Amber ook; en dan raakt ze heel erg gefrustreerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De laatste tijd als ik Dana op dr buikje op t aankleedkussen leg gaat ze heel fanatiek proberen vooruit te komen, met bijbehorend gegrom van inspanning...zoo schattig
Dana kan ook zo lekker gefrustreerd raken, en die gilletjes die er dan uit komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Amber ook; en dan raakt ze heel erg gefrustreerd
Op het schapenvel of op bed op d'r buik kan ze nu een beetje rupsen; kont de lucht in en friemelen; ik help d'r dan een beetje om vooruit te komen, zodat ze er nog een beetje lol in houd; want ze wordt snel bozig als het niet lukt
Ik heb laatst van die dingen gekocht ja. Alleen stom genoeg niet gerealiseerd dat ik dan ook beter een klein flesje kan gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ze zelf het flesje al tillen? Voor de avent zijn handvatten te koop. Dan zou je een flesje gewoon neer kunnen zetten met sap en kijken of ze er uit zichzelf iets mee gaat doen.
Of een tuitbeker proberen idd.
Natuurlijk is dat lang zo leuk niet als uit een open beker, maar ik denk dat het vanzelf wel komt hoor.
Sasha vond sap en water in het begin ook niks, maar nu valt hij er bijna op aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |