Tja die heeft dus ontslag genomenquote:
* Dr.Droxz propt er stiekem een pluk wiet inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn , lekker aan zo'n iraanse/turkse waterpijp![]()
, ga wel x keer organiseren
ik heb een hele geyle vriendinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het eerste waar ik ook aan moest denken
Dan moet hij maar vrienden zoekenquote:
hoeft niet doe ik zelf welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz propt er stiekem een pluk wiet in
tja je smeert ook niet elke dag pindakaas op brood ,, de allochtonen versie: je eet toch ook niet elke dag rijst .quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb een hele geyle vriendin![]()
niet nodig dus
ik vind het meer op rosbief lijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je smeert ook niet elke dag pindakaas op brood ,, de allochtonen versie: je eet toch ook niet elke dag rijst .
De onderkant van je moeder, dát lijkt pas op rosbiefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het meer op rosbief lijken
je ava moet iets langzamer gaan , kan ik duidelijk alles zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het meer op rosbief lijken
hoe weet jij dat dan ? heeft die een lekkere moeder dan ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De onderkant van je moeder, dát lijkt pas op rosbief
Ik wist hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De onderkant van je moeder, dát lijkt pas op rosbief
Of WL een lekkere moeder heb?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ? heeft die een lekkere moeder dan ?
kenker , ik moet gewoon niet zo lang pauze houden , pic ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of WL een lekkere moeder heb?
Gast
Onder welke steen heb jij gelegen?
Lees ff alle topics terug van... 250 ong. tot 350 ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ? heeft die een lekkere moeder dan ?
nee hoef niet There Are Plenty More Fish Milf In The Seaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lees ff alle topics terug van... 250 ong. tot 350 ofzo?
eet ze ik heb pas over een half uur , pauzequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
PAUZE !!!
eetse allemaal, voor degene die nu ook pauze hebben
Zo dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hoef niet There Are Plenty More Fish(streep door fish ik weet niet hoe je dat doet )Milf In The Sea
Ja dus?quote:
wooow jij bent goed , hij doet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo dus![]()
( [ s ] [ /s ] voor en na het gedeelte dat je doorgestreept wilt hebben)
ik heet Ramtinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik ga hier niet iedereen bij z'n voornaam noemen ook al zou ik hem/haar kennen
Ja dat had ik ook al meegekregen, maar dan ga ik je nog niet bij je voornaam noemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heet Ramtinlaat de grappen maar komen rammstein,rambo, ram hem der in
mag welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al meegekregen, maar dan ga ik je nog niet bij je voornaam noemen
Right...quote:
We houden je niet tegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
ik wil morgen op nummer 1 staan in de meeste spammers want dan is mr smokez trots op mij
uhu ik wil net zo beroemd worden als BAASquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Right...,
[..]
We houden je niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |