Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Blijft een heerlijk programma. Vele malen beter dan Studio Voetbal.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Is dit goed of slecht? Maakt het wat uit? Ik dacht dat ze altijd een beetje rond de 300.000 zaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Adelante het volgende:
nogmaals de kijkcijfers van ma 13/10: 235.000
RTL niet nee, maar die sponsors zullen natuurlijk snel genoeg stoppen als het niet genoeg oplevert. Al is VI zelf de grootste sponsor volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Veerboot het volgende:
Kijkcijfers zijn wel vrij laag inderdaad. Maar het maakt volgens mij niet zoveel uit, aangezien het programma voornamelijk door sponsors betaald wordt en het RTL dus weinig kost. Dan zullen ze het ook niet zo snel van de buis halen, lijkt me.
Met name omdat Johan altijd roept dat het rendabel moet zijn om ergens geld in te stoppen, maar misschien heeft ie andere criteria als hij zelf met z'n kop op de buis kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
RTL niet nee, maar die sponsors zullen natuurlijk snel genoeg stoppen als het niet genoeg oplevert. Al is VI zelf de grootste sponsor volgens mij.
Mwoa, ik vind Youri ook altijd wel okay. Ik vond VI gisteren juist ruk, Wim Rijsbergen praatte wel veel maar had toch weinig te melden en Derksen was voor zijn doen erg stil en was totaal niet scherp.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef BB-boy het volgende:
Alleen door Jan Mulder. Voor de rest was het dezelfde bagger als altijd.
Hofland moet een wit voetje halen bij de achterban om zijn eigen prestaties te camoufleren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:44 schreef Rikketik het volgende:
Ze wilden toch geen voetballers meer uitnodigen omdat die nooit wat te vertellen hebben?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hofland moet een wit voetje halen bij de achterban om zijn eigen prestaties te camoufleren.
Misschien wel, maar toch is Hofland 1 van de weinige die zijn prestaties NIET hoeft te camouflerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef BB-boy het volgende:
Dat zegt niet zoveel.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Pff Hofland. Blijven roepen dat de instelling bij een aantal medespelers ontbreekt terwijl ie zelf pas na een seizoen degelijk begint te spelen.
Lonely there?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...
Komt u allen
Bron? Link? Verhaal? Pics?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef GGMM het volgende:
Een doodsbedrijging vanwege die totoWat een dom figuur.
dan heb je toch nog iets om naar te kijken, maar als ik dieren wil zien ga ik liever naar burger's zooquote:
Van der Gijp International.quote:
Ga lekker naar je eigen topic, alleen.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen topic, alleen.
Dat lijkt me ook sterk..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay en Thomasson samen goed voor 40 doelpunten
In hoeveel seizoenen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan prima, allebei topspitsen (geweest).quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Eng hé, Limburgers?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
God, halen ze hier Ronald Waterhoofd ook al in de show?
Jupiler, dan krijg je dat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een misselijk geluid trouwens dat bierglas dat wordt volgeschonken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |