Zo ben ik eens bezig geweest met mijn holy priest... gauw weer gerespecced naar shadowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef Murloc het volgende:
[..]
Ben pas op level 70 overgegaan naar resto.
Maar dat is echt niet te doen volgens mij.
Tenzij je (bijna) uitsluitend levelt in instances.
Heb pasgeleden wat dailies gedaan. Valt niet mee om die beesten dood te healen
ik voorspel veel corehounds met de naam <LootMe>quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:30 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Ik ga hem Fluffy noemen. Origineel, nee hè.
Daarbij vergeleken is Fluffy origineelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef Beckham het volgende:
[..]
ik voorspel veel corehounds met de naam <LootMe>
Of de tientallen RFK boars die op de Duitse realms rondliepen die Panzer heetten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is Fluffy origineel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of de tientallen RFK boars die op de Duitse realms rondliepen die Panzer heetten...
Als ik hem iig gewoon had aangezet kon ik hem overnemen met remote desktopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.logmein.com/ werkt heerlijk in dit soort gevallen.
Mooi toch anders komt dat er ook niet meer van de rest van de datgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Platina het volgende:
Patch zit op 63% gaat teringsloom, eerste 50% was zo gepiept en sindsdien duurt het uren. Maarja kan ik ff huiswerk maken
Heb gister aardig wat geld verdiend aan herbs, en heb ze nog niet belachelijk hoog gepost al zeg ik het zelf. Ben nu level 44 en heb 1100 gold. Terwijl dat gewoon me main is, en alles zelf verdiend dus best netjes al zeg ik het zelf
Preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als ik hem iig gewoon had aangezet kon ik hem overnemen met remote desktop
Nice zat nu op de 30 mounts dacht ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Hanstin het volgende:
nu is het nog wachten op de server zodat ik die 50 mount achievements kan halen
Ik heb een hele tijd op Dun Morogh gespeeld. Dat was de schuld van Blizzard die die server als recommended aangaf voor mij... gelukkig waren er meer Nederlanders die daar ingetrapt warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Zit nooit op duitse realms
. Maar die is best leuk
!
50 mounts!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice zat nu op de 30 mounts dacht ik! Nog ff TB, UC en SM exalted and ik heb de rest ook
.
lol ook als je als taal engels opgaf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd op Dun Morogh gespeeld. Dat was de schuld van Blizzard die die server als recommended aangaf voor mij... gelukkig waren er meer Nederlanders die daar ingetrapt waren
En jij denkt dat als Blizz zegt 14:00, dat de servers ook echt om 14:00 up zijn....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Serani het volgende:
oké, gepatched, nu nog een uur en een kwartier wachten.. wat te doen.. >.<
true, but one can hope can't he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat als Blizz zegt 14:00, dat de servers ook echt om 14:00 up zijn....
Naiviteit is lief <3
Iets nuttigs gaan doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Serani het volgende:
oké, gepatched, nu nog een uur en een kwartier wachten.. wat te doen.. >.<
Je had ook gewoon kunnen uitslapen tot 3 uurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef Serani het volgende:
[..]
Alweer?
M'n enige vrije dag en dan moet ik wat nuttigs gaan doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |