Dat is de vlag van Zuid-Holland (ooit de vlag van graafschap Holland). Waar die kerel in je filmpje mee zwaait is de vlag van de koningen van Schotland (incidenteel familie van de graven van Holland, vandaar de overeenkomsten).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Heers!
waar is die gele met rode leeuw vlag van? Stond op flevo ook iemand mee te zwaaien:
Ik stond ook ergens bij die gele vlag.
(gaat er niet al te ruig aan toe maar het is ook een christelijk festivalals je valt of iets kwijt bent staat iedereen gelijk stil, je wordt alweer omhoog gehesen nog voordat je de grond raakt
)
Okeuj thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is de vlag van Zuid-Holland (ooit de vlag van graafschap Holland). Waar die kerel in je filmpje mee zwaait is de vlag van de koningen van Schotland (incidenteel familie van de graven van Holland, vandaar de overeenkomsten).
Het verschil is best makkelijk te herkennen:
Holland:
[ afbeelding ]
Schots koningshuis:
[ afbeelding ].
Moet toch wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet zeiken en heerschen met dat shirt!
En Daan, heb de potmeter voor je. Nu even wachten op de rest
Je houdt niet van bandshirts omdat ze wijd vallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Daantke het volgende:
[..]
Okeuj thanks![]()
Zit er serieus over te denken shirt+album van conorach te halenmaar ik hou niet zo van bandshirts
of valt deze niet zo wijd?
And who can argue with that?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet zeiken en heerschen met dat shirt!
Gaaf! Ok, ik wacht het af.quote:En Daan, heb de potmeter voor je. Nu even wachten op de rest
Dat is toch niet heel raar ofwelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je houdt niet van bandshirts omdat ze wijd vallen?.
Mja, wijd..wat heet wijd? Geen skatertoestanden iig, nee. Ze vallen gewoon, zoals t-shirts normaal vallen. Het zijn Fruit of the Loom Classic shirts. Dus natuurlijk wil je die..
bij jou jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Man man man mijn conorach shirt zit als gegoten
Als de rest deze week ook komt heb jij het voor dinsdag in de bus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
And who can argue with that?.
[..]
Gaaf! Ok, ik wacht het af..
Ja, maar je wilt er ook weer niet te indie uit zien met een strak shirtje, want dat is dan weer echt te gay.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel raar ofwel? De meeste bandshirts vallen gewoon wijd en ik hou niet van wijde shirts.
Whoei! En dan solderen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als de rest deze week ook komt heb jij het voor dinsdag in de bus.
quote:
Beetje pasvorm kan geen kwoad hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt er ook weer niet te indie uit zien met een strak shirtje, want dat is dan weer echt te gay..
En koop die shirts dan een maat kleiner..
Ja, maar je hebt baggy, ruim, pasvorm en getailleerd... ik weet niet wat hij als "te groot" ervaart en wat niet. Het is nu eenmaal geen getailleerd model, maar ook geen tent. Misschien dat Dean, Brother en DK er meer over kunnen zeggen.quote:
Ik zie er ook lekker emo uit in mijn Conorach S-jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt er ook weer niet te indie uit zien met een strak shirtje, want dat is dan weer echt te gay..
En koop die shirts dan een maat kleiner..
Een Gracia, maar er zijn meer van die crap namaak merken uit die tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
@ Daantke: Welk merk is jouw gitaar?
Is het toevallig Kinor? Hij lijkt verdacht op mijn gitaar (ja die ene die ik verneukt heb door de slagplaat en elementen te vervangen door een vastgekitte pickup)
Dus die van mij is fake?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een Gracia, maar er zijn meer van die crap namaak merken uit die tijd
zie picasaweb.google.com/daantkequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef KaMo het volgende:
Heb je een volledige foto van je gitaar (of 2 stukken ofzo)
Kijken of het een replica is!
Je snapt de definiteie van replica he >?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef KaMo het volgende:
Heb je een volledige foto van je gitaar (of 2 stukken ofzo)
Kijken of het een replica is!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
(ja die ene die ik verneukt heb door de slagplaat en elementen te vervangen door een vastgekitte pickup)
Ja, namaak xDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je snapt de definiteie van replica he >?
Tigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:19 schreef Falcon4ever het volgende:
@Dean: is 't nog wat geworden met het maken van een gitaar uit tig donor gitaren?
In vergelijking met andere bandshirts is hij qua model wel redelijk standaard (heet dat pasvorm tegenwoordig?). Maar ja, fruit of the loom was ook marktleider in het segment, dan is dat al snel de standaard.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar je hebt baggy, ruim, pasvorm en getailleerd... ik weet niet wat hij als "te groot" ervaart en wat niet. Het is nu eenmaal geen getailleerd model, maar ook geen tent. Misschien dat Dean, Brother en DK er meer over kunnen zeggen..
Een shirt kan in principe niet te ruim zijn want dan had je gewoon een maatje kleiner moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Daantke het volgende:
Dat is toch niet heel raar ofwel? De meeste bandshirts vallen gewoon wijd en ik hou niet van wijde shirts.
Hoeft niet persé hoor, staat al zoveel rotzooi op YouTube...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:12 schreef matjuhhh007 het volgende:
Topictitel![]()
Golden Earring was tof!
Er was helemaal niks op aan te merken alles was eigenlijk goed, ik zal vanavond wat filmpjes op Youtube zetten...zonder Dribbel_ filter
*uhum*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoeft niet persé hoor, staat al zoveel rotzooi op YouTube...
Ja. Als je heel veel talent hebt en ongenadig veel oefentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
Zo zie je maar weer. Ook zonder lessen kun je goed gitaar leren spelen
En motor rijdt binnen het schoolgebouw.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Als je heel veel talent hebt en ongenadig veel oefent.
Alhoewel per motor je graf uitrijden natuurlijk nog cooler is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En motor rijdt binnen het schoolgebouw..
Nee, nauwelijks. Ik dacht gisteren nog hetzelfde van Manowarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Motörhead nou niet het summum van muzikale ontwikkeling eigenlijk..
Motörheadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Motörhead nou niet het summum van muzikale ontwikkeling eigenlijk..
Ik heb ze allebei live gezien. Motörhead speelt harder. Megadeth (toen nog met Dave, Marty en Nick) beter.quote:
Dat is ook het motto van Manowar, schijnt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom beter als het ook harder kan
Omdat harder al jaren geleden is opgehouden me te interesseren. Anders luisterde ik wel punk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom beter als het ook harder kan
Mietjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat harder al jaren geleden is opgehouden me te interesseren. Anders luisterde ik wel punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Of door alles plat te comprimerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
Slechte muziek wordt echt niet beter als je het harder zet. En ook niet door er meer distortion bij te draaien..
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of door alles plat te comprimeren.
Onder anderequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?.
Meer dan Nicko?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Met de meest zwabberende drummer in metal volgens mij..
Koopjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb Vox Humana gevraagd wat het kost om een slagplaat voor mij te zagen. Kost 90,- zeggen ze..
heldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Witchfynder het volgende:
En nog twee filmpjes!
Störtebeker
The Oaken Shield
Mwoah, dan heb je ook wel wat! Dan hebben ze 4 uur naar het ruwe materiaal zitten staren voor inspiratie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
8,- materiaalkosten, 82,- arbeidskosten..
Klinkt als sommige jamsessiesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mwoah, dan heb je ook wel wat! Dan hebben ze 4 uur naar het ruwe materiaal zitten staren voor inspiratie!
Trivium is vetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, je bent bekend met de werken van Trivium?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Guitar/Gear Acquisition Syndromequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef KaMo het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat GAS is...
Iemand verklaring van deze term (afkorting?)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:26 schreef guitarist.nl het volgende:
GAS, dat zou afgeschaft moeten worden.Heb je 'm nou gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit momenteel te geylen op een Bogner Shiva met bijpassende 2x12
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
SG'squote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef KaMo het volgende:
Aha!
Ik heb GAS op een wireless en een SG!
Hoezo? Vet manquote:
Niet als daar een spongebob gezicht op staat.quote:
maar dan moet ik verdulle ook een staande bedroom rockstar wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Jankerd. Echte mannen staan te spelen! Op het podium zit je toch ook niet? Je bent verdulle B.B. King niet!
Maar met een Lp gaat dat prima man
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Daantke het volgende:
[..]
maar dan moet ik verdulle ook een staande bedroom rockstar worden
Met een LesPaul kun je prima zitten. En dan kun je er zelfs ook nog op spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef Daantke het volgende:
ik wil ook een scheur gitaar maar met v's en lp's kun je amper zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |