Ik weet het niet hoor, mar menig werkgever houd geen rekening met kerstvakantiequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:00 schreef Borizzz het volgende:
Secret of Mana komt wel.
Zal wel een kerstpresentie worden op 24/12 ofzo.
Heb je in de kerstvakantie nog wat leuks te doen
Heb het 2 maanden gespeeld, daarna de doos in gegaan en er nooit meer uit gehaaldquote:
Nee, het was een leuk idee, maar ik zie mezelf niet meer op een BB staan. Doe mij maar de 360-controller! Gekke controllers hip vinden is zoooooo 2006.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef koei het volgende:
Er komen wel steeds meer games die gebruik maken van het BB.
RayMan Raving Rabbids TV Party, Shaun White, Wii Music... Ik denk dat je uiteindelijk toch wel weer een BB wil hebben Roy. Wii Fit denk ik dan weer niet.
kan je dan alleen maar dubbelen als je 2 spelers kiest, heb nog maar 1 controller dus nog niet kunnen testenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Rekkof het volgende:
Hoe kan je op wii sports 1 tegen 1 tennissen?
Super Paper Mario ruilen voor Wario Land: The Shake Dimension?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:42 schreef Ninedarts het volgende:
Eindelijk Super Paper Mario uitgespeeld....een vette game............veel uren opzitten en blij dat ik het uitgespeeld hebt..
Nu weer een andere spel gaan spelen.....ben al bezig met Ghost Squad...gaaf spel
Wario Land: The Shake Dimension heb ik ook maar die vind ik een bagger spelquote:Op zondag 30 november 2008 15:17 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Super Paper Mario ruilen voor Wario Land: The Shake Dimension?
Dat is die FF met DS-graphics toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef speknek het volgende:
Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time (please niet weer een verleden/heden versie van dezelfde wereld) komt in het voorjaar in de VS uit. De Europese release datum wordt binnenkort bekend gemaakt.
Maar je kunt wel met je Mii spelen!!1!!!!11quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is die FF met DS-graphics toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |