Inderdaad was het gisteren overal echt drukquote:
Ik was er voor de verandering eens niet! Kan het me nu even niet veroorloven, eerst even de tentamen binnentikken, volgende week zaterdag mag ik weerquote:
Ga ik zo niet op internet neerzettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede plek om uit te gaan!
Wie is dat huisgenootje?
PM!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga ik zo niet op internet neerzetten.
Is het inmiddels niet steen schaar papier geworden? Of is dat ergens anders. Daarnaast is het 'Kan Jij' in Boeka! Veeuuul beter dan Bolle.quote:Anyhow, is het dinsdag nog steeds dobbelen in de Bolle? We gaan dinsdag ff stappen omdat donderdag niet kan en nu dachten we dus aan Bolle + dobbelen.
Oke, seriously, wat is "Kan Jij" in de Boekanier..?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
PM!
[..]
Is het inmiddels niet steen schaar papier geworden? Of is dat ergens anders. Daarnaast is het 'Kan Jij' in Boeka! Veeuuul beter dan Bolle.
Een kan bier voor ¤8,50quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, seriously, wat is "Kan Jij" in de Boekanier..?
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteldquote:
2,10. Op donderdag 1,10.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteld![]()
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteld![]()
Correctie, ik weet uberhaubt geen prijzen. Ik geef altijd overal gewoon geld en krijg geld + drank terug
kijk, 1,10, dat zijn nog is prijzenquote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar niet eerder over begonnen!!
The Kid is back!!
* _Ophelia_ sluit zich daanbij aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar niet eerder over begonnen!!
The Kid is back!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |