abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:14:53 #1
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_62381549
Meisje twee keer mishandeld op weg naar huis

AMSTERDAM - Een meisje van 16 jaar uit Dordrecht is twee keer in elkaar geslagen toen zij op weg was van een dansschool naar huis. Dat meldt de politie dinsdag.

De eerste keer, twee weken geleden, werd ze volgens de politie op de Cornelis van Beverenstraat in Dordrecht een zwarte auto in getrokken en door twee Turkse of Marokkaanse jongens over haar hele lichaam geslagen. Daarna werd ze weer op straat gegooid.

De tweede keer, afgelopen dinsdagavond, zouden twee jongens haar in dezelfde straat achter een container hebben getrokken, waar opnieuw werd geschopt en geslagen.

Onderzoek

De politie heeft slechts vermoedens in welke richting gezocht moet worden en roept mogelijke getuigen op om aan de bel te trekken. Over wat voor vermoedens dat zijn doet de politie geen uitspraken om het onderzoek niet te schaden.

De politie is op zoek naar jongens van tussen de 16 en 18 jaar. Ze droegen lederen jassen met bontkragen. Het is niet duidelijk of dezelfde jongens voor de mishandelingen verantwoordelijk zijn.

BRON:

http://www.nu.nl/news/178(...)p_weg_naar_huis.html

En ja hoor daar zijn ze weer in het nieuws.......
Hoe lang blijft dit nog doorgaan?
Hopelijk is het morgen in eens afgelopen want ik begin het nu wel een beetje heeeeeel erg zat te worden met die lui hier zo.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_62381608
Het lokale nieuws is de laatste tijd wel heel erg in zwang.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_62381714
Je bent niet de enige die het al lang zat is denk ik maarja wat wil je er aan doen dan?

Niemand durft toch iets te doen dus..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:24:18 #4
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_62381785
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef damian5700 het volgende:
Het lokale nieuws is de laatste tijd wel heel erg in zwang.
Dat het lokale nieuws is daar heb ik alleen maar begrip voor, eindelijk weer eens nieuws van eigen bodem.
IPV uit IRAN of VS of wat voor onbelangrijk land dan ook.

Maar waar ik me wel aan erger is dat het wel steeds gaat over bepaalde bevolkingsgroepen en geweld.
Dat gaat me meer en meer de keel uit hangen.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je bent niet de enige die het allang zat is denk ik maar ja wat wil je er aan doen dan?

Niemand durft toch iets te doen dus..
Ach de durf is er hier wel en het is ook wachten tot dat er een tegen mij begint.

Maar het is de pest dat je door de Nederlandse politiek (lees eigen mensen) als een verkeerd persoon wordt neer gezet en ze gaan met hun een bak koffie/thee drinken en 2 weken later ben ik aan de beurt.
En dan is het in eens zo iets van eigen schuld dikke bult.

Waar gaat dit heen en het is niet dat hier in Nederland bepaalde bevolkingsgroepen gediscrimineerd worden maar wij als Nederlanders worden verraden door onze eigen mensen. ( lees politiek)

[ Bericht 42% gewijzigd door RAVW op 14-10-2008 17:33:06 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:25:29 #5
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62381819
Ehm, iedereen neemt dit zomaar klakkeloos aan voor waarheid?

Erg toevallig dat dit meisje zomaar door wildvreemden wordt mishandeld> Het gaat dus niet om verkrachting of aanranding maar over mishandeling.

Dit soort gevallen blijken achteraf vaak verzonnen te zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_62381911
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ehm, iedereen neemt dit zomaar klakkeloos aan voor waarheid?

Erg toevallig dat dit meisje zomaar door wildvreemden wordt mishandeld> Het gaat dus niet om verkrachting of aanranding maar over mishandeling.

Dit soort gevallen blijken achteraf vaak verzonnen te zijn.
Als ze is mishandeld zal ze blauwe plekken ofzo iets hebben neem ik aan?

De politie heeft dit denk ik wel onderzocht.

Maar wel toevallig dat dit 2 keer gebeurd.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:29:14 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62381927
t is gewoon een hoer! had ze haar burka maar aan moeten trekken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:29:37 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62381943
quote:
De politie is op zoek naar jongens van tussen de 16 en 18 jaar. Ze droegen lederen jassen met bontkragen. Het is niet duidelijk of dezelfde jongens voor de mishandelingen verantwoordelijk zijn.
Heeft de baas trouwens een alibi?

pi_62381975
het was de baas ja
pi_62381992
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als ze is mishandeld zal ze blauwe plekken ofzo iets hebben neem ik aan?

De politie heeft dit denk ik wel onderzocht.

Maar wel toevallig dat dit 2 keer gebeurd.
Misschien wordt ze thuis wel mishandeld, weet jij veel? Of door haar vriend met zijn SM-kelder.

Een meisje gaat echt de eerste paar weken niet alleen over straat als ze in een busje wordt gesleurd en in elkaar gebeukt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:32:34 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62382025
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Heeft de baas trouwens een alibi?

[ afbeelding ]
baas is 1.20m
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62382100
[Meki-mode] Allemaal propaganda van Wilders !!!111 [/Meki-mode]
pi_62382345
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef Koewam het volgende:

[..]

Misschien wordt ze thuis wel mishandeld, weet jij veel? Of door haar vriend met zijn SM-kelder.

Een meisje gaat echt de eerste paar weken niet alleen over straat als ze in een busje wordt gesleurd en in elkaar gebeukt.
Nee dat weet ik natuurlijk niet en moet worden uitgezocht.

En dat dat meisje de eerste paar weken niet alleen over straat gaat is natuurlijk onzin, misschien wilde ze juist alleen over straat omdat anders de angst om alleen buiten te lopen alleen maar groter wordt.
Maargoed ik zou mn dochter (als ik die zou hebben) in dit geval in ieder geval niet alleen laten gaan denk ik.
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:45:00 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62382389
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef Koewam het volgende:

[..]

Kolder.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62383704
Als dit echt is is het wel erg, 2 keer achter elkaar zo te pakken worden genomen ..

maar ik heb dus net als Ed zo mijn twijfels .. die meid zal best geslagen zijn en de blauwe plekken hebben om dat te bewijzen .. maar 2 keer achter elkaar door (verschillende ?) onbekenden op straat ? Hoe onwaarschijnlijk is dat ? Misschien is zij wel hopeloos verliefd op iemand met losse handjes en is zij bang dat ze die niet meer mag zien als zij de waarheid verteld ..
en tegenwoordig hoef je alleen maar te opperen dat het een Turk of Marokkaan was en het verstand gaat op nul en het bashen begint
pleased to meet you
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:47:32 #16
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62383733
Weer een incident! Doorlopen, mensen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62384301
Had ze maar respek moeten tonen voor de Godenzonen van Pedofiele Warlord M. Zij zijn het voorbeeld, de weg en het leven. Wie denkt deze Hollandse snol wel niet wie ze is. Een beetje tegenstribbelen als De Edele Mohammedaan het lichaam van een inferieur geslacht eens even wil onderzoeken...

Hopelijk begrijpt ze voortaan dat ze gewoon moet meewerken, dan is er niets aan de hand.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62384900
Als dit bericht waar is, is dit dan weer een uiting van wraakgevoelens?

Of 'gewoon omdat het een hoer is'?
pi_62384975
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als dit bericht waar is, is dit dan weer een uiting van wraakgevoelens?

Of 'gewoon omdat het een hoer is'?
Als het waar is dan gewoon omdat het een hoer is.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:53:56 #20
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62385592
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kolder.
O? Als je 's avonds zomaar door wildvreemden een auto wordt ingetrokken en grof mishandeld, ga je de volgende avond weer fluitend over straat? Als dat mijn dochter was geweest, ging zij voorlopig echt 's avonds niet alleen de straat meer op.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

baas is 1.20m
Hmm, daar heb je een punt. Die meid had hem alle hoeken van de straat laten zien.

En Alberto dan, woonde die niet in Dordrecht? Zou dat grietje 's avonds door de park zijn gefietst terwijl daar net gecheckt werd?
pi_62386324
Alleen mishandeld en niet sexueel misbruikt? Klinkt vreemd....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62386542
doorlopen mensen, niets aan de hand.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_62388123
Ze wilde niet voor die lui werken?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_62388211
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef Ferdo het volgende:
Ze wilde niet voor die lui werken?
Het is hier niet de frontpage hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62388442
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is hier niet de frontpage hoor.
moet jij je broertje niet eens aanspreken op zijn gedrag, zomaar meisjes mishandelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')