Sorryquote:
Even? Even? Sjezus manquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryWe waren even aan het fist-fucken.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
>> afwashandschoenen, zocht plaatje van Tyler Durden als hij Marla te grazen neemt, maar kan het helaas niet vinden..
>> neuken…. Tja, er wordt weer een beetje geneukt….
[light-keltie mode]
Nou, zal wel duidelijk geweest zijn, heb ff een mindere tijd gehad, eigenlijk klein jaartje geleden beetje begonnen. Verkering uit, vriendje zelfmoord, gezeik met woning andere vriend, kutwerk etc.. na dat akkefietje van die boerderij waar ik zou gaan wonen had ik zoiets van sterf maar lekker allemaal, kutvrienden. Dus de meeste daarvan zijn ook verleden tijd. Tijdje mezelf ge-entertained, maar wordt je ook niet echt vrolijk van en toen, tijdje geleden, zaterdag nacht belde mn ex, bladiebla, ik dr heen, neuken = verkering = weer in adam wonen = volgend jaar trouwen en lauwe pap erin gieten en dan papa spelen. Begin weer een beetje relaxed te voelen, beetje buiten lopen, beetje fokken, beetje dit, beetje dat. Andere opdracht bij Electrabel, wel erg interessant, voor de rest echt een dooddoener. Ben met wat anders bezig, vandaag 2e gesprek gehad, deze week hoor ik of ik verder mag, if >> volgende week dinsdag assessment. Als het niks wordt blijft het bij deze info. Is trouwens geen vette job, maar wel 5 minuten fietsen van mn huis. En ik ben 8 jaar lang minimaal 4uur per dag rijden wel echt zat… dus maar ff kijken wat het wordt. Nou dat was het.
[\light-keltie mode]
Jij hebt dat gemist natuurlijk...quote:
Aangezien niemand deze had ingekopt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
[Keltiemodus]
Irriteer me de laatste tijd dood aan alles en iedereenzal wel aan mij liggen..
vandaag bijvoorbeeld koop ik een softijsje in een snackbar ik vraag netjes wat het kost als ik een ander horentje wil 1,40 meneer zegt de dame achter de kassa zonder me aan te kijken ik betaal krijg m'n ijsje loop weg en zeg netjes gedag..
de greppeldel zegt dus helemaal niets he!
daarvoor waren we in een tent om even lekker snel wat te eten maar er zat geen logica in de winkel..
je kon aan de ene kant vis bestellen en aan de andere kant vlees het was een soort self service
dus ik vraag aan die man aan welke kant moet ik zijn voor vlees? (dat stond dus nergens aangegeven)
de man ja voor vis hier en vlees daar dus ik ging naar daar want ik wilde vlees..
gaat die gast ons toch een partij raar aan staan kijken..plus toen we aan het eten waren was hij ons weg aan het kijken omdat het tegen sluitingstijd was
op mn werk zijn er ook allemaal zeikende duitsers of oude lepra lijers die nog te onbeschoft zijn om netjes hallo te zeggen voor ze je wat vragen
ik zeg je waar gaan we heen met het fatsoen in Nederland/ De wereld
Ich mus das habben!! nee HOER het is HALLO MAG IK WAT VRAGEN!!
Ik zoek de schroeven NEE HALLO MENEER KUNT U MIJ VERTELLEN WAAR DE SCHROEVEN LIGGEN!!
Mensen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Aangezien niemand deze had ingekopt...
JE WOONT IN ZEELAND![]()
Maar goed ben het eens met IJs
Fuck die andere.
Wie goed doet, goed ontmoet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ik blijf gewoon stug hier posten... Wil niet met Fistfuckers worden geassocieerd... Iemand al de UFO gezien...
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef ursel het volgende:Fer is gepwned door een klein schavuitje..
![]()
Voorlopig moet jij nog zien je geld terug te krijgen en zit hij in de kroeg alles op te zuipen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje wel ja![]()
![]()
Aan de andere kant, als het geld straks terug is dan heb ik hem weer gepwned maar goed dan heb ik nog steeds geen DVD boxen
Je moet ook wel ongelofelijk dom zijn om iemand met je eigen bankrekening op te lichten. Voor dat ding heb je je twee jaar terug nog eens moeten legitimeren![]()
Wat heb je dan gedaan, want ik zag je gisteren wel online komen op XBL.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:19 schreef Keltie het volgende:
TT
OP
Speedtouch
XBox 360 icm Speedtouch
Vanavond Xbox 360 in DMZ plaatsen
FIFA 09![]()
Voetbaltraining![]()
Beste speler van het elftal op het verkeerde been zetten met een magistrale schijnbeweging op de training![]()
"Danny Buijs"-rol in een voetbalteam![]()
Deze post
Ik heb geen DVDs van Jorrit gekocht hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef ursel het volgende:
Voorlopig moet jij nog zien je geld terug te krijgen en zit hij in de kroeg alles op te zuipen..
Je had het toch over een klein pokke ventje van FOK!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb geen DVDs van Jorrit gekocht hoor
Foxiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:52 schreef ursel het volgende:
Je had het toch over een klein pokke ventje van FOK!
Aan de andere kant is het dan wel terecht. Weet je nog hoe wij hem toen gepwned hebben bij Jorrit toen hij zo dronken wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]ben je gepwned door Foxie..
![]()
Dat is zelfs nog slechter..![]()
Niets zeggen hoor! Ik wacht nog op de WMVHD...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef FJD het volgende:
en er is inmiddels contact met de vader hoor ik van de mod daaro
Ow ja en er is een nieuwe aflevering Heroes
dus hier hang jij rond!?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, want ik zag je gisteren wel online komen op XBL.
Dat was het punt ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, want ik zag je gisteren wel online komen op XBL.
Hij is zelfs al geland:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ik blijf gewoon stug hier posten... Wil niet met Fistfuckers worden geassocieerd... Iemand al de UFO gezien...
Claire is zwanger van Bassie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:40 schreef RudyCarell het volgende:
Niets zeggen hoor! Ik wacht nog op de WMVHD...
Euh... ken ik jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 05:05 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
dus hier hang jij rond!?
3x raden wie ik ben viroootje.
Ik ben niet eens uitgeweest afgelopen maandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's die hoer die je afgelopen weekend mee naar huis had genomen..
Dan heb je hem/ haar telefonisch besteldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben niet eens uitgeweest afgelopen maand
Whehe.. via XBOX live..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan heb je hem/ haar telefonisch besteld
If dreams always comes true this would be the greatest dream i ever hadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef FJD het volgende:
Viro heeft een toyboy, Viro heeft een toyboy
Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 1 wijf in me XBLfriendlist staan van fok en dat is ijsmeisquote:
Het is een vrouw, haar hobby is seks en ze woont in Den Haagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
If dreams always comes true this would be the greatest dream i ever had![]()
![]()
[..]
Ik zou het echt niet weten![]()
![]()
[..]
Ik heb alleen maar 1 wijf in me XBLfriendlist staan van fok en dat is ijsmeis
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is een vrouw, haar hobby is seks en ze woont in Den Haag![]()
Wat wil je nog meer... Hup neuken die bunny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.
1x dat ik ga raden :Wie is Daphne..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie wat over Viro wat ik nog niet weet ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef FJD het volgende:
Viro heeft een toyboy, Viro heeft een toyboy
Pardon ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar ik zou echt niet weten wie het is.
1x dat ik ga raden :Dat is fout viroootje, doe es harder je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |