Heb ik zelf ook gedaan. Maar nu wel volledig resto.quote:
http://www.logmein.com/ werkt heerlijk in dit soort gevallenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Idem!
Baal alleen dat ik vergeten ben vanmorgen de download te starten! Normaal ben ik daar vrij consequent in maar vanmorgen eigenlijk totaal vergeten!
Levelt dat een beetje als resto?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:13 schreef Murloc het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook gedaan. Maar nu wel volledig resto.
Alleen slechte gear
Ben pas op level 70 overgegaan naar resto.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef Murloc het volgende:
Valt niet mee om die beesten dood te healen
Zo ben ik eens bezig geweest met mijn holy priest... gauw weer gerespecced naar shadowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef Murloc het volgende:
[..]
Ben pas op level 70 overgegaan naar resto.
Maar dat is echt niet te doen volgens mij.
Tenzij je (bijna) uitsluitend levelt in instances.
Heb pasgeleden wat dailies gedaan. Valt niet mee om die beesten dood te healen
ik voorspel veel corehounds met de naam <LootMe>quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:30 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Ik ga hem Fluffy noemen. Origineel, nee hè.
Daarbij vergeleken is Fluffy origineelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef Beckham het volgende:
[..]
ik voorspel veel corehounds met de naam <LootMe>
Of de tientallen RFK boars die op de Duitse realms rondliepen die Panzer heetten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is Fluffy origineel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of de tientallen RFK boars die op de Duitse realms rondliepen die Panzer heetten...
Als ik hem iig gewoon had aangezet kon ik hem overnemen met remote desktopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.logmein.com/ werkt heerlijk in dit soort gevallen.
Mooi toch anders komt dat er ook niet meer van de rest van de datgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Platina het volgende:
Patch zit op 63% gaat teringsloom, eerste 50% was zo gepiept en sindsdien duurt het uren. Maarja kan ik ff huiswerk maken
Heb gister aardig wat geld verdiend aan herbs, en heb ze nog niet belachelijk hoog gepost al zeg ik het zelf. Ben nu level 44 en heb 1100 gold. Terwijl dat gewoon me main is, en alles zelf verdiend dus best netjes al zeg ik het zelf
Preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als ik hem iig gewoon had aangezet kon ik hem overnemen met remote desktop
Nice zat nu op de 30 mounts dacht ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Hanstin het volgende:
nu is het nog wachten op de server zodat ik die 50 mount achievements kan halen
Ik heb een hele tijd op Dun Morogh gespeeld. Dat was de schuld van Blizzard die die server als recommended aangaf voor mij... gelukkig waren er meer Nederlanders die daar ingetrapt warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Zit nooit op duitse realms
. Maar die is best leuk
!
50 mounts!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice zat nu op de 30 mounts dacht ik! Nog ff TB, UC en SM exalted and ik heb de rest ook
.
lol ook als je als taal engels opgaf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd op Dun Morogh gespeeld. Dat was de schuld van Blizzard die die server als recommended aangaf voor mij... gelukkig waren er meer Nederlanders die daar ingetrapt waren
En jij denkt dat als Blizz zegt 14:00, dat de servers ook echt om 14:00 up zijn....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Serani het volgende:
oké, gepatched, nu nog een uur en een kwartier wachten.. wat te doen.. >.<
true, but one can hope can't he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat als Blizz zegt 14:00, dat de servers ook echt om 14:00 up zijn....
Naiviteit is lief <3
Iets nuttigs gaan doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Serani het volgende:
oké, gepatched, nu nog een uur en een kwartier wachten.. wat te doen.. >.<
Je had ook gewoon kunnen uitslapen tot 3 uurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef Serani het volgende:
[..]
Alweer?
M'n enige vrije dag en dan moet ik wat nuttigs gaan doen?![]()
Tja, had beter geweest inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen uitslapen tot 3 uur. Of heb je speciaal voor de patch vrijgenomen?
Ach ja, ik heb het niet voor het uitkiezen, anders had ik morgen vrij genomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Je vrije dag op patchdag, doe je verkeerd, moet je NA patchdag doen.
Tegen de tijd dat ik thuis ben (16:45) zullen ze ongeveer eindelijk stabiel up zijn.
Ja of je gaat een klusje wat je eerst later wou doen nu doen ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef Serani het volgende:
[..]
Tja, had beter geweest inderdaad![]()
Ik vervloek m'n slaap ritme
Iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Je vrije dag op patchdag, doe je verkeerd, moet je NA patchdag doen.
Tegen de tijd dat ik thuis ben (16:45) zullen ze ongeveer eindelijk stabiel up zijn.
Zal vandaag ook wel ff gebeuren denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Je weet het nooit heb het ook een aantal keer gezien dat alles om 1800 werkte maar doordat iedereen de 3 login servers liep te hammeren je er pas fatsoenlijk in kon om 2200.
We zullen zien, ik maak me er iig geen zorgen omquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zal vandaag ook wel ff gebeuren denk ik![]()
Ben trouwens helemaal gepatcht nu en klaar![]()
Nieuwe login scherm ziet er heel gaaf uit!
Ja alleen garandeerd Blizzard niet dat het voor alles wertk wat in het verleden is gebeurt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef Platina het volgende:
ff voor de duidelijkheid, die achievements krijg je ook al als je al lang er voorbij bent? bijvoorbeeld achievement voor level 20 terwijl je al 40 bent nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |