wonen langs de grens is tof, echt als ze ooit de max snelheid compleet invoeren in Duitsland dan word ik niet vrolijk, gisteravond was zo zalig in het donker over de autobahn en dan met mijn tuinhuisje op wielen lekker meescheuren met de die dure bakken, elke keer weer jammer als de grens in zicht komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je hard kan rijden hier in dit jostiland
Een Prius kan 170km per uur. Maar wel alle luxe er in laten zetten ipv die kale uit de leasepool getrokken Audi![]()
Lederen bekleding, touchscreen, active parking. Voice controlled navi.
Japanse auto's en hun gadgets
MPG slaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:
En nog altijd niet in den OP.
Vaker posten, zeggen ze..
Hehe, het wordt daar toch ook aan banden gelegd? Alhoewel het aantal ongelukken door te hard rijden volgens mij wel meevalt. Als het leeg is op de weg, moet het kunnen, vind ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
wonen langs de grens is tof, echt als ze ooit de max snelheid compleet invoeren in Duitsland dan word ik niet vrolijk, gisteravond was zo zalig in het donker over de autobahn en dan met mijn tuinhuisje op wielen lekker meescheuren met de die dure bakken, elke keer weer jammer als de grens in zicht komt
* Jo0Lz toevoegd aan "to-do" lijstje.quote:
Jij kan nu toch aan de lopende band koffie halen? Initiatief!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
'de' grensmaar het is idd best fijn
op deze dagen mis ik mijn oude baan, daar werd aan de lopende band koffie gehaald
de bomenknuffelaars proberen er een algemeen max snelheid door te krijgen van 130 maar voorlopig durft de duitse regering het nog niet aan, kiezers enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het wordt daar toch ook aan banden gelegd? Alhoewel het aantal ongelukken door te hard rijden volgens mij wel meevalt. Als het leeg is op de weg, moet het kunnen, vind ik.
dat kreng staat heulemaal benedenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jij kan nu toch aan de lopende band koffie halen? Initiatief!.
we werden gisteravond door een Ducati ingehaald alsof we stil stonden en dan dat geile geluid erbij, lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
'de' grensmaar het is idd best fijn
op deze dagen mis ik mijn oude baan, daar werd aan de lopende band koffie gehaald
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan krijg je dus inderdaad van die blonde kaffers die gewoon een voetgangerstunnel in knorren, ohne nach zu denken![]()
Die mensen moeten van mijn kostbare zuurstof afblijven vind ik.
Stucgatiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
we werden gisteravond door een Ducati ingehaald alsof we stil stonden en dan dat geile geluid erbij, lekker
Ik woon langs de grens, maar waarom zou ik in vredesnaam voor mijn lol naar Duitsland willen om te toeren? Autorijden is niet leuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
wonen langs de grens is tof, echt als ze ooit de max snelheid compleet invoeren in Duitsland dan word ik niet vrolijk, gisteravond was zo zalig in het donker over de autobahn en dan met mijn tuinhuisje op wielen lekker meescheuren met de die dure bakken, elke keer weer jammer als de grens in zicht komt
hij reed op dat moment en die diepe bruine brom, was wel tof en weer eens wat anders dan die hoge (edoch toffe) jank van een Japanse machinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stucgati
je moet ervan houden, máár, toen we in Italie waren hadden ze zo wel hun charme
beidequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd níks met auto's en/of motors.
Autorijden is tof, in de file staan is niet tof, maar autorijden is tof, net zoals fietsen tof is, gewoon tofquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon langs de grens, maar waarom zou ik in vredesnaam voor mijn lol naar Duitsland willen om te toeren? Autorijden is niet leuk.
Het schijnt dat dat railfietsen van Groesbeek via Kranenburg naar Kleve best leuk is om te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
Ik woon langs de grens, maar waarom zou ik in vredesnaam voor mijn lol naar Duitsland willen om te toeren? Autorijden is niet leuk.
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het altijd grappig als e riets op de A15 is (Valburg -> Nijmegen. Op de A50 staat er gegarandeerd een file op de rijbaan naar Heteren/Driel, want die gaat je naar Elst brengen. En dan nog om en niet via dat industrieterrein langs de A50quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
op je tomtom vertrouwen![]()
mensen die van Arnhem naar Den Haag moeten en dan de hele A12 naarstig naar de TomTom kijken want ' ze zouden wel eens verkeerd kunnen rijden '![]()
in een stadscentrum als dat van A'dam of Dusseldorf ofzo (da's ook een hel!) is 't handig om zo'n ding even aan te slingeren, maar mensen worden door die tomtom spontaan kaartobeet. Hoe moeilijk is het om wat snelwegen en doorgaande wegen te kunnen onthouden?
Priceless, die foto van die auto in de voetgangerstunnel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan krijg je dus inderdaad van die blonde kaffers die gewoon een voetgangerstunnel in knorren, ohne nach zu denken![]()
Die mensen moeten van mijn kostbare zuurstof afblijven vind ik.
Tot er per ongeluk een wissel verkeerd staat en er een goederentrein komt aandenderenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat railfietsen van Groesbeek via Kranenburg naar Kleve best leuk is om te doen
rijden in het donker, het tofste wat je kunt doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet zondagnacht naar Duitsland crossen. Autorijden is leuk!
Ik sta niet vaak in d efile, maar ik kan het niet leuk vinden om constant op te moeten letten omdat 90% van de mensen ook daadwerkelijk gelooft dat als ze hun richting aangeven dat ze ook meteen van rijbaan mogen wisselen. Ik heb al heel wat noodstops achter de rug door dat soort klootviolen. En nu de TomToms ook zeggen dat men naar links moet ofzo doet men dat zonder even te kijken of het wel kan. "Ja, mijn TomTom zei dat ik naar links moest, dus meteen doen".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Autorijden is tof, in de file staan is niet tof, maar autorijden is tof, net zoals fietsen tof is, gewoon tof
de kans dat daar een goederentrein, of uberhaupt een trein komt is klein, om het niet nihil of onmogelijk te noemenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot er per ongeluk een wissel verkeerd staat en er een goederentrein komt aandenderen
Hier is het tof, maar levensgevaarlijk. Vorige week voor het eerst in een jaar - gedwongen - tijdens de avonduren gereden. Was blij dat ik weer thuis was zeg. *brr*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
rijden in het donker, het tofste wat je kunt doen
zeg nooit nooit inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
de kans dat daar een goederentrein, of uberhaupt een trein komt is klein, om het niet nihil of onmogelijk te noemen
hoi, doei, werk zequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgen![]()
en doei, werken, tot vanavond
Ik ben voor. Autorijden was tof, maar tegenwoordig zijn het echt achterlijke egotrippende "ik rijd hier 120, je mag maar 120, dus blijf maar lekker achter me, ik ga niet naar rechts waar een km verder een vrachtwagen rijdt"-jostis die op de weg zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef Klonk het volgende:
een spring voor de trein tomtom
de natuurlijke selectie een handje helpen
Het is Indonesie niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot er per ongeluk een wissel verkeerd staat en er een goederentrein komt aandenderen
Google Highschool Sweetheart Huntquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:55 schreef DaMart het volgende:
Irritant... op het station iemand tegenkomen die 'hoi' zegt, en pas als je in een hele andere trein zit, een vaag vermoeden krijgen wie het was en bedenken dat je best even had willen vragen hoe het die persoon tegenwoordig vergaat.
Ik probeer nu te bedenken wat haar achternaam was, want haar voornaam komt al zo vaak voor bij Googlequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Google Highschool Sweetheart Hunt
Dat zijn kutmomenten ja. Had er pas geleden ook 1.. iemand schoot me voorbij, riep me nog na, maar voordat ik het in de gaten had was het al een minuut later.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:55 schreef DaMart het volgende:
Irritant... op het station iemand tegenkomen die 'hoi' zegt, en pas als je in een hele andere trein zit, een vaag vermoeden krijgen wie het was en bedenken dat je best even had willen vragen hoe het die persoon tegenwoordig vergaat.
Dat werkt hier ook al nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Google Highschool Sweetheart Hunt
Inderdaad, gaan klagen dat je vertraging hebt. Fact 1: Ov in Nederland is crap. Daar kies je voor, dus niet zeiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig niet, met al die zeikerige Hollanders op het station
Vond ik niet.quote:
Hehe, het gaat toch wel gebeuren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
de bomenknuffelaars proberen er een algemeen max snelheid door te krijgen van 130 maar voorlopig durft de duitse regering het nog niet aan, kiezers enzo
Verbeterpuntje aandragen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kreng staat heulemaal benedenze hebben hier niet goed over de koffielogistiek nagedacht, en dat bij een softwarebedrijf
Heel makkelijk, ga ik met de trein dan heb ik vertraging. In het weekend ook. Het feit dat een kaartje geen zitplaats meer garandeert is ook wel veelzeggend. 'vervoersbewijs'. My ass.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je hebt er kijk op
Zeikerdquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd níks met auto's en/of motors.
Daarom neem ik liever in dit land het OV, geen vertrektijden maar wel gewoon iedere 5 minuten een bus. Prima geregeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, gaan klagen dat je vertraging hebt. Fact 1: Ov in Nederland is crap. Daar kies je voor, dus niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |