Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Blijft een heerlijk programma. Vele malen beter dan Studio Voetbal.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Is dit goed of slecht? Maakt het wat uit? Ik dacht dat ze altijd een beetje rond de 300.000 zaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Adelante het volgende:
nogmaals de kijkcijfers van ma 13/10: 235.000
RTL niet nee, maar die sponsors zullen natuurlijk snel genoeg stoppen als het niet genoeg oplevert. Al is VI zelf de grootste sponsor volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Veerboot het volgende:
Kijkcijfers zijn wel vrij laag inderdaad. Maar het maakt volgens mij niet zoveel uit, aangezien het programma voornamelijk door sponsors betaald wordt en het RTL dus weinig kost. Dan zullen ze het ook niet zo snel van de buis halen, lijkt me.
Met name omdat Johan altijd roept dat het rendabel moet zijn om ergens geld in te stoppen, maar misschien heeft ie andere criteria als hij zelf met z'n kop op de buis kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
RTL niet nee, maar die sponsors zullen natuurlijk snel genoeg stoppen als het niet genoeg oplevert. Al is VI zelf de grootste sponsor volgens mij.
Mwoa, ik vind Youri ook altijd wel okay. Ik vond VI gisteren juist ruk, Wim Rijsbergen praatte wel veel maar had toch weinig te melden en Derksen was voor zijn doen erg stil en was totaal niet scherp.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef BB-boy het volgende:
Alleen door Jan Mulder. Voor de rest was het dezelfde bagger als altijd.
Hofland moet een wit voetje halen bij de achterban om zijn eigen prestaties te camoufleren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:44 schreef Rikketik het volgende:
Ze wilden toch geen voetballers meer uitnodigen omdat die nooit wat te vertellen hebben?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hofland moet een wit voetje halen bij de achterban om zijn eigen prestaties te camoufleren.
Misschien wel, maar toch is Hofland 1 van de weinige die zijn prestaties NIET hoeft te camouflerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef BB-boy het volgende:
Dat zegt niet zoveel.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Pff Hofland. Blijven roepen dat de instelling bij een aantal medespelers ontbreekt terwijl ie zelf pas na een seizoen degelijk begint te spelen.
Lonely there?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...
Komt u allen
Bron? Link? Verhaal? Pics?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef GGMM het volgende:
Een doodsbedrijging vanwege die totoWat een dom figuur.
dan heb je toch nog iets om naar te kijken, maar als ik dieren wil zien ga ik liever naar burger's zooquote:
Van der Gijp International.quote:
Ga lekker naar je eigen topic, alleen.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen topic, alleen.
Dat lijkt me ook sterk..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay en Thomasson samen goed voor 40 doelpunten
In hoeveel seizoenen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan prima, allebei topspitsen (geweest).quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Eng hé, Limburgers?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
God, halen ze hier Ronald Waterhoofd ook al in de show?
Jupiler, dan krijg je dat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een misselijk geluid trouwens dat bierglas dat wordt volgeschonken![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef Grulez het volgende:
Ik vind dat Hofland het goed doet.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe die laatste vraag over Peter Bosz was van mij
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben het niet aan het volgen. Vertel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Silenus het volgende:
Haha, die vraag met 'hoewel het overduidelijk is dat hij faalt!' oid?
Is die niet geblesseerd?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah even over Overmans praten, daar hebben ze de beelden van...
Dan ziet Hofland vast hoe hij Marc volgend jaar moet verdedigen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah even over Overmans praten, daar hebben ze de beelden van...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef Grulez het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar de kapper met een foto van Rene van der Gijp als voorbeeld.
Maar nu met een twist.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef Schimpie het volgende:
Johan voor de 500e keer met hetzelfde verhaal over het krediet van Willem.
Ik ook niet.. Ik denk dat Villarreal die pot gaat winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Atletico die gaat winnen van Villareal. Daar zou ik lang niet zo zeker van zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef Grulez het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar de kapper met een foto van Rene van der Gijp als voorbeeld.
Je kunt hem op de site van RTL terugkijken. Hij staat meestal een dag na de uitzending wel online.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:00 schreef Stevie_G het volgende:
Kun je de uitzending ook nog ergens terugzien??
En er staat ook een link op vi.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:00 schreef Stevie_G het volgende:
Kun je de uitzending ook nog ergens terugzien??
Hoeveel was het vorig seizoen gemiddeld?quote:
600.000 voetbal insitequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hoeveel was het vorig seizoen gemiddeld?
RTL Gemist is inderdaad sneller dan de VI site zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb hem net al teruggekeken op RTL gemist, staat bijna direct erna online
Wat apart. Er komen natuurlijk steeds meer voetbalgerelateerde praatprogramma's bij. Daarnaast is de huidige setting niet zo 'spannend' als de oude met publiek erbij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer 250k kijkers. Vreemd.
Dan zou toch juist een reden voor meer kijkers zijn? Ik vind 250.000 weinig als het er vorig jaar 600.000 waren. Maar opzich is 250K niet niks, toch een kwart miljoen idioten die naar het gezwets van deze demagoog willen luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarschijnlijk omdat het vorig jaar tijdens Studio Voetbal was, nu hebben ze het rijk alleen (of SV)
Ik las ff niet goed, dacht dat het gestegen was. Hmm.. misschien zijn de mensen op maandag al het voetbal van het weekend beu ofzo, weten ze het wel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dan zou toch juist een reden voor meer kijkers zijn? Ik vind 250.000 weinig als het er vorig jaar 600.000 waren. Maar opzich is 250K niet niks, toch een kwart miljoen idioten die naar het gezwets van deze demagoog willen luisteren
Johan: 'Blablabla... dit slecht, dat slecht... blablabla... Willem dit, Willem dat... blablabla... randemant... blablabla...'quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Willem er niet naast zit. Na zo'n heel verhaal van Johan: "Wat loop je nou te lullen man?"
Gelukkig beschikken we over de professionele mening van Hans Kraaij Jrquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:
O god, dit gaat een welles / niettus spelletje worden over Utrecht..
Hij geeft nu gewoon zijn mening over het functioneren van Willem.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dit. Johan heeft hem altijd beschermd. En nu niet meer, waarom??????????ē
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gelukkig beschikken we over de professionele mening van Hans Kraaij Jr
Johan zei zojuist exact wat ik bedoelde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij geeft nu gewoon zijn mening over het functioneren van Willem.
Niet over de persoon Van Hanegem.
Komt denk ik toch door de dag van uitzenden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef sagagiuh het volgende:
Programma trekt trouwens niet echt kijkcijfers.... tussen de 250 000 en 300 000. Dat doet Studio Voetbal met vaak dramatische uitzendingen beter met 850 000 tot 900 000.
Genee: "Heb je gehoord wat van Loen over je heeft gezegd bij Studio Voetbal?"quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Johan: 'Blablabla... dit slecht, dat slecht... blablabla... Willem dit, Willem dat... blablabla... randemant... blablabla...'
Willem: 'Wat ken mij dat nou interesseren?'
Tjaquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef sagagiuh het volgende:
Programma trekt trouwens niet echt kijkcijfers.... tussen de 250 000 en 300 000. Dat doet Studio Voetbal met vaak dramatische uitzendingen beter met 850 000 tot 900 000.
+4quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van Hanegem is overigens met z'n vreemde gedrag een publiekslieveling maar daarnaast maakt ie weinig waar... beetje een clown is het zo eigenlijk.
Iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oei, daar lulde Genee zich net op tijd uit.
Genee is een non-mens, met zijn suggestieve vragen altijd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
wat was er? ik lette ff niet opquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft haarverftips van Genee gekregenquote:
Beetje cru als je weet dat zijn vader en de familie overleed in de oorlog iddquote:
Hij loopt als een kleine kleuter die zn zin niet krijgt weg.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doet John van Loen hier verkeerd. Ron Jans laat hem toch niet uitpraten?ē
Dan hoef je nog niet meteen weg te lopen als een klein kind.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Je loopt toch niet weg omdat de andere coach het niet met je eens is..quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat is toch juist zo mooi, hij is lekker romig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij loopt als een kleine kleuter die zn zin niet krijgt weg.
Ik vind dat soort emoties wel mooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je loopt toch niet weg omdat de andere coach het niet met je eens is..
Speciaal voor het ontslag. Niks voor jou?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
Dat kapsel van Van Loen vind ik wel geweldig. Is dat in?
Zou de erste keer zijn dat van Loen er één in krijgtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
Dat kapsel van Van Loen vind ik wel geweldig. Is dat in?
Hangt van het moment af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet meteen weg te lopen als een klein kind.
Ik ben het aan het overwegen. Vooral die kleur doet 't 'm.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Speciaal voor het ontslag. Niks voor jou?
Het is enorm kinderachtig.quote:
Welke kleurcode zou dat zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben het aan het overwegen. Vooral die kleur doet 't 'm.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef sagagiuh het volgende:
Ah gelukkig. Direct Ajax, PSV en Feyenoord. En als kers op de taart ook nog de Jupiler league. We worden wel verwend zeg.
Maar Van Gaal heeft wel charisma. Van Loen heeft helemaal niets...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef koemleit het volgende:
ach van Gaal kan echt niet met de media omgaan en die is ook gewoon hoofdcoach.
quote:Redknapp has complete power - and surely his first action must be to rid of arguably Ramos’s worst signing, goalkeeper Heurelho Gomes. One wry commenter suggested the Brazilian was an improvement on predecessor Paul Robinson as he actually came out to meet crosses, but Gomes looks like a professional conman who has duped Tottenham into paying him a handsome wage. He offers no communication with his defence, constantly flattens team-mates in order to half-heartedly punch an incoming ball and constantly seems to be daydreaming, as his ridiculous antics against Udinese demonstrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |