Alhoewel per motor je graf uitrijden natuurlijk nog cooler is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En motor rijdt binnen het schoolgebouw..
Nee, nauwelijks. Ik dacht gisteren nog hetzelfde van Manowarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Motörhead nou niet het summum van muzikale ontwikkeling eigenlijk..
Motörheadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Motörhead nou niet het summum van muzikale ontwikkeling eigenlijk..
Ik heb ze allebei live gezien. Motörhead speelt harder. Megadeth (toen nog met Dave, Marty en Nick) beter.quote:
Dat is ook het motto van Manowar, schijnt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom beter als het ook harder kan
Omdat harder al jaren geleden is opgehouden me te interesseren. Anders luisterde ik wel punk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom beter als het ook harder kan
Mietjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat harder al jaren geleden is opgehouden me te interesseren. Anders luisterde ik wel punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Of door alles plat te comprimerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
Slechte muziek wordt echt niet beter als je het harder zet. En ook niet door er meer distortion bij te draaien..
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of door alles plat te comprimeren.
Onder anderequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?.
Meer dan Nicko?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Met de meest zwabberende drummer in metal volgens mij..
Koopjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb Vox Humana gevraagd wat het kost om een slagplaat voor mij te zagen. Kost 90,- zeggen ze..
heldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Witchfynder het volgende:
En nog twee filmpjes!
Störtebeker
The Oaken Shield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |