Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Tentamen over twee weken? Dan vanavond leren en zorgen dat je dat vak afrondt en er vanaf bent. Je zou júist gemotiveerd moeten zijn, nog even hard aan de slag en dan ben je er vanaf af!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Grulez het volgende:
Ik moet mn scriptie nog steeds afronden (4/ 6 interviews en de afronding) en één vak (heb ik over 2 weken...). Mn verwachting is in januari wel klaar te zijn... De demotivatie slaat nog meer toe dan anders.
Ja, die! Bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...
Hoezo dat? Er is toch wel wat moois te zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef JH87 het volgende:
Het zit me niet mee in deze fase van m'n leven. Helemaal voor niets naar de Apple Store geslenterd.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef maok het volgende:
En dat van die wieg: Dat wat TARA zei, en ik heb dus ook een familie wieg dus het is wel practisch als mijn toekomstige man dat niet heeft
Ik heb dat wel eens met een blikje drinken. Dat ik te laat door heb dat de opening net niet voor mijn mond zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Daar heb ik vandaag pas een nieuwsbrief over gehad. Was ook al oud nieuwsquote:
Het kan ook positief uitpakken. Een bierglas en dan een bierflesje, dat je twee keer bier hebt ipv één keer zeg maar. Legendarisch was dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Maar dat van die laatste slok heb ik ook wel eens, of dat je een laatste slok neemt die je al genomen hebt, kortom, je beker is leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |