okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Blitz en daarvoor de aloude Talk!
Dat was ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Biermeisje het volgende:
Wie was dan degene die postte over Offcourso?
Ik ben ff in de war!
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Welk weekend?
* Messenga werkt morgen en zondag..
Ik zal aan jullie denken als ik aan het bier zitquote:
Ik zit ook wel aan het bier hoor, vanavondquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken als ik aan het bier zit
Free Record shop in de stad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:38 schreef VoreG het volgende:
Waar werken jullie dan?
Gister en eergister mijn 1e twee werkdagen gehad, heerlijk werk! Jammer dat ik volgende week tentamenweek heb en dus even moet wachten. Volgende week zaterdag mag ik weer.
Ik werk bij de Boekanierquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat voor werk doe je VoreG? Dat je zulk leuk werk hebt.
quote:
Goede plek om uit te gaan!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]daar gaat mn beste vriendinnetje altijd stappen en haar huisgenootje werkt daar ook
.
Edit: als ik uitga kom ik er dus ook wel. Maar ik ga niet zo vaak als zij
.
Het was er gisteren ieg goed drukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede plek om uit te gaan!
Wie is dat huisgenootje?
Inderdaad was het gisteren overal echt drukquote:
Ik was er voor de verandering eens niet! Kan het me nu even niet veroorloven, eerst even de tentamen binnentikken, volgende week zaterdag mag ik weerquote:
Ga ik zo niet op internet neerzettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede plek om uit te gaan!
Wie is dat huisgenootje?
PM!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga ik zo niet op internet neerzetten.
Is het inmiddels niet steen schaar papier geworden? Of is dat ergens anders. Daarnaast is het 'Kan Jij' in Boeka! Veeuuul beter dan Bolle.quote:Anyhow, is het dinsdag nog steeds dobbelen in de Bolle? We gaan dinsdag ff stappen omdat donderdag niet kan en nu dachten we dus aan Bolle + dobbelen.
Oke, seriously, wat is "Kan Jij" in de Boekanier..?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
PM!
[..]
Is het inmiddels niet steen schaar papier geworden? Of is dat ergens anders. Daarnaast is het 'Kan Jij' in Boeka! Veeuuul beter dan Bolle.
Een kan bier voor ¤8,50quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, seriously, wat is "Kan Jij" in de Boekanier..?
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteldquote:
2,10. Op donderdag 1,10.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteld![]()
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoeveel een flesje jupiler daar kost en die heb ik toch al genoeg besteld![]()
Correctie, ik weet uberhaubt geen prijzen. Ik geef altijd overal gewoon geld en krijg geld + drank terug
kijk, 1,10, dat zijn nog is prijzenquote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar niet eerder over begonnen!!
The Kid is back!!
* _Ophelia_ sluit zich daanbij aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar niet eerder over begonnen!!
The Kid is back!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |