quote:
Eindeloos veel

Finn in elk geval wel als baby. En dat het dan zo knalgroen was, was ik alweer vergeten

Zal bij Isis ook nog wel komen.
Troel, waarom zou je nu al een zijkant uit het ledikant willen halen?
En wij zijn dus sinds vrijdagmiddag thuis met Isis

Wel met sonde, want ze drinkt echt nog niet genoeg zelf. De ene fles gaat zo goed als helemaal op en van de volgende heeft ze dan na 5 slokken alweer genoeg

Verder is het heerlijk rustig, zonder heen-en-weer-geren naar het ziekenhuis. En we krijgen nog nachtrust ook: ze slaapt elke nacht gewoon de hele nacht door en we krijgen d'r nauwelijks wakker voor d'r flessen van 11 en 5 uur. Grote broer Finn is trouwens erg lief voor d'r, al vond ie het vrijdag en zaterdag echt vreselijk als ze eens even huilde (en ze huilt eigenlijk bijna niet). Nu is ie er wat aan gewend en weet ie dat babies huilen ipv praten.
Inmiddels hebben we ook alle mogelijke instanties gebeld dat ze thuis is en gaan die ook allemaal langskomen, dus we zullen ons niet vervelen de komende tijd, aangezien we ook nog allerlei ziekenhuisafspraken hebben.
Oja, vrijdagavond hadden we meteen al een mini-crisis. Isis krijgt schildklierhormoon in druppels. Toen ik het flesje wilde opendraaien (had een veiligheidssluiting, dus ik moet nogal hard draaien/drukken), viel zo de bodem eruit en lag alles op de grond. Nachtapotheek gebeld en die hadden het dus niet, dus naar het ziekenhuis gebeld, die hadden het ook niet. Uiteindelijk dus maar pilletjes meegekregen en zelf voor apothee gespeeld met platstampen en oplossen

En dat spul is nog zeldzaam ook, want onze apotheek en de ziekenhuisapotheek zijn dus nu nog bezig om weer een nieuw flesje bij onze apotheek te krijgen.
En tussen al deze onzin door is er af en toe ook nog tijd om even te genieten