abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:25:33 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62478075
Kim, ik deed altijd gezicht naar me toe en mijn handen 'over' haar schouders; ringvingers en pink onder haar oksel, wijvinger achter het hoofdje en duim onder de kin

Maar ik vond 't nooit erg handig omdat je twee handen nodig hebt om je kind vast te houden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62478076
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 08:05 schreef simmu het volgende:
vanaf hoe hou mogen ze eigenlijk onder de douche? en waar let je dan op, en hoe weet je of het niet te warm/koud is?
Volgens mij mogen ze onder de douche als het naveltje eraf (dat zei mijn kraamverzorgende tenminste). Maarja zoals altijd: het is overal weer anders, en temperatuur zou ik gewoon doen wat jij aangenaam vind.
Maarja als je van een erg hete douche houdt zou ik zo'n 38 graden aanhouden (thermometertje eronder houden)
Ik heb zelf ook nog niet gedouched met Koen, ik vind het erg onhandig eigenlijk.. en glibberig, bang dat ik hem laat vallen.

Oja Kim, nog even over dat drinken. Mijn oppaskindje wilde alleen maar uit de fles drinken als hij in de box lag (of op de grond) Hij had een fles maar wel met van die handvaten. Misschien zou je dat nog kunnen proberen?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2008 08:28:44 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:36:45 #155
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62478135
Stella gaat al vanaf dat ze een dag of 5 oud was mee onder de douche. Tegenwoordig gaat ze twee keer per week mee onder de douche en één keer per week in badje. Ze vindt het allebei heerlijk en begint al te spartelen als ik haar mee de badkamer inneem.

Oh en die verhalen over dat drinken herken ik ook. Madammeke moet niks hebben van water of diksap, niet uit flesjes, bekers, of tuitbekers... En ook het eten (fruit en groente) vindt ze nu opeens maar zozo . Brood, rijstewafel en liga zijn wel feest, maar daarvan belandt tot nu toe nog het meeste op de grond. Sabbelen en kliederen is namelijk wèl leuk .

En ze kan een staartje . Een héél dun lang blond staartje, boven op haar koppie. Mijn meisje .
pi_62478451
Mirte gaat af en toe met ons mee onder de douche.
LL, wij hebben zo'n opstapje als krukje in de douche staan, papa heeft de voorkeur om daar dan op te zitten en Mirte liggend op schoot. Al gaat dat nu ze wat groter is niet meer zo makkelijk. En de straal komt dan op zijn hoofd en niet direct op Mirte.
Ik ga wel eens met haar in de douchebak zitten (moet ik mezelf redelijk voor opvouwen, zo groot is het nou ook weer niet) of ik neem haar op de arm. Ze vind het wel lekker!
Fake it till you make it...
pi_62478855
dan gaan we morgen proberen wat selene vindt van samen douchen de wasbak kan dienen als tijdelijke commode

edit: met mijn broertje ging ik altijd samen in bad, vodtie geweldig, maar we hebben geen bad, en in het nieuwe huis ook niet, vandaar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62479196
Hier douchen we ook samen met Leander. Straal op zijn rug vindt hij geweldig!
In de tummy houd ik hem in het begin zo vast als ET zegt, maar na een minuut op 5 begint hij te draaien en dan speel ik er eigenlijk gewoon wat mee. Meestal eindigt hij dan voorover liggend op zijn buik op mijn ene arm (mijn arm onder 1 armpje door, voor zijn borst langs en onder andere armpje vastpakken) terwijl hij wat voorover hangt. Vindtie heerlijk! en ik kan met mijn andere hand overal goed bij.

Als hij honger heeft kan hij ook makkelijk aan één vinger in zijn mondje hangen, zuigkracht genoeg Maar dat durf ik nooit zo goed. Al zei de Kraamverzorgster dat het prima kon.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:21:55 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62485525
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 08:21 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Van een internetsite:
[..]
Dat heb je goed gevonden op internet. Helaas werkt dat bij babietjes van 6 maanden niet meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62485902
Zijn jullie kindjes ook zo druk?
Thomas is nu bijna 8 maanden, beweegt de hele dag, kan absoluut zichzelf niet vermaken en wil echt nog maar 1 keer slapen en wil altijd zo graag on the move dat gezellig op schoot zitten en knuffelen er ook niet meer bij is.
Waar is mijn rustige babietje gebleven? Man-oh-man, wat een actief knulletje. Heel leuk, maar soms ook wel heel vermoeiend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Webkim op 18-10-2008 16:55:56 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_62486311
oh, selene wil overdag ook nauwelijks slapen (die's nu bijna 10 weken) en ligt voortdurend te spartelen maar die's er nu en dan wel tevreden mee om zelf in haar bedje te spelen. ik ben benieuwd wat dat wordt als ze gaat kruipen en alles. ben blij dat we tegen die tijd lekker landelijk *en* ruim wonen (4 slaapkamers voor ons drietjes!)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:59:40 #162
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_62487684
Cynthia heeft haar dag helemaal niet vandaag, en maar huilen huilen en op bedje leggen gaat al niet, ze krijst letterlijk alles bij elkaar! Nu doet mijn vriendin de fles nog een keer en dan hopen dat ze zometeen lekker gaat slapen , ze vertikt het nogal als het licht is.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:31:54 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62488405
Zeg Nijna.. jij hoort hier niet (meer) hoor

Wat worden al die kleintjes hier groot zeg.. tjeumig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:35:19 #164
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_62488473
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Wat worden al die kleintjes hier groot zeg.. tjeumig!
Je gaat me toch niet zeggen dat je nu zo klein bent als toen je ongeveer 2 maandjes was he? Alle kleintjes worden groot maar indd iedereen wordt groot, misschien maar goed ook, anders zou de wereld het niet redden
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:53:20 #165
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62490143
Hhahahah.. alsjeblieft niet Speedy..
Nou ben k nog wel een kleintje hoor.. maar 1.65 !

[ Bericht 100% gewijzigd door Rijstebuiltje op 18-10-2008 19:59:23 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62490700
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tssssk , ik wilde ook alleen maar mn ervaringen met jullie delen hoor...
pi_62491974
Amber is zeker niet druk Ik vind er eerder iets te rustig, ze is wel lekker lachebekje, maar soms lijkt ze zo bedachtzaam al!
Vandaag liet ze alleen wel aardig van d'r horen doordat ander druk kindje zomaar steeds haar drinken verstoorde (Zoontje van 2 van beste vriendin zet het nog weleens op een gillen, hard rennen, gillen, heel druk, hij raakt ook diep onder de indruk van Amber en kan wel in d'r kruipen afentoe, of hard knijpen als we niet op hem zouden letten).
Maar ohwee als Amber niet rustig kan drinken! Dat is dus meteen brullen met een erg verontwaardigd gezichtje
Zowieso is ze nog niet helemaal in d'r hum van de prikjes denk ik; zojuist heeft ze weer anderhalf uur liggen drinken; ok, voor een groot deel wel sabbelen ook; maar ze heeft nu weer even een paar dagen dat ze gewoon niet helemaal in d'r hum is, althans, wel vrolijk en lachen, maar ook snel van de rel en mamahonger.
Dat was hetzelfde vorige keer na de prikjes.

Amber is hier trouwens nog geen 1 keer meegeweest onder de douche Heb het wel geopperd gisteren toen vriendlief onder de douche stapte; maar ze gaat dus iedere dag na het avondeten in bad; lekker spatteren en er een waterballet van maken met papa (die doet haar goed voor hoe ze het water over het randje moet spartelen ).

Ohw en Amber wordt kaal Kaal plekje op d'r hoofd achterop; mama trouwens ook; want sinds een paar dagen verhaar ik als ik weet niet wat!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62492328
Dana is 1 keer meegeweest onder de douche met dr vader...maar we vinden het toch alletwee iets te eng. In bad is een stuk makkelijker

Ow en Dana heeft al vanaf t begin een kale plek op dr achterhoofd, dus amber is niet de enige
Ik verlies de laatste dagen ook ineens weer een hoop haar, terwijl ik een paar weken terug nog tegen mn moeder vertelde dat il een stuk minder haarverlies had na de zwangerschap
pi_62492986
Saar wás altijd heel erg rustig, kon zich zo een uur achtereen vermaken in de box en ook op de arm mee ging best goed. Tegenwoordig is het rollen,kruipen,draaien,hameren, graaien, grabbelen, timmeren en wiebelen wat de klok slaat! Slapen doet ze overdag wel goed gelukkig, maar `s nachts wil ze alleen maar feesten. Ze schreeuwt het eerst uit van ellende, en zodra ze een van ons ziet kraait ze van plezier. Erg gezellig, als ze dat overdag zou doen
Saartje
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:59:03 #170
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62493056
Webkim, het zal wel aan de leeftijd liggen, dennis heeft nu ook een slaapje er tussen uti gegooit en hangt de hele dag letterlijk aan mijn benen.
Gelukkig kan hij zich in de box nog wel goed vermaken zei het na enig gemopper.
Ook wil hij het liefst rondgedragen worden, maar dan wel alles kunnen zien en doen(werkt dus niet)
Alle mensen zijn bij voorbaat eng(dat is dan ergens wel weer dan duikt hij heerlijk lekker in me)
en alles wat onder de 80 cm staat is onveilig.
Maar verder is het gewoon een heerlijk, geweldig en enorm knuffelig jong.

Dat haarverlies is bij mij pas na een maand of 3/4 begonnen en nog steeds bezig, denk dat ik niks meer overhoud

Drinken uit een beker gaat redelijk als ik de beker vasthoud. Zelf uit een tuitbeker drinken kan ie alleen maar als ie gekantelt bij mij op schoot ligt, als ie zit lukt het niet.

Hij heeft gisteravond voor het eerst van yogurt gesmuld, en lekker dat ie het vond!
Nou vraag ik me af of ik dat nu al mag geven of niet?

Morgen een belangrijke en drukke dag, dennis word dan gedoopt en wij vieren onze verjaardag.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_62493878
yoghurt is vanaf 8 maanden dacht ik
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:41:10 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62494051
Yoghurt is hier volgens het cb gelijk vanaf het begin van bijvoeding, 6 maanden dus.
pi_62498546
De box is ook hier minder en minde rpopulair (gabi nu 5,5 mnd)
ze houdt het met wat hulp om de zoveel minuten nog wel 20-25 minuten uit maar echt niet veel langer...
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:30:26 #174
223453 Guuzewuus
pi_62500578
Mijn meiske heeft echt pijn . Haar billetjes zijn voor het eerst rood, en dan ook meteen zo verschrikkelijk vuurrood dat het gewoon lijkt op fikse brandwonden. Bij het verschonen huilt ze echt tranen met tuiten , en ik weet ook helemaal niet wat ik ermee moet doen. Ik doe er telkens maar zo dik mogelijke klodders sudozalf op, maar heb geen idee of dat slim is? Het lijkt er ook niet minder op te worden. Ze heeft het sinds gisterochtend. Verder gisteren twee keer in badje met der billen, vanochtend weer, omdat ik ze gewoon niet goed genoeg schoon durf te/ kan maken bij het verschonen. En het lijkt me ook wel lekker, gewoon even in het water.

Iemand nog tips?????? Bij voorbaat dank.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:32:33 #175
223453 Guuzewuus
pi_62500615
Hier ook haarverlies na een maand of drie/ vier, maar dat is nu weer over volgens mij. En ook Stella's kale plek is nu, met 6,5 maand, weer helemaal verdwenen. Hihi, dat zag er niet uit, ze had verder echt al van die lange plukken.
pi_62500640
Lekker aan de blote billen. Verwarming aan, handdoeken in de box en lekker bloot aan de lucht laten drogen. Urine en poep bijt vreselijk als de billetjes open zijn.

En lekker vaak verschonen. En geen doekjes met parfum gebruiken. Lekker een lauwe washand doet het ook prima.
quote:
Wat kunt u er zelf aan doen?

Het is belangrijk dat urine of ontlasting de billen zo kort mogelijk irriteert. Daarom moet u een kind met luieruitslag vaak verschonen. Vooral een poepluier moet zo snel mogelijk af. Gebruik dubbele katoenen luiers of andere luiers die goed vocht opnemen. U kunt de billetjes bij elke verschoning het beste schoonmaken met lauw water.
Gebruik bij luieruitslag geen zeep of geparfumeerde schoonmaakdoekjes; beide kunnen extra irritatie geven.
Bij irritatie of beginnende uitslag kunt u het beste de billen bij iedere verschoning met zinkzalf of zinkolie insmeren. Deze kunt u zonder recept bij drogist of apotheek kopen. Uw baby een tijdje met blote billen laten liggen, werkt ook prima.
Spoel katoenen luiers na het wassen extra uit in water, waaraan u per liter een eetlepel azijn toevoegt. Dit verwijdert restjes zeep uit de luiers.
pi_62500727
Ik heb gister bij Jen bijna alle Berg van haar hoofdje af gekregen. Ik heb haar koppie lekker in de calendulaolie gezet, uurtje laten zitten en voorzichtig uitkammen. De hele kam zat onder de schilfers. Daarna in bad, ook lekker met olie omdat het wel een beetje rood was. Dus ik heb het nog niet met shampoo gewassen. Maar het is nu bijna helemaal weg. Nog een paar kleine plekjes.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:43:28 #178
223453 Guuzewuus
pi_62500808
Dank Ticootje , ik ga haar dadelijk meteen een tijdje in haar blote billen laten spelen. Verwarming op volle toeren en gaan met die banaan.

En misschien moet ik dan ook maar eens wat aan Stella's berg doen. Hihi, als we toch bezig zijn. Wemaken er gewoon een thuistutdagje van . Laatste vakantiedag, nog even goed van genieten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Guuzewuus op 19-10-2008 12:55:38 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:52:36 #179
3011 E.T.
pi_62500994
guuzewuus, ik weet niet of je nog van die matjes uit je kraampakket over hebt? die werken ook prima als onderlegger bij blote billen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:13:54 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62501328
Ik heb altijd begrepen dat Sudo er juist helemaal niet superdik op moet maar dat wat dunner beter is.
Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik kan me zo voorstellen dat helemaal afsluiten ook niet goed is.

Een vriendinnetje van me zweerder bij bakpoeder.
Dat over de billetjes poederen en dan idd even bloot leggen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:18:07 #181
223453 Guuzewuus
pi_62501423
Stella ligt echt geweldig te genieten van die blote billen nu .

En van die dikke klodders crème, klinkt idd niet logisch hè, oeps... Nou ja, dit is feest in elk geval.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:19:16 #182
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_62501444
Guuzewuus,
Als je smeert kan je het beste zinkolie gebruiken dat smeert heel makkelijk uit en is net iets meer helend dan sudo.
En dan een dun laagje en met de billen zo veel mogelijk bloot idd.

Ticootje je kan de berg er ook met een speelkaart of gewone kaart af halen dat laat wat makkelijker los en vaak iets minder irritatie dan een kam.

Als ik dat zo lees van al die mobiel worden de kinderen moet ik wel even slikken hoor.
Zoë is nu 10 maanden en draait op haar buik om haar as en komt soms wat voor of achteruit beweging in. Verder komt ze niet.

We hebben de eerst therapie sessie er op zitten en merken door het oefenen al wat verschil in haar kracht en durven. Wel vonden ook hun dat ze wel heel erg flexibel was waardoor ze dingen wel wil maar niet kan.

En dan lees ik al van kinderen die maar 1 slaapje willen doen. Zoë doet er nog 2 soms 3 op een dag en dan gemiddelde 1,5 a 2 uur. De nachten trekt ze alleen nog lang niet door is regelmatig wakker.
Nu werken de medicijnen niet zo goed op het momen en was ze vannacht weer ieder uur aan het huilen dus morgen weer contact met de kinderarts.

Liefs
pi_62501467
Lekker bloot leggen lijkt me een prima idee. Guuzewuus een voor je kleine meid!
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:23:04 #184
223453 Guuzewuus
pi_62501505
Stella slaapt ook nog drie keer per dag 1,5 uur (maar die is 6,5 maanden) en 's nachts van 19.0uur tot 5.00uur de volgende ochtend aan één stuk.

Vinden jullie dat echt zorgelijk dan, zo weinig doen met 10 maanden. Dat varieert toch ook gewoon heel erg?
pi_62501556
Ja Be, de billetjes moeten kunnen "ademen".

In de zomer heeft Jen ook vaak lekker bloot gelegen hoor. Zeker in de zomer vond ik de luier zo vies.

Jen slaapt alweer!! Ze haalt in het weekend echt slaap in. Morgen gaat ze dan even naar het kdv. De rest van de week ben ik thuis om te klussen. Dus blijft ze ook thuis en mag ze een dagje naar oma.

De kamer schiet al aardig op. De kozijnen en deurpost, verwarming en kast zijn klaar. Dan behangen en alle spullen van Priscil overzetten. En dan alles verven in Jen dr nieuwe kamer en behangen en papa moet daar nog de verwarming wegwerken. We hebben echt heel mooi behang voor in de kamers. Priscil zal er niet veel van zien aangezien de kamer volhangt met Johnny Depp, Orlando Bloom, Valerio, Nick en Simon, enz... Maar voor in Jen dr kamer zal het echt een verschil maken. Mooi wit, lekker neutraal en rustig. Als Jen op haar kamertje gaat slapen gaat ook eindelijk de kamer van papa en mama gedaan worden, dat wordt echt tijd, we wonen hier nu 3 jaar en onze kamer is nog niets aan gebeurt. Jen en Priscil zijn nu voor de 2e keer aan de beurt.
pi_62501617
Klein Spookje, Jen is nu bijna 8,5 maand. Die draait ook alleen om haar as. Gaat nog niet zelf zitten, maar blijft wel goed zitten als je haar zittend neerzet. Dat zelfde geldt voor staan. Kruipen doet ze helemaal nog niet, hooguit een beetje naar achter.

Slapen doet ze door de weeks 1 uurtje per dag (dan zijn wij al heeeeeel blij). Maar als ik gewoon thuis ben dan slaapt ze wel 3x en dan blokken van 2 uur. Dus ze kan het wel, alleen het kdv doet echt iets verkeerd. Nachten doorslapen zijn hier ook nog niet aan de orde.
pi_62501992
Hoer ziet het schema van Gabi (5,5 mnd)er nu zo uit...
6:00 en 7:00 uur wakker
07:00 fles
8:00 en 9:00 tukkie
11:00 - 11:30 nog een tukkie
13:30:14:00 nog een tukkie
16:00 - 16:30 nog een tukkie --> maar deze slaat ze ook vaak over met alle gevolgen van dien
19:00 - 19:30 laatste flesje en dan daarna de grote slaap

Overdag komt ze dus zelden meer aan 2,5 uur slaap toe... in de avond wordt ze vaak nog wel wakker (2x , 1x rond 20:30 en vaak nog rond 22:30) maar dan hoef je er alleen een speentje in te doen en tukt ze verder
pi_62504951
guuzewuus probeer eens met bepanthen ipv sudocreme
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:55:01 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62505093
Is volgens mij heel normaal hoor tinny, dat schema van overdag. Sasha sliep toen ook nog best heel vaak, met 5-6 maanden, het was vaak 2 uur op, 2 uur af.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:55:16 #190
223453 Guuzewuus
pi_62505102
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
guuzewuus probeer eens met bepanthen ipv sudocreme
Thanks voor de tip . Ik heb nu gewoon even helemaal niks meer erop gesmeerd. Ze ligt nu te tukken met een luiertje om, maar dadelijk mag ze hier de boel weer onderplassen . Hihi, en er blijft helemaal niks meer van over, van mijn poppetje zonder luier .
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:56:24 #191
223453 Guuzewuus
pi_62505133
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Is volgens mij heel normaal hoor tinny, dat schema van overdag. Sasha sliep toen ook nog best heel vaak, met 5-6 maanden, het was vaak 2 uur op, 2 uur af.
Hoeveel slaapt hij nu dan? En wanneer begon dat te veranderen?
pi_62507209
guuzewuus, 't kan ook een schimmelinfectie zijn. als 't niet snel wat beter gaat zou ik er even mee naar de huisarts hoor, 't klinkt wel erg naar die pijnlijke plekken. als 't een schimmel is kan ze er met een simpel zalfje van de apotheek heel snel vanaf zijn.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:40:53 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62507440
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Hoeveel slaapt hij nu dan? En wanneer begon dat te veranderen?
2 slaapjes.
Op het kdv van ongeveer een uur (soms iets korter, soms iets langer) en thuis vaak toch wel anderhalf uur.

Het ritme is ongeveer:
7 uur papfles
9.30 fruithap
10.00/10.30-11.00/11.30 slapen (thuis loopt dat vaak uit tot 12.00)
En dan rond 14.30 sapje en een koekje
daarna slapen tot ong. 15.30
(thuis is dit meestal later, zo rond 15.30 en dan tot 17.00)
En dan ong. 17.30/18.00 avondeten.
19.00/19.30 naar bed.
Om 23.00 maken we hem wakker voor nog een fles.

En dan slaapt hij dus weer door tot een uur of 7 de volgende ochtend.

Ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer het veranderde. Ergens met een maand of 7-8 geloof ik.
pi_62508079
Klinkt als een best relaxed ritme BE!

Hier vandaag ook lekker dagje!
Vanmorgen in de kerk dumpte ik Leander even voor 2 minuten in de crèche omdat ik even moest plassen voor het voeden. Toen ik terug kwam was hij lekker aan het liggen en teuten. Ik heb hem daar maar gelaten met de mededeling: als hij huilt heeftie honger en dan haal je me maar op. Hij is daar gewoon nog 20 minuten tevreden geweest en dat uit de draagdoek

Vanmiddag eerst dik drama met krampjes en dergelijke. Ik had hem nog nooit zo verdrietig gezien. maar in badje gedaan en toen in de draagdoek. daarna lekker gedronken (moest hem er voor wakker maken ) en wel meer dan een halfuur heerlijk in de box gespeeld. En nu ligt hij in de draagdoek in een houding waarvan mijn moeder zou zeggen: "vroeger hadden baby's nog zuurstof nodig "
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:01:36 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62509427
Ergens rond 11.30-12.00 krijgt hij ook nog een fles en een boterhammetje trouwens.

Wat leuk dat hij het zo naar zijn zin had bij de creche.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:48 #196
223453 Guuzewuus
pi_62509580
Als ik jouw verhaal lees Brighteyes, dan denk ik "hmmm, misschien hier toch ook maar weer de fles om 23.00uur, dan kan ik ook mooi uitslapen tot 7.00uur". Maar dan vergeet ik blijkbaar even dat Stella ook altijd om 5.00uur wakker was toen ze (tot anderhalve week terug) die fles wel nog kreeg .

Maar ik heb niks te klagen hoor. Ik duik er straks om 21.00uur in en dan kan ik mooi 8 uur aan één stuk slapen .
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:09:39 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62509646
Wij hebben laatst nog eens gedacht 'eens kijken wat hij doet zonder die fles, maar dan toen werd hij om 3 uur wakker. Dus we houden hem er nog wel even in.
'Moet' ook wel een beetje om aan de 500cc melk te komen op een dag. De tussen-de-middagfles gaat meestal niet helemaal op dus dan komen we met de avondfles keurig om 500-600cc.

En ach, hij slaapt gelijk weer door na die fles dus het is geen belasting hier ofzo. Ik vind het nog erg gezellig stiekem.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:12:32 #198
223453 Guuzewuus
pi_62509731
Ik vond het ook gezellig, maar vaak sliep ik dan al en brak het toch mijn nacht. Dat is nu wel echt winst hoor, vind ik. Ik voel me echt uitgeslapen nu 's ochtends, eigenlijk voor het eerst echt, sinds lang.

En Stella drinkt overdag 4 keer 180, en soms nog een beetje, plus een aantal hapjes fruit en een aantal hapjes groente en sabbelbrood/liga/soepstengel . Blijkbaar is dat genoeg .
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:15:08 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62509804
Ja, dan is het idd niet prettig.
Die keer dat we hem oversloegen wilden we idd ook wat vroeger gaan slapen.
pi_62511699
Vandaag zijn we naar de verjaardag van mijn vader en broertje geweest. Na de middagslaap van Jen, dan is ze op haar best. Het was toen we aankwamen lekker rustig. Ze heeft even bij mijn opa en oma gezeten en natuurlijk moesten mijn ouders de hele tijd met haar zeulen. Toen ze wat moe werd heb ik even gekeken of ze wilde slapen, maar het was inmiddels best druk en iedereen moest Jen op schoot vonden ze. Dus niet slapen. Ik heb haar daarna lekker in de doek gedaan en ben met Jen in de doek in de kamer gaan zitten. Niemand die haar dan kan afpakken en Jen lekker rustig met haar hoofd naar mama, dus niet alle prikkels. Zo hield ze het heerlijk vol.

1 iemand heb ik enthousiast gemaakt voor een doek. Die vond het helemaal leuk, en gaat het ook eens met mij proberen bij haar stiefdochter (3). Ik heb gezegt dat dat prima kan, lekker op de rug.

Toen we om 5 uur thuis kwamen kon Jen meteen goed slapen en nu ligt ze ook op bed. Dus een stuk beter dan vorige keer, toen was het allemaal veel te veel en kon ze er niet meer van slapen.

Vanaf hoe oud mogen kindjes zuurkool? Jen heeft vandaag wel wat meegegeten, ze vond het heel erg lekker.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:37:29 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62512130
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn meiske heeft echt pijn . Haar billetjes zijn voor het eerst rood, en dan ook meteen zo verschrikkelijk vuurrood dat het gewoon lijkt op fikse brandwonden. Bij het verschonen huilt ze echt tranen met tuiten , en ik weet ook helemaal niet wat ik ermee moet doen. Ik doe er telkens maar zo dik mogelijke klodders sudozalf op, maar heb geen idee of dat slim is? Het lijkt er ook niet minder op te worden. Ze heeft het sinds gisterochtend. Verder gisteren twee keer in badje met der billen, vanochtend weer, omdat ik ze gewoon niet goed genoeg schoon durf te/ kan maken bij het verschonen. En het lijkt me ook wel lekker, gewoon even in het water.

Iemand nog tips?????? Bij voorbaat dank.
Stella wij gebruiken hier bij geirriteerde / rode billen wegwerpwashandjes van Kruidvat/ Etos met lauw water in plaats van de geparfumeerde billendoekjes. Scheelt al heel erg. En daarna een dikke laag billenbalsem van Weleda. Linde heeft namelijk eens een diarreevirus gehad dat 6 weken duurde
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:38:21 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62512163
Wow, wat hebben wij dan een geluk met Stijn als ik dat zo lees. Hij slaapt al vanaf een maand of 4 door van 19.00-7.00.
Op dit moment ziet zijn dag er zo uit:
7.00 wakker en fles
8.30-10.00 slapen
10.00 fruithap
11.00 flesje
12.00-14.30 slapen
15.00 flesje
17.00 beetje melk
17.30 eten
18.30 rest van de fles en slapen tot 7.00

Ik heb een paar weken terug tegen de rode billetjes calendula billenzalf van weleda gekocht. Niet heel goedkoop maar het werkt hier erg goed. Stijn's billen waren binnen 24 uur echt helemaal kapot. Zo vreselijk zielig
Lekker douchen!
pi_62512692
Hier is het nu:

1e voeding: ergens tussen 2:15 en 4:15
2e voeding: ergens tussen 6:15 en 8:00
3e voeding: ergens tussen 10:45 en 11:30
4e voeding: tussen 14:45 en 15:15
5e voeding: tussen 18:30 en 19:00
6e voeding: tussen 22:45 en 23:15 (desnoods wakker maken om 23:15, mama wil ook slapen )

Ik maak hem overdag wakker als er meer dan 4,5 uur tussen 2 voedingen zit. Anders komt hij 's nachts vaker.

Maar ik vind het zo lollig dat voeding 1 en 2 nogal variëren qua tijdstip (2 uur) voeding 3 al een redelijk vaste tijd heeft (3 kwartier speling) en voeding 4-6 écht al een beetje een vaste tijd hebben

Wanneer hij wakker en slapend is tussendoor varieert wel enorm. Tegenwoordig is hij 's avonds weer heel wakker. (we waren dus net een filmpje aan het kijken, maar TARA loopt nu een beetje met de draagdoek rond ) Voordeel daarvan is dat hij 's nachts beter slaapt en na voeding 2 zelfs nog wel eens even weer wil gaan slapen

Met andere woorden: we hebben een ritme, hoezee!
pi_62513033
Vanmiddag heeft Amber weer de voorbeeldige baby uitgehangen op verjaardag; om zich heen kijken; beetje babbelen; met d'r hand bam in mama d'r gebakje; slaapje doen op schoot; en niet mee geblert met de 3 drukke jongens die rondbanjerde door huis (2, 5 en 6 jaar, die van 6 was de jarige job ). Vriendlief en ik hebben echt bijna versteld gestaan dat zij zich zo rustig hield ondanks het drukke gedoe van de jongens met veel gegil, alleen met drinken raakte ze wat afgeleid.
Een aantal konden nauwelijks geloven dat Amber nog maar 3 maanden was; zoals ze om zich heen kijkt.

En er kwam bijna een reddingsactie aan te pas van de overgrootoma; die vond het maar erg eng hoe ik Amber in de doek zette; of ze wel stevig zit zo in de doek; of ze niet kan vallen; nee hoor, die zit muurvast

Zometeen nog bedje/wieg verwisselen; Vannacht was het boem; auw; Amber d'r hoofdje tegen de zijkant van de wieg; en dat was niet de eerste keer deze week. Ook staken er wat voetjes boven de wieg uit; ze zou er op zich nog wel even in kunnen slapen, maar het is vooral voor mijn gemak; dat ik d'r zo kan doorschuiven in bed naar haar eigen bedje na het voeden (ledikantje kan aan 1 kant open; zo naast het bed geschoven, en goed vast zetten natuurlijk zodat ze niet er tussen kan rollen mocht het uit elkaar schuiven).
Dan kan ik toch nog even een paar maandjes van me moppie genieten nast me; het is zo gezellig (Ik wil me toch aan dat eerste half jaar houden bij ons op de kamer).

Hier het ritme van Amber (3,5 maand);
6:00 eerste voeding daarna slaapje
9.00-10.00 voeding, spelen, slaapje
12.00-13.00 voeding, spelen, slaapje
16:00-17:00 voeding, daarna papa-speeltijd
19:00-20.00 badje, voeding, slaapje
22:00-23:00 Laatste voeding.

Dat is het zo ongeveer op een normale dag. Verder laat ik d'r gewoon drinken wanneer ze dat wilt; maar ondanks dat zit er behoorlijk wat regelmaat in inmiddels (eingelijk al vrij snel).

Die laatste voeding laat ik d'r nog even in; maar ik moet er dan echt wakker maken, en soms is het maar een paar slokjes. Zij kan het misschien wel trekken zo lang; ik alleen niet met eventuele stuwing

Ohw en we hebben weer een nieuwe gevonden om Amber aan het giechelen te krijgen; papa en mama in duet op het deuntje van manamana (muppets).

[ Bericht 11% gewijzigd door Llewella op 19-10-2008 21:21:24 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62513403
Ik zou Jasja ook graag minimaal tot 6 maanden bij ons op de kamer houden maar ik weet niet of dat gaat lukken. Het kleine bedje waar ze nu in slaapt is nog niet te klein maar ze groeit zo hard momenteel... en ze slaat met haar handjes tegen de spijltjes aan de zijkant. Maar haar grote ledikantje pas echt niet in onze slaapkamer . Maar het is inderdaad wel erg gezellig . Ik geniet altijd zo van de lieve geluidjes die maakt bij het in slaap vallen en in haar slaap, van die hele lieve steuntjes en zuchtjes .
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:27:32 #206
82727 klein_spookje
pi_62513500
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:23 schreef Guuzewuus het volgende:

Vinden jullie dat echt zorgelijk dan, zo weinig doen met 10 maanden. Dat varieert toch ook gewoon heel erg?
Ja dat is idd wel zorgelijk bij Zoë omdat bij haar haar voeten, enkels, heupen, polsen, duimen en schouders veel te flexibel zijn en daarbij heeft ze te weinig spierkracht.
Ze heeft bv een paar keer gedraait maar draait nu niet meer zowel van buik naar rug als rug naar buik doet ze niet meer,
Ze kan wel zitten maar daar houd het bij op.
We gaan nu 1x per week naar therapie hebben de kinderarts al een paar keer bezocht even als de kinderneuroloog.
Daar hebben we eind november weer een afspraak om te kijken of er verbetering is zo niet dan worden er bindweefsel onderzoeken gedaan.

Ticootje,
Zoë kan nu net een beetje staan met wat hulp maar mag dat niet meer. Ze moet nu eerst op haar knietjes zitten. Dat stimuleren we aan de box iets hagnen en haar er voor zetten gaat aardig op die manier.

[ Bericht 9% gewijzigd door klein_spookje op 19-10-2008 22:00:52 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:39:30 #207
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62513817
hier vandaag een hele drukke dag gehad maar meneer heeft zich er goed doorheen geslagen.

het ritme van de afgelopen dagen is hier

6:30/7:00 wakker & papfles
8:00 - 9:00/10:00 slaapje
10:00 fruithap
12:00 boterham & fles
13:00 - 16:00 slaapje
16:00 rijstewafel/soepstengel & diksap
18:00 warm & toetje
3:00 fles

Vrijdag gaan we op vakantie en dan gaan we proberen om s'nachts geen flesje te geven( hij word wakker en ligt wel te mopperen maar echt huilen doet ie niet)

en dennis heeft een blauw oog, vanochtend stond hij aan de tafel en pakte zijn lepel met 2 handen, waarna zijn benen het begaven en hij met zijn wenkbrauw dus tegen de tafel aankwam. Vervolgens eerst brullen en daarna doodse stilte en een kind dat stopte met ademhalen, papa in paniek(die was aan het troosten) en mama even in gezicht blazen en toen begon ie weer te ademen(michelle deed dat constant)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:50:26 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62521025
Hoeveel snot heeft een kind?
Grote groene stralen, net zelfs tot op zijn kin, ik lette even niet op!

Hij was er bijna vanaf, maar nu dus alweer verkouden.
Nou ja, we poetsen vrolijk verder, ondanks dat hij dat dus absoluut niet wil!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:50:45 #209
82727 klein_spookje
pi_62526048
BE weet je hoe ik dat noem
2 groet groene naaktslakken onder Zoë haar neus
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:22 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_62527758
Ruben is weer volledig goedgekeurd op het consultatiebureau.
Er werd zelfs een aantekening gemaakt dat het een leuk jongetje is Tja, dat wist ik al wel

Voor de statistieken:

De arts vond dat hij zo voor liep? Gewoon kunnen kruipen en af en toe zelfs op handen en voeten proberen, staan in het bedje en aan de tafel optrekken enzo, is hij echt zo snel?

Overigens: vanaf wanneer is het een beetje normaal om over te gaan van een ledikantje naar een ledikantje min een zijkant? Kan dat vanaf het moment dat ze er zelf uitkunnen en niet te veel woelen in hun slaap?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:13:36 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62527984
Als die arts dat zegt, dan zal hij wel snel zijn he. Hij/Zij ziet vaker kindjes van zijn leeftijd.

Volgens mij gaan Sasha en Ruben aardig gelijk op, en ze vonden Sasha ook al een vlotte, dus dan Ruben al helemaal wel.

Ik zou sowieso pas overgaan op het moment dat ik het prima zou vinden dat mijn kind lekker in z'n uppie in z'n kamertje kan scharrelen en spelen en als ik dat nu zo eens bekijk duurt dat in Sasha's geval echt nog wel een aantal maanden. Als ik de woonkamer uit ga dan gaat hij in de box, dus ook op zijn slaapkamertje mag hij van mij niet zonder toezicht spelen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:48:10 #212
3011 E.T.
pi_62528880
Troel, dat moment zou ik zo lang mogelijk uitstellen
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:36:09 #213
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62530128
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeveel snot heeft een kind?

Eindeloos veel Finn in elk geval wel als baby. En dat het dan zo knalgroen was, was ik alweer vergeten Zal bij Isis ook nog wel komen.

Troel, waarom zou je nu al een zijkant uit het ledikant willen halen?

En wij zijn dus sinds vrijdagmiddag thuis met Isis Wel met sonde, want ze drinkt echt nog niet genoeg zelf. De ene fles gaat zo goed als helemaal op en van de volgende heeft ze dan na 5 slokken alweer genoeg Verder is het heerlijk rustig, zonder heen-en-weer-geren naar het ziekenhuis. En we krijgen nog nachtrust ook: ze slaapt elke nacht gewoon de hele nacht door en we krijgen d'r nauwelijks wakker voor d'r flessen van 11 en 5 uur. Grote broer Finn is trouwens erg lief voor d'r, al vond ie het vrijdag en zaterdag echt vreselijk als ze eens even huilde (en ze huilt eigenlijk bijna niet). Nu is ie er wat aan gewend en weet ie dat babies huilen ipv praten.
Inmiddels hebben we ook alle mogelijke instanties gebeld dat ze thuis is en gaan die ook allemaal langskomen, dus we zullen ons niet vervelen de komende tijd, aangezien we ook nog allerlei ziekenhuisafspraken hebben.
Oja, vrijdagavond hadden we meteen al een mini-crisis. Isis krijgt schildklierhormoon in druppels. Toen ik het flesje wilde opendraaien (had een veiligheidssluiting, dus ik moet nogal hard draaien/drukken), viel zo de bodem eruit en lag alles op de grond. Nachtapotheek gebeld en die hadden het dus niet, dus naar het ziekenhuis gebeld, die hadden het ook niet. Uiteindelijk dus maar pilletjes meegekregen en zelf voor apothee gespeeld met platstampen en oplossen En dat spul is nog zeldzaam ook, want onze apotheek en de ziekenhuisapotheek zijn dus nu nog bezig om weer een nieuw flesje bij onze apotheek te krijgen.

En tussen al deze onzin door is er af en toe ook nog tijd om even te genieten
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:41:54 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62530305
Ik begin met je laatste zin, lief om te lezen!

Wat een gedoe zo zeg, wat moet er een hoop geregeld en gedaan worden dan.
Fijn dat Finn ook wat gewend begint te raken.
Hoe is het nu met de bv en het kolven, gaat dat beter nu ze dichter in de buurt is bij je?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:35:24 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_62531723
Ik wil het er nu nog niet uithalen hoor, maar ik kom elke keer bij het stofzuigen die plank tegen en ik vraag me af of het nut heeft om hem naar zolder te doen

Jojo, wat een gedoe met dat flesje En wat fijn dat ze echt thuis is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62538507
Amber slaapt dus sinds gister zonder zijkantje in haar grote bed Maar dan wel tegen mama's bed aangeschoven

Ze was ook fijn om 4:15 wakker, gulzig drinken, daarna waaaah waaaaah waaaaah.... (Das nieuw, deed ze zojuist ook terwijl ik toch echt dat dat ze sliep )
Pas toen ik m'n bed uitmoest viel ze weer in slaap
Was weer lekker wakker op m'n werk
Amber Mae
pi_62538959
pfff, onze katjes zijn heel vriendelijk t.o.v. selene, maar dit spande toch wel de kroon: selene zat bij mij op schoot en shinnie (de oudste poes, die moest niet zoveel van selene hebben) probeerde op haar beurt bij selene op schoot te kruipen. het was wel wat krapjes. dat wel. mickie (de jongste poes) kruipt er naast en vindt het dan best als selene haar vacht klauwt aait. we hebben nu trouwens het punt bereikt dat de kat zeurt om het dekentje over selene's sp[ulletjes in de box opdat zij dan op het dekentje kan liggen.
pi_62540315
Jen doet raar. Gister al, ze had net een paar uurtjes geslapen, wordt wakker en zet het op een gillen. Helemaal niets was goed. Uurtje op, knuffelen en daarna weer proberen om te slapen dat lukte wel. Maar ze huilde zo overstuur...

En net doet ze het weer!

Is het de leeftijd? Heeft ze opeens door dat ze alleen ligt?
pi_62540989
Kan goed zijn Ticootje, rond de 7,7 / 8 mnd. komt bij veel kindjes verlatingsangst om de hoek kijken. Wakker worden en dan alleen zijn in een donkere ruimte kan ze heel angstig maken.

Thomas kan sinds vandaag ook vooruit kruipen. En als hij zelf gaat zitten kiepert hij ook niet meer zo snel om.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62541086
Zoiets dacht ik dus al. Het is echt heel zielig.
pi_62546046
Hier was het vannacht om 2:20 weer waaaah waaaah waaaah (lijkt een beetje op ik heb zo waaaa waaa waaa waanzinnig gedroomd - kinderen voor kinderen ).
Drinken, maar terug naar eigen bedje ho maar na een paar pogingen; dus ze heeft naast me geslapen weer (die 40 cm maakt dan zoveel uit Mama is natuurlijk ook lekker warm ).

Misschien dat ik de zijkanten van het ledikantje even dicht moet maken; dat ze zich dan even veiliger voelt.

Of misschien had ze het in het wiegje ook gehad, heeft ze gewoon weer eens van die wakker wordt nachten.
Amber Mae
pi_62546282
hier vannacht na 4 redelijk rustige doorslaap nachten weer een spookje... 3:16 vond mevrouw het welletjes en werd wakker (en viel om 5:15 tussen ons in pas weer in slaap tot 6:15 uur)

Zo meteen het vierde bezoek aan het CB --> keuring ...dit keer geen prikken

Maar eens vragen wat zij voorstellen....
.
..maar ben ondertussen wel benieuwd, Gabi is bijna 6 maanden... Hoe lang sliepen jullie kindjes aan 1 stuk toen ze +/- 6 maanden waren??
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:01:50 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62546880
Je blijft er maar op doorgaan he. Over dat slapen. En het zegt helemaal niks.
Wat heb je er nou aan als ik je (weer) vertel dat Sasha al vanaf zijn derde week elke nacht van 11 to 7 door sliep? Wat word je daar nou wijzer van?
Of als iemand anders vertelt dat haar kindje 4 keer per nacht wakker is...

Hier gisteren een zeldzame lastige avond/nacht.
Na de fles van 23.00 wilde Sasha ABSOLUUT niet slapen. Hij heeft wel een uur staan krijsen in zijn bedje. Wij er steeds heen, hem neerleggen, maar nog voor we de kamer uit waren stond hij al weer.
Uiteindelijk toch maar bij ons genomen, want dit was wel heel uitzonderlijk. Daar bleef hij doorhuilen en uiteindelijk ging ook steeds zijn handje naar zijn oren. Dus toen hebben we hem maar een paracetamolletje gegeven.
Toen viel hij na nog wat napruttelen na een kwartiertje bij mij in mijn armen in slaap. We hebben hem lekker tussenin gelegd en zo werden we om half 4 wakker. Toen toch maar over naar zijn eigen bedje, wat hij toch eigenlijk ook niet wilde, maar na een kwartiertje was hij stil.
Helaasch hadden wij toen nog flink wat plezier van een stuk of 8 muggen.

Nu weet ik dus alleen niet of ik nou een huisarts eens naar die oortjes moet laten kijken. Hij is al best lang snotterig en het zou me niks verbazen als hij er dus echt wel flink last van heeft soms.
Maar dat is het dus 'soms'... Ik ben zo bang dat ik weer eens voor niks ga 'gaat vanzelf weer over'.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 21-10-2008 09:56:23 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:17:30 #224
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62547124
BE het is niet overdreven om te gaan als jij je zorgen maakt. Liever een keer teveel dan een keer te weinig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:26:30 #225
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62547281
Dat heilige moeten doorslapen snap ik ook nooit zo. Als ze het niet doen dan hebben ze kennelijk iets nodig, op die leeftijd doen ze het heus niet om je het leven zuur te maken, ook al is het wel vervelend.

BE, als je echt denkt dat het ooorontsteking kan zijn, zou ik wel even gaan. Dat schijnt bij die ukkies nl. echt gemeen zeer te doen.

En ik zou er een lief ding voor over hebben als Isis 's nachts wakker werd. Vannacht heeft ze ook weer van 10 tot 8 geslapen. Dat zou trouwens ook een bijwerking van de fenobarbital kunnen zijn en dan zou het langzaam beter moeten worden omdat hierbij gewenning optreedt.
We hebben trouwens weer druppels M. ging gisteren naar de apotheek en toen was het daar net binnen. Geen gedoe meer met fijnmalen van tabletjes dus.
pi_62547692
Jojo, dat is fijn dat je niet meer zelf hoeft te apothekeren! Lekker dat Isis thuis is of ook wel erg wennen (of allebei natuurlijk dat kan ook nog ).

BE, als je je zorgen maakt dan misschien toch even langs de HA... Beter een keer teveel dan te weinig... toch. Ik heb nou ook niet het idee dat je de deur daar plat loopt ofzo...

Webkim, wat stoer van Thomas!

Tico, zou idd heel goed de leeftijd kunnen zijn .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:57:42 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62547863
Je kan altijd nog voor een carriere-switch gaan ooit Jojo. Maar fijn dat het idd niet meer hoeft, dat thuis-gepruts.

Ik kijk het nog even aan vannacht met Sasha, anders bel ik morgenochtend wel. Ik vind het namelijk wel een beetje raar dat hij er dan alleen 's nachts last van zou hebben. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat er dan geen enkele afleiding is.
pi_62548374
En liggend kunnen ze er ook meer last van hebben BE, maar dat zou ik dan overdag in bed misschien ook verwachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')