quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:03 schreef Samsonneke het volgende:Lijkt me een vreselijk gevoel dat door je heengaat wanneer je het van de dierenambulance te horen krijgt.
Heel veel sterkte.
Ik had het eerst niet eens door

Die man begon met praten, maar ik verstond niet wie het was. Hij had een berichtje van de chauffeur gekregen, die konden me niet bereiken (ik denk het gaat over dat pakketje waar ik op zit te wachten). Of ik mijn kat toevallig al sinds maart kwijt was? "Eh nee, sinds eergister, maar ze is in maart wel eens eerder kwijt geweest". Oh, ze was dus gevonden. Allemaal op een heel vriendelijke en opgewekte toon. Tot ik opeens doorhad dat er iets mis was, en vroeg "Oh, dat is vast geen goed nieuws he?

". Waarop de vriendelijke man aan de telefoon op even vrolijke toon meldde dat dat inderdaad niet zo was, en of de dierenambulance even langs moest komen want ze waren nog in de buurt.
Nouja, om dan toch maar even met eigen ogen te zien ja gezegd, en pas toen ze met een bak met een dode Djinn de trap op kwamen had ik echt door dat ze dood was
Ik moet zeggen dat ik betrekkelijk kalm ben gebleven, zelfs nog met ze naar de pinautomaat gereden om ze direct te kunnen betalen. De twee heren van de ambulance waren overigens erg vriendelijk, en hielden gepaste afstand. Maargoed, die zullen wel erger meegemaakt hebben met het brengen van zulk nieuws

Pas later merkte ik echt hoeveel het me eigelijk deed

Maar zo ben ik altijd al geweest, eerst de zaken afhandelen, dan tijd voor emotie.