Foxiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:52 schreef ursel het volgende:
Je had het toch over een klein pokke ventje van FOK!
Aan de andere kant is het dan wel terecht. Weet je nog hoe wij hem toen gepwned hebben bij Jorrit toen hij zo dronken wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]ben je gepwned door Foxie..
![]()
Dat is zelfs nog slechter..![]()
Niets zeggen hoor! Ik wacht nog op de WMVHD...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef FJD het volgende:
en er is inmiddels contact met de vader hoor ik van de mod daaro
Ow ja en er is een nieuwe aflevering Heroes
dus hier hang jij rond!?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, want ik zag je gisteren wel online komen op XBL.
Dat was het punt ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, want ik zag je gisteren wel online komen op XBL.
Hij is zelfs al geland:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ik blijf gewoon stug hier posten... Wil niet met Fistfuckers worden geassocieerd... Iemand al de UFO gezien...
Claire is zwanger van Bassie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:40 schreef RudyCarell het volgende:
Niets zeggen hoor! Ik wacht nog op de WMVHD...
Euh... ken ik jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 05:05 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
dus hier hang jij rond!?
3x raden wie ik ben viroootje.
Ik ben niet eens uitgeweest afgelopen maandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's die hoer die je afgelopen weekend mee naar huis had genomen..
Dan heb je hem/ haar telefonisch besteldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben niet eens uitgeweest afgelopen maand
Whehe.. via XBOX live..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan heb je hem/ haar telefonisch besteld
If dreams always comes true this would be the greatest dream i ever hadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef FJD het volgende:
Viro heeft een toyboy, Viro heeft een toyboy
Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 1 wijf in me XBLfriendlist staan van fok en dat is ijsmeisquote:
Het is een vrouw, haar hobby is seks en ze woont in Den Haagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
If dreams always comes true this would be the greatest dream i ever had![]()
![]()
[..]
Ik zou het echt niet weten![]()
![]()
[..]
Ik heb alleen maar 1 wijf in me XBLfriendlist staan van fok en dat is ijsmeis
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is een vrouw, haar hobby is seks en ze woont in Den Haag![]()
Wat wil je nog meer... Hup neuken die bunny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.
1x dat ik ga raden :Wie is Daphne..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie wat over Viro wat ik nog niet weet ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef FJD het volgende:
Viro heeft een toyboy, Viro heeft een toyboy
Pardon ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.
1x dat ik ga raden :Dat is fout viroootje, doe es harder je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |