Nou sm0kez. SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECHquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
oja voor dat ik het vergeet
mr.smokez ik wil u hartelijk feliciteren voor u 15.000 post op fok , u heeft u leven aan de kant gezet voor fok , en daar mogen wij als ''normale'' users toch even bij stil staan . u bent een voorbeeld voor de overige mensen hier , voor mij . ik wil net zo veel of meer posts hebben dan u ooit . ik wil net zo krachtig en zinnige post hebben als u . u bent mijn voorbeeld van hoe je echt moet posten .
namens mij gefeliciteerd en ik hoop dat u natuurlijk nog een miljoenen posts post
met vriendelijke groeten Ramtin
wtfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mr.smokez ik wil u hartelijk feliciteren voor u 15.000 post op fok , u heeft u leven aan de kant gezet voor fok , en daar mogen wij als ''normale'' users toch even bij stil staan . u bent een voorbeeld voor de overige mensen hier , voor mij . ik wil net zo veel of meer posts hebben dan u ooit . ik wil net zo krachtig en zinnige post hebben als u . u bent mijn voorbeeld van hoe je echt moet posten .
namens mij gefeliciteerd en ik hoop dat u natuurlijk nog een miljoenen posts post
quote:
Godsammequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?quote:
ja uh..... RunX, help jij hem?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme
Eerst ff puddingbuks legen hoor
nee jammer genoeg ik heb er niet bij na gedacht om dat in mijn contract te zettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?
hahaa ff lekker met je collega's aan de waterpijp! onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?
quote:
omgquote:
zou wel lachen zijn , lekker aan zo'n iraanse/turkse waterpijpquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa ff lekker met je collega's aan de waterpijp! onbetaalbaar!
Explain pleasequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha.. zoiets heb ik meegemaakt!
Wow, ik voel mij vereerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
graag gedaan jongenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wow, ik voel mij vereerd
Maar, GRTDOJW'er in opleiding, waar een wil is, is een weg! Geef ook uw eigen leven op, en u zult zien dat zelfs tong80 te verslaan is kwa postaantallen!
Ik hoop niet voor jou dat jij in dat geval op de bank lag met je meissie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha.. zoiets heb ik meegemaakt!
Je hebt d'r toch wel geneuqt voor ze wegging?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef crazy987 het volgende:
mensen, red mij
er is niks te doen en mn secetaresse heeft onslag genomenis teruggegaan naar de horeca
ik verveel me dood
Wat een carriere movequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef crazy987 het volgende:
mensen, red mij
er is niks te doen en mn secetaresse heeft onslag genomenis teruggegaan naar de horeca
ik verveel me dood
Zoek een hobby?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef crazy987 het volgende:
mensen, red mij
ik verveel me dood
Dat was eigenlijk het eerste waar ik ook aan moest denkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt d'r toch wel geneuqt voor ze wegging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |