hee, hier ziet het er precies hetzelfde uit, in welke streek woon je?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Zei er iemand sneeuw?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder wordt lastigquote:
ik bedoel de bus stopt vlak voor de grens.quote:
Voor mij de 2 goedkoopste opties zijn:quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef DarkAngel24 het volgende:
Op welke manieren kan ik goedkoop met haar telefoneren? Op haar NL of een nieuwe Duitse mobiel. Ik heb iets gevonden genaamd Chippie (telefoonprofider) en genaamd Skype (voor de pc uiteraard).
Groter probleem: hoe kan zij goedkoop naar NL bellen, voornamelijk naar Mobiel en vast? Bestaan er discout profiders waarmee je tegen bodemprijzen met een duitse mobiel goedkoop naar NL kan bellen? Ik heb weinig zicht op wat er in Duitsland voorhanden is...
zolang je enkel en alleen inkomen het in/uit Nederland veranderd er niets.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
Weet iemand hier hoe het zit met een lease auto als je in Nederland werkt en in Duitsland werkt?
Ik verhuis namelijk volgend jaar naar Duitsland, maar blijf werken bij mijn Nederlandse baas waar ik een leaseauto van heb.
Welke cursus volgt ze dan eigenlijk? Kennelijk een andere dan ik, want wij krijgen geen (tussen-)examens. We volgen gewoon de boeken ( passwortDeutsch ). En als je niet hoeft in te burgeren lijkt me het ook wat overbodig om examens te gaan doen. Het gaat je er dan om om de taal te leren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef siemi het volgende:
De school gaf het advies naar een andere opleiding te gaan die Duitse les geeft, want daar zal ze gewoon door kunnen gaan. Het is alleen de VHS hier die deze regels hanteerd. Is wel leuk zeggen natuurlijk, want er zit geen andere opleiding in de buurt.
Ik begrijp nu waarom ik medeleerlingen heb/had uit Kleve en Kranenburg (ook gebied van VHS-Kleve)quote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Siemi, is de VHS Goch geen optie voor je vrouw? Dat is dus die waar qltel les heeft. Of is dat qua afstand te ver?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
wat is er met ijsmeis gebeurt?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:56 schreef Anne het volgende:
Waarom zoek je per se Nederlandse sites dan? Daar wordt namelijk vaak een veel hogere prijs of huur gevraagd.
Omdat mijn Duits niet zo goed isquote:Op zondag 4 januari 2009 20:56 schreef Anne het volgende:
Waarom zoek je per se Nederlandse sites dan? Daar wordt namelijk vaak een veel hogere prijs of huur gevraagd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef z80 het volgende:
wat is er met ijsmeis gebeurt?
is ze ontdooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |