Ja, de eerste keren op stap zonder pamper is wel spannend, he.quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Lishe het volgende:
Oeh, en ik lees Fonske ook al,. knap! (Ik vind het ook niet altijd even practisch BM. In de auto, op lange stukken, trek ik dr gewoon een pamper aan nog. Tiswelgoe)
Dat ja!quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PM-girl het volgende:
Mensen, dit is toch zeker wel het peutertopic he, en niet het kleutertopic!![]()
Deze morgen niet, maar ervoor alweer een tiental dagen wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef snoopy het volgende:
Maar heeft hij 's ochtends dan wel een droge luier BM?
nou, die van mij is al bijna kleuter dus dat mag dan welquote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PM-girl het volgende:
Mensen, dit is toch zeker wel het peutertopic he, en niet het kleutertopic!![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef YPPY het volgende:
Alle kinderen kwamen 's ochtends natuurlijk kijken of hij nog sliep. En ineens... had Sint in zijn bed geplast!![]()
![]()
Ik moet geloof ik nog wennen aan het feit dat het peutertopic twee levensjaren bestrijkt, met alle daaruit voortkomende ontwikkelingen. Ik had het over de jonge peuters die al zo knap met sommige dingen bezig zijn (en de ouders natuurlijk).quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef lily het volgende:
nou, die van mij is al bijna kleuter dus dat mag dan wel
daar kan ik niet over meepratenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik had het over de jonge peuters die al zo knap met sommige dingen bezig zijn.
Nu ja, veel verdienste hebben wij daar niet aan hoor. Het enige wat we gedaan hebben is een potje gekocht en hem er opgezet toen we zagen dat hij moest plassen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
(en de ouders natuurlijk).
Ingrid, dit probleem hebben wij ook een paar keer gehad. Niettot op het matrasmaar wel een natte pyjama. De oplossing is bij ons eenschone luier geven als wij naar bed gaan. Ze ligt dan al ruim 3 uur in bed en het blijkt datze dan het meeste plast. Ook een maatje groter- van 4+ naar 5 haalde niet veel uit. Emma is er inmiddels zo aan gewend dat ze niet eens heel wakker wordt. Ze mompelt wat en slaapt dan weer verder.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah Snoopy, is die molton een 1 persoons? Kim is werd vanmorgen behoorlijk doorgelekt wakker. Zelfs een beetje op/in haar matras. Misschien toch maar een grotere luier 's nachts. Ze slaapt altijd op haar buik, dus voorin zit dan het meeste.
Knap de (bijna) zindelijke kindjes!
Brent
Dan moet je dus trots zijn op jezelfquote:Op woensdag 5 november 2008 08:10 schreef Vicky het volgende:
Ik was maandag even heel erg trots op Amber <knip>Ik heb d'r wel moeten voeren en geintjes moeten maken.. maar het hielp wel!
Dat werkt hier wel goed inderdaad. Alleen al op de bank iets voor mezelf doen inplaats van met mijn rug naar haar toe aan de PC studeren. En haar laten helpen bij alle kleine klusjes, dat kan haar ook een stuk opvrolijken en bezighouden.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:48 schreef bixister het volgende:
op schoot, boekjes lezen, samen tiktak kijken oid?
Tnx.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef lily het volgende:
..vervelend altijd, als kinderen ziek zijn...bah, niet leuk.
beterschap voor Brent
en wat fijn dat het zo goed gaat met Arwen
Ja, we schrokken ons ook kapot die eerste keer (nog niet zo lang geleden) , jezus zegquote:Op woensdag 5 november 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Kroep is ook geen kattepis... ik ben me lam geschrokken de keer dat B. het had.
het heet (in ons geval) inderdaad pseudokroepquote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Lily, akelig he! Was het dan echte kroep, of ook pseudokroep?
Ik wist er niks van. Onze oudste heeft het nooit gehad.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:23 schreef cattie het volgende:
Pseudokroep, wat naar, dat had mijn broertje een keer. Dat heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik het nu, 20 jaar later, nog weet.
Is inderdaad erg akelig, het geluid. Maar als je weet dat het onschuldig is, zit je zelf wat rustiger.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
Ik wist er niks van. Onze oudste heeft het nooit gehad.
Ik heb het ooit in een aflevering van ER gezien(ja, nou, ja, is dus ook leerzaam
) maar toen het een tijdje terug hier boven bij David begon (wij zaten dus nog beneden voor de tv) schrokken we ons wezenloos.
Maar de volgende dag is er niks aan de hand..
Slinkt namelijk ook het keelslijm.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat schijnt de zwelling weg te nemen dan. Dat wat het normaal in de neus ook doet.
Bij pseudokroep heb ik ook regelmatig met Eva midden in de nacht buiten gestaan. Dat helpt best goed en Eva vond het heel interessant.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hij gaf ook nog als tip om neusspray (de echte voor kindjes boven de 2 jaar, dus niet de zout-oplossing) in zijn keeltje te spuiten. Is mss ook iets om te onthouden
Even een aanvulling: lezen, borduren, huishoudelijke klusjes, dat gaat allemaal prima met Ive in de buurt. Alleen computeren niet. Dan wil hij ook op de toetsen drukken, met de muis bewegen enz.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef cattie het volgende:
Fokken met Ive erbij in de zelfde ruimte is zo goed als onmogelijk. Dat levert ernstige ruzies op hier. Ik fok als hij slaapt of even in een andere ruimte aan het spelen is.
Niet zo goed. Overdag viel het mee vandaag maar tegen het eind van de middag ging het weer helemaal mis en kreeg hij weer hoge koorts. Morgenochtend 8 uur scherp hang ik aan de huisartsenlijn. Begin nu toch echt een ontsteking te vermoeden (keelontsteking, amandelen, luchtwegenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Hoe is het nu met Brent?
ja zat ik net aan te denken! als je griep (echte griep dus he, de hele erge) hebt, dan heb je ook heel veel spierpijn en pijn in al je ledematen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:27 schreef PM-girl het volgende:
Och Rocka, wat rot dat Brent maar niet opknapt! Heb je al gebeld inmiddels? Misschien is het ook griep, omdat Brent zijn beentjes aangeeft? Dat omdat griep zo'n algehele spierpijn geeft.
Het is bij haar allemaal nog dicht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef E.T. het volgende:
Succes straks Rocka
Fuente, HMV-ziekte is volgens mij wel besmettelijk als de plekken open zijn. Wel fijn dat ze er nu geen last meer van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |