde, heb ik even bovenstaand lijstje ingevoerd in een calorienchecker. Op basis van bovenstaande kom ik uit op minimaal 1934 kcal. Daar val je natuurlijk niet mee afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef Pandorah het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
7:30 Glas goedemorgen
8:30 2 bruine boterhammen met rookvlees
12:00 3 bruine boterhammen met 1 ei + 2 salade / soep
15:00 appel + vitalinea
18:00 (trein terug): bruine boterham met rookvlees + fruit
20.00: kipsnitzel met spinazie + 2 gekookte aardappels
22.00: bakje vla
Wat lief van je Tink, dat je het even hebt opgezocht voor Pandorahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
N.a.v. wat je vorige keer postte; dat je het gevoel had dat je meer at dan wij én tips wilde, heb ik even bovenstaand lijstje ingevoerd in een calorienchecker. Op basis van bovenstaande kom ik uit op minimaal 1934 kcal. Daar val je natuurlijk niet mee af. Wist je dat er in een portie Goedemorgen 385 kcal zitten? Je ontbijt dus eigenlijk 2 keer.
Precies, Pandorah jij eet zo ongeveer je onderhoudshoeveelheid schat ik. Dwz. dat je er niet van aankomt. Maar afvallen doe je pas als je zo'n 500 kcal onder je onderhoudshoeveelheid gaat zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
N.a.v. wat je vorige keer postte; dat je het gevoel had dat je meer at dan wij én tips wilde, heb ik even bovenstaand lijstje ingevoerd in een calorienchecker. Op basis van bovenstaande kom ik uit op minimaal 1934 kcal. Daar val je natuurlijk niet mee af. Wist je dat er in een portie Goedemorgen 385 kcal zitten? Je ontbijt dus eigenlijk 2 keer.
Oh, ik ben uitgegaan van een portie. Misschien zit daar het verschil. Maar wat blijft staan is dat je twee x ontbijt. Echt, als je de Goedemorgen en de vla skipt (magere yoghurt is ook lekker!) en eventueel een halve kipsnitzel ipv een hele eet en de rest beter verdeelt over de dag ben je er al!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:37 schreef Pandorah het volgende:
Damn, zoveel kcal!![]()
Euhm... als ik de goedemorgen invoer voor een glas van 150 ml kom ik uit op 150 kcalDat staat ook op het pak. Nou fijn is dat met die fabrikanten
. Ik ga zo eens kijken op die kcalchecker of ik nog wat in dat lijstje kan aanpassen.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh meissies en gents!
Zoetstof (flink wat) mag dus gewoon door de Brinta?
Ik heb op de een of andere manier altijd het idee dat zoetstof enorm verneukeratief is, dat het zo weinig scheelt met echte suiker ofzo
Goede tip, zal het eens kopen en testen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind zoetstof zo vies! Suiker gooi ik er ook nooit doorheen. Hier nog een tip: bij de Aldi kan je een soort van kruising tussen Bambix en Brinta krijgen. Dit is al een beetje zoet van zichzelf (zonder dat er suiker inzit) en heeft dus geen toegevoegde suiker nodig. Mijn kinderen eten het ook gewoon zonder.
Wij zitten precies hetzelfde dan, ik 1368 om af te vallenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn onderhoudshoeveelheid is 1900 kcal en om af te vallen moet ik 1380 kcal eten. Geen wonder dat het afvallen zo makkelijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |