Titel klinkt goed! Even op bol.com gekeken en de beschrijving klinkt ook wel alsof het boek fijn wegleest!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:35 schreef Webkim het volgende:
Ik heb gisteren Lekker Slapen Zonder Huilen van Elizabeth Pantley geleend in de bieb. Wat een fijne visie heeft die dame..! En het deed me ook wel inzien dat Thomas' slaapproblemen nog helemaal zo erg niet zijn.
Nou, dat vond ik. Hij is nog steeds na zijn middernachtvoeding vaak nog twee keer per nacht wakker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Titel klinkt goed! Even op bol.com gekeken en de beschrijving klinkt ook wel alsof het boek fijn wegleest!
Slaapt Thomas nog steeds zo slecht nu dan?
Ik haal Nienke er dan uit, omdat er niet echt ruimte is qua tijd ivm schooltijden en halen en brengen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:21 schreef tinny het volgende:
@E.T>
[..]
Je bedoelt bij hysterisch huilen haal je er wel uit maar troost je dan en dan weer terug in bed... of gewoon slaapje over slaan?
[..]
en dan na die 10 minuten? er uit en spelen of weer troosten en terug?
we hebben trouwens een slaapje gedaan van 16:15 tot 16:55![]()
(dat is wat we wilden) dus ik hoop dat ze het nu tot 19:30 volhoudt dan flesje en dan hup "de grote slaap"
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Jojo:![]()
Eindelijk mee naar huis!!
![]()
Hier vanaf 2 of 3 jaar naar de tandarts maar ze raden aan vanaf 2 jaar kindje mee te nemen om alvast mee te kijken.
Maarten gaat nu staan in de box alsof het niets isbehalve zitten kost wat moeite maar loslaten en vallen werkt blijkbaar soms erg goed!
Ook is hij stapjes aan het doen zodra hij zelf staat.
Het gaat zo snel![]()
Mag aannemen dat op een bepaalde leeftijd alles wat minder snel gaat?
Dank je welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef Llewella het volgende:
SpeedyGJ: wat een lekker lachebekje!!! Mooie foto's!!
En leuk om te zien dat je ook van het weer houdt; ik heb hier ook thuis een weerfanaat zitten met een eigen weerstation en site. Die is er ook al vanaf kindsafaan mee bezig. Alleen nu wat minder sinds Amber er is.
Amber ook; en dan raakt ze heel erg gefrustreerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De laatste tijd als ik Dana op dr buikje op t aankleedkussen leg gaat ze heel fanatiek proberen vooruit te komen, met bijbehorend gegrom van inspanning...zoo schattig
Dana kan ook zo lekker gefrustreerd raken, en die gilletjes die er dan uit komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Amber ook; en dan raakt ze heel erg gefrustreerd
Op het schapenvel of op bed op d'r buik kan ze nu een beetje rupsen; kont de lucht in en friemelen; ik help d'r dan een beetje om vooruit te komen, zodat ze er nog een beetje lol in houd; want ze wordt snel bozig als het niet lukt
Ik heb laatst van die dingen gekocht ja. Alleen stom genoeg niet gerealiseerd dat ik dan ook beter een klein flesje kan gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ze zelf het flesje al tillen? Voor de avent zijn handvatten te koop. Dan zou je een flesje gewoon neer kunnen zetten met sap en kijken of ze er uit zichzelf iets mee gaat doen.
Of een tuitbeker proberen idd.
Natuurlijk is dat lang zo leuk niet als uit een open beker, maar ik denk dat het vanzelf wel komt hoor.
Sasha vond sap en water in het begin ook niks, maar nu valt hij er bijna op aan.
Van een internetsite:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef k_i_m het volgende:
Maar hoe doe je dat met de tub dan?
quote:Er zijn verschillende manieren om je baby stevig vast te houden. Houd je baby bijvoorbeeld met zijn rug naar je toe onder zijn oksels vast (houd je handpalmen naar boven gekeerd). Leg je wijsvingers om de armpjes en houd met je andere vingers zijn borst vast. Met je duimen die over zijn schoudertjes liggen, houd je zijn kin vast, zodat zijn hoofdje niet voorover kan vallen. De achterkant van het hoofdje steunt op de palmen van je handen. Je kunt je kindje ook voor- of achterlangs met een arm onder zijn billen ondersteunen. Als je je baby aan de voorkant onder zijn kinnetje ondersteunt, heb je een hand vrij om te wassen.
Volgens mij mogen ze onder de douche als het naveltje eraf (dat zei mijn kraamverzorgende tenminste). Maarja zoals altijd: het is overal weer anders, en temperatuur zou ik gewoon doen wat jij aangenaam vind.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:05 schreef simmu het volgende:
vanaf hoe hou mogen ze eigenlijk onder de douche? en waar let je dan op, en hoe weet je of het niet te warm/koud is?
Dat heb je goed gevonden op internet. Helaas werkt dat bij babietjes van 6 maanden niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |