oja voor dat ik het vergeetquote:
STERFquote:
Even een kwaliteitspost weggezetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
Wil jij ook een limmerick?
Dat kan, sms je pincode naar 3646!
Kosten worden niet gedekt door uw ziekenfonds
Nou sm0kez. SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECHquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
oja voor dat ik het vergeet
mr.smokez ik wil u hartelijk feliciteren voor u 15.000 post op fok , u heeft u leven aan de kant gezet voor fok , en daar mogen wij als ''normale'' users toch even bij stil staan . u bent een voorbeeld voor de overige mensen hier , voor mij . ik wil net zo veel of meer posts hebben dan u ooit . ik wil net zo krachtig en zinnige post hebben als u . u bent mijn voorbeeld van hoe je echt moet posten .
namens mij gefeliciteerd en ik hoop dat u natuurlijk nog een miljoenen posts post
met vriendelijke groeten Ramtin
wtfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mr.smokez ik wil u hartelijk feliciteren voor u 15.000 post op fok , u heeft u leven aan de kant gezet voor fok , en daar mogen wij als ''normale'' users toch even bij stil staan . u bent een voorbeeld voor de overige mensen hier , voor mij . ik wil net zo veel of meer posts hebben dan u ooit . ik wil net zo krachtig en zinnige post hebben als u . u bent mijn voorbeeld van hoe je echt moet posten .
namens mij gefeliciteerd en ik hoop dat u natuurlijk nog een miljoenen posts post
quote:
Godsammequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?quote:
ja uh..... RunX, help jij hem?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme
Eerst ff puddingbuks legen hoor
nee jammer genoeg ik heb er niet bij na gedacht om dat in mijn contract te zettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?
hahaa ff lekker met je collega's aan de waterpijp! onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n mooie waterpijp op je werk staan RunX?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |