Zijn er serieus mensen die er om vragen? Tis toch veel leuker om gevraagd te worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Ik word alleen wel moe van die "interview je mij eens een keer"-pm's.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Yup.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef golfer het volgende:
DD is wat mij betreft altijd 1 van de meest nette en goed discussiërende posters van Fok! gebleven.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Er zijn wel meer dingen van mijn 'hand' hier op Fok! DIGGERquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yup.
Hij had alleen z'n duim moeten blesseren tijdens Nederland - Italie afgelopen EK
Enige wat ik miste in het interview was de introductie van de Toni-goal-meter, dat was er toch 1 die A: veel navolging heeft gekregen en B: direct wel heel hoog uitsloeg
Wat heeft het interview je gekost Ray, een fles Limoncello?
Dan heeft hij toch juist meer tijd?quote:
dit lijkt me belangrijker dan al die FA taakjesquote:
Ik ben ook nog VBL-modquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch juist meer tijd?
quote:
daar zit je dan met je postgeschiedenis in het keldertjequote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef rubbereend het volgende:
daar zit je dan met je postgeschiedenis in het keldertje
Heb je al meer tijd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben ook nog VBL-mod.
Nee, ik heb de nieuwe kandidaat al lang en breed benaderd (met positief antwoord), maar ik moet nog vragen verzinnen en postgeschiedenis uitpluizen. Komt hopelijk snel.
Nee, voorlopig effe niet.quote:
Goede beslissingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nu wel weer wat tijd gekregen (FA af hè), dus ik ga weer wat proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |