abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62376435
wat is jou doel hiermee -edit- ??

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 14-10-2008 20:38:21 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62377850
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef Han_som_reiste het volgende:
Dat tuig maakt gewoon misbruik van de Nederlandse gastvrijheid. Het is idd tijd om een Marokkaans taskforce in te laten vliegen die weten wel hoe ze met dat tuig om moeten gaan. Dan zijn ze niet meer zo stoer op brommertjes.
gastvrijheid?
Het zijn gewoon Nederlanders met een extra paspoort hoor
Wen er maar aan zou ik zeggen
pi_62378776
Wat het nieuwsbericht pijnlijk duidelijk maakt - en de reacties eronder trouwens ook - is dat we onze kop niet langer in het zand kunnen blijven steken om de problemen met Marokkaans straattuig op te lossen. Niet alleen om concreet de overlast te beperken, maar ook omdat de goeden onder de kwaden lijden. Gek genoeg rollen polici vandaag over elkaar heen om met zware maatregelen te komen:

Eerst Gouda dat geld wil voor een hardere aanpak, nu dit:
quote:
PvdA-Kamerlid bepleit 'vernederen' van Marokkanen
AMSTERDAM - Marokkaanse jongeren die niet willen deugen, moeten worden 'vernederd'. Dat zegt PvdA-Kamerlid Hans Spekman deze week in een interview met het weekblad Vrij Nederland. "De Marokkanen die niet willen deugen moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen", zegt Spekman.

Een waarschuwing of een boete werkt niet, zegt Spekman. "En van een celstraf krijgen ze alleen maar meer status in hun groep. Je moet ze zo aanpakken dat ze hun status juist verliezen. Dat is het enige dat werkt."

Spekman zegt alleen te doelen op Marokkanen die structureel problemen veroorzaken, en niet op mensen die van goede wil zijn. Dat is het verschil tussen de PvdA en de PVV van Geert Wilders, vindt Spekman. "Door Wilders voelen de Marokkanen die wél deugen zich ook uitgekotst. Terwijl het voor ons topprioriteit moet zijn om juist die jongens niet kwijt te raken."
Bron: nu.nl / Novum

Ik zou vooral willen meegeven: laten we eens ophouden met alleen dingen ZEGGEN, maar laten we eens iets gaan DOEN.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:36:13 #29
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62378952
Brandjes zijn van alle tijden, van alle origines.

Er is een probleem, maar dat is niet specifiek Marokkaans.

Laten we daarom niet een oplossing voor Marokkanen zoeken, maar een oplossing voor jeugdigen die zich niet weten te gedragen. Nu zijn het Marokkanen, maar er zijn ook genoeg wijken in Nederland met autochtone sjonnie's die graag een fikkie stoken. Dat ze dáár ook eens wat aan doen.
pi_62378973
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
Wat het nieuwsbericht pijnlijk duidelijk maakt - en de reacties eronder trouwens ook - is dat we onze kop niet langer in het zand kunnen blijven steken om de problemen met Marokkaans straattuig op te lossen. Niet alleen om concreet de overlast te beperken, maar ook omdat de goeden onder de kwaden lijden. Gek genoeg rollen polici vandaag over elkaar heen om met zware maatregelen te komen:

[..]

Ik zou vooral willen meegeven: laten we eens ophouden met alleen dingen ZEGGEN, maar laten we eens iets gaan DOEN.
Het mag dan een linkse lul zijn, hij heb wel helemaal gelijk. Vernederen, hun bling-bling spulletjes afpakken (compleet strippen die gastjes) werkt het beste voor dit tuig.

Maar inderdaad, Elfletterig. Het blijft de PvdA, dus het zal wel weer bij alleen praten (benoemen en bouwen ) blijven...

De crimineeltjes strippen na de eerste veroordeling. Gaan ze toch nog door, pakke men hen hun Nederlands paspoort af (dan hebben ze altijd hun Marokkaanse nog, want dat krijgt iedereen bij de geboorte). Gaat men dan nog steeds door, flikkere men hen over de grens. Niet langer welkom in Nederland; ongewenst vreemdeling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62379331
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:36 schreef Jovatov het volgende:

Laten we daarom niet een oplossing voor Marokkanen zoeken, maar een oplossing voor jeugdigen die zich niet weten te gedragen. Nu zijn het Marokkanen, maar er zijn ook genoeg wijken in Nederland met autochtone sjonnie's die graag een fikkie stoken. Dat ze dáár ook eens wat aan doen.
Niet het probleem verwateren.
Marokkaanse jeugd zorgt toch echt consistent het meest voor problemen door het hele land.
Niet voor niets dat ze in misdaad- en gevangenisstatistieken, afgezet tegen de juiste context, met kop en schouder boven alle andere vermeldde groepen uitsteken.

Er is daar echt iets goed mis.
De hele tijd andere groepen er bij betrekken hept niks, behalve dan dat het afleid van het werkelijke probleem.
Maar om dat laatste (afleiden van het concrete probleem met Marokkaanse jeugd) is het velen dan ook te doen natuurlijk, ook al zullen ze dat ontkennen hier.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_62379506
quote:

[..]

Wat een mafkees is die ezel van de PVDA
vernederen, wij moeten jou eens vernederen.
wat doet hij in die kamer lekker geld vangen en niks doen
pi_62379533
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef El_Matador het volgende:
Het mag dan een linkse lul zijn, hij heb wel helemaal gelijk. Vernederen, hun bling-bling spulletjes afpakken (compleet strippen die gastjes) werkt het beste voor dit tuig. Maar inderdaad, Elfletterig. Het blijft de PvdA, dus het zal wel weer bij alleen praten (benoemen en bouwen ) blijven...
Het aanpakken van dit probleem begint met het onderkennen ervan. In die fase lijken we nu eindelijk te zitten. Het besef dat nu beslist ook moet doordringen, is dat dit probleem niet samenhangt met één politieke kleur. De politieke correctheid en het gebrek aan daadkracht kom je over de volle breedte van het politieke spectrum tegen; en bovendien ook bij de politie, die het liefst met een grote boog om probleemwijken heen rijdt. Ik doe in elk geval niet mee aan populisme als 'het is allemaal de schuld van links'. Je hoeft maar even te kijken naar een stad als Den Haag, met een VVD-burgemeester en een VVD-wethouder op Jeugdzaken, om te zien dat het gewoon niet waar is.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef El_Matador het volgende:
De crimineeltjes strippen na de eerste veroordeling. Gaan ze toch nog door, pakke men hen hun Nederlands paspoort af (dan hebben ze altijd hun Marokkaanse nog, want dat krijgt iedereen bij de geboorte). Gaat men dan nog steeds door, flikkere men hen over de grens. Niet langer welkom in Nederland; ongewenst vreemdeling.
Eens: en dat uitzetten dan graag specifiek naar Marokko. Marokko toont al jaren politieke onwil als het gaat om de dubbele nationaliteit. Dan moet Nederland het tuig daar maar heen sturen. Verklaar ze hier gewoon ongewenst vreemdeling, inderdaad. Een prima stok achter de deur.
pi_62379612
quote:

[..]

Vooral dat laatste is belangrijk wat je scherp opmerkt.
Politici/bestuurder/burgemeesters zeggen een hele hoop dingen, maar doen uiteindelijk geen flikker.
En steken, als puntje bij paaltje komt, ook geen vinger uit.
En omdat er dus nooit wordt concreets gedaan wordt hiertegen, gaan mensen en politici dus steeds gekkere dingen roepen.
Het probleem staat ons tot aan de lippen, en dan gek vinden dat dingen die geroepen worden steeds absurdere vormen aan gaan nemen.

Overigens is het bij PvdA'ers altijd nog de vraag hoe zeer ze hun "harde" woorden menen.
Ze weten donders goed dat strenge plannen in het parlement een vroege dood sterven.
MAAR, dan hebben ze hiet in ieder geval gezegd, ze hebben zich in ieder geval "on the record" ferm uitgelaten.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:04:00 #35
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62379615
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef huhggh het volgende:

[..]

Niet het probleem verwateren.
Marokkaanse jeugd zorgt toch echt consistent het meest voor problemen door het hele land.
Niet voor niets dat ze in misdaad- en gevangenisstatistieken, afgezet tegen de juiste context, met kop en schouder boven alle andere vermeldde groepen uitsteken.

Er is daar echt iets goed mis.
De hele tijd andere groepen er bij betrekken hept niks, behalve dan dat het afleid van het werkelijke probleem.
Maar om dat laatste (afleiden van het concrete probleem met Marokkaanse jeugd) is het velen dan ook te doen natuurlijk, ook al zullen ze dat ontkennen hier.
Ik wil niet andere groepen bij de Marokkaanse jeugd betrekken, ik wil de relschoppers onder één noemer brengen. Niet Marokkaanse jeugd en de rest, maar weg met het Marokkaanse en gewoon met jeugd benoemen! Met nieuwjaar zijn het echt niet alleen de Marokkanen die rotzooi trappen, dat is jeugd in het algemeen, vaak ook uit achterstandswijken
Anders wordt het alleen maar zo'n wij-zij verhaal en daar wordt NIEMAND beter van. Marokkanen leven net zo goed in Nederland en moeten net zo goed aangepakt worden. Dat ze marokkaans zijn doet niets af óf toe aan hun daden.

Laten we daarom het beestje bij zijn naam noemen en het gewoon over irritante hangjongeren hebben. Natuurlijk is een (groot?) deel daarvan Marokkaans. Maar wat heeft het nu voor zin om het constant over die marokkanen te hebben, dan duw je die alleen maar in een hoekje en zorgt alleen voor meer problemen.

Als je het constant over Marrokaanse relschoppers hebt, dán ben je pas echt van het probleem aan het afleiden. Dan kijkt iedereen naar dat marokkaanse, dat zorgt alleen maar voor meer ellende. Kijk gewoon naar de jeugd, marokkaans of niet, en zoek naar oplossingen! En dan natuurlijk niet het land uit schoppen want daar is niemand bij gebaat.
pi_62379686
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het aanpakken van dit probleem begint met het onderkennen ervan. In die fase lijken we nu eindelijk te zitten. Het besef dat nu beslist ook moet doordringen, is dat dit probleem niet samenhangt met één politieke kleur. De politieke correctheid en het gebrek aan daadkracht kom je over de volle breedte van het politieke spectrum tegen; en bovendien ook bij de politie, die het liefst met een grote boog om probleemwijken heen rijdt. Ik doe in elk geval niet mee aan populisme als 'het is allemaal de schuld van links'. Je hoeft maar even te kijken naar een stad als Den Haag, met een VVD-burgemeester en een VVD-wethouder op Jeugdzaken, om te zien dat het gewoon niet waar is.
[..]

Eens: en dat uitzetten dan graag specifiek naar Marokko. Marokko toont al jaren politieke onwil als het gaat om de dubbele nationaliteit. Dan moet Nederland het tuig daar maar heen sturen. Verklaar ze hier gewoon ongewenst vreemdeling, inderdaad. Een prima stok achter de deur.
Het probleem is heel makkelijk op te lossen
Racisme bestrijden
Werkloosheid bestrijden
Armoede bestrijden
Ongelijkheid bestrijden

en de allerbelangrijkste
ERKENNING VAN MEDEBURGERS
pi_62379691
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:36 schreef Jovatov het volgende:

Je moet nog toetreden tot fase 1 (probleemerkenning) zie ik. Er is wel degelijk een probleem en dat is wel degelijk specifiek Marokkaans. En als ik dat schrijf, heb ik nergens beweerd dat er niet ook problemen bestaan rondom autochtone jongeren of jongeren met andere afkomst dan Marokkaans. Ook heb ik nergens gezegd dat die jongeren niet aangepakt mogen of moeten worden.

Word wakker. Er is WEL een probleem met Marokkaanse jongeren en dat probleem beperkt zich niet tot één wijk in één stad, maar speelt in tal van grote steden en zelfs kleinere stadjes.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef Meki het volgende:
Wat een mafkees is die ezel van de PVDA
vernederen, wij moeten jou eens vernederen.
wat doet hij in die kamer lekker geld vangen en niks doen
En je wilt beweren dat je Marokkaanse straatvrienden WEL wat doen, anders dan mensen intimideren, bedreigen en beroven en stelen uit supermarkten? Je wilt beweren dat deze jongens werken voor hun geld? Dat ze braaf elke ochtend een krantenwijkje lopen? Get real.

Waarom spring je meteen in de bres voor je gewelddadige broeders? Ben je één van hen? Of sta je er verder compleet buiten? In dat geval gaat het verhaal jou dus niet aan. En Spekman geeft specifiek aan dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden. Je zou daar dus blij mee moeten zijn, maar nee... Meki is boos. En dat geeft te denken.

De PVDA is trouwens een extreem-linkse partij in België, in Nederland kennen we de PvdA.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2008 16:07:40 ]
pi_62379740
"Waarom spring je meteen in de bres voor je gewelddadige broeders? Ben je één van hen? Of sta je er verder compleet buiten? In dat geval gaat het verhaal jou dus niet aan. En Spekman geeft specifiek aan dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden. Je zou daar dus blij mee moeten zijn, maar nee... Meki is boos. En dat geeft te denken."

Dit inderdaad. Meki generaliseert en discrimineert zichzelf hiermee.

Ik denk trouwens niet dat er sprake is van een specifiek Marokkaans probleem. Er is sprake van een "tweede generatie allochtonenprobleem met voornamelijk jongens die de vrijheid in Nederland niet aankunnen en daarop keihard afgerekend moeten worden".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62379791
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Racisme bestrijden
Werkloosheid bestrijden
Armoede bestrijden
Ongelijkheid bestrijden

en de allerbelangrijkste
Criminele jongeren die supermarkten plunderen, stenen door ramen van buurtbewoners gooien of wat dan ook, WIL ik helemaal niet erkennen als mede-burgers (ongeacht hun afkomst). Verder is de werkloosheid momenteel extreem laag, terwijl de problemen met Marokkaans straattuig groter dan ooit zijn. En dan kun je wel piepen over armoede (koopkracht stijgt jaarlijks) en ongelijkheid, maar het zijn de Marokkaanse jongeren ZELF die hun school niet afmaken en ze kiezen er ook ZELF voor om op het criminele pad te gaan.

Overigens valt me op hoe snel Marokkanen het woord 'racisme' in de mond nemen als ze op hun gedrag worden aangesproken. Lekker makkelijk, of niet? Laten we vooral niet zelf eens in de spiegel kijken.
pi_62379794
=edit= Geen humor

[ Bericht 33% gewijzigd door paddy op 14-10-2008 18:26:39 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_62379808
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je moet nog toetreden tot fase 1 (probleemerkenning) zie ik. Er is wel degelijk een probleem en dat is wel degelijk specifiek Marokkaans. En als ik dat schrijf, heb ik nergens beweerd dat er niet ook problemen bestaan rondom autochtone jongeren of jongeren met andere afkomst dan Marokkaans. Ook heb ik nergens gezegd dat die jongeren niet aangepakt mogen of moeten worden.

Word wakker. Er is WEL een probleem met Marokkaanse jongeren en dat probleem beperkt zich niet tot één wijk in één stad, maar speelt in tal van grote steden en zelfs kleinere stadjes.
[..]

En je wilt beweren dat je Marokkaanse straatvrienden WEL wat doen, anders dan mensen intimideren, bedreigen en beroven en stelen uit supermarkten? Je wilt beweren dat deze jongens werken voor hun geld? Dat ze braaf elke ochtend een krantenwijkje lopen? Get real.

Waarom spring je meteen in de bres voor je gewelddadige broeders? Ben je één van hen? Of sta je er verder compleet buiten? In dat geval gaat het verhaal jou dus niet aan. En Spekman geeft specifiek aan dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden. Je zou daar dus blij mee moeten zijn, maar nee... Meki is boos. En dat geeft te denken.

De PVDA is trouwens een extreem-linkse partij in België, in Nederland kennen we de PvdA.
Waarom moet ik aan jou bewijzen wie ik ben, moet ik hier openlijk afstand nemen van Marokkaanse relschoppers. Ik neem afstand van elke relschopper. Maar ik ga hier niet net als iedereen Nederlands probleem een Marokkaans probleem maken.

Het is Nederlands probleem en daar moet een oplossing vandaan komen. en niet zoals nu generaliseren
pi_62379848
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom moet ik aan jou bewijzen wie ik ben, moet ik hier openlijk afstand nemen van Marokkaanse relschoppers. Ik neem afstand van elke relschopper. Maar ik ga hier niet net als iedereen Nederlands probleem een Marokkaans probleem maken.

Het is Nederlands probleem en daar moet een oplossing vandaan komen. en niet zoals nu generaliseren
Het is inderdaad een Nederlands probleem met een specifieke groep jongeren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_62379858
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:04 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik wil niet andere groepen bij de Marokkaanse jeugd betrekken, ik wil de relschoppers onder één noemer brengen. Niet Marokkaanse jeugd en de rest, maar weg met het Marokkaanse en gewoon met jeugd benoemen! Met nieuwjaar zijn het echt niet alleen de Marokkanen die rotzooi trappen, dat is jeugd in het algemeen, vaak ook uit achterstandswijken
Anders wordt het alleen maar zo'n wij-zij verhaal en daar wordt NIEMAND beter van. Marokkanen leven net zo goed in Nederland en moeten net zo goed aangepakt worden. Dat ze marokkaans zijn doet niets af óf toe aan hun daden.

Laten we daarom het beestje bij zijn naam noemen en het gewoon over irritante hangjongeren hebben. Natuurlijk is een (groot?) deel daarvan Marokkaans. Maar wat heeft het nu voor zin om het constant over die marokkanen te hebben, dan duw je die alleen maar in een hoekje en zorgt alleen voor meer problemen.

Als je het constant over Marrokaanse relschoppers hebt, dán ben je pas echt van het probleem aan het afleiden. Dan kijkt iedereen naar dat marokkaanse, dat zorgt alleen maar voor meer ellende. Kijk gewoon naar de jeugd, marokkaans of niet, en zoek naar oplossingen! En dan natuurlijk niet het land uit schoppen want daar is niemand bij gebaat.
Laatste maal:
Het Marokkaanse jeugdprobleem is zo'n apart verhaal ten opzichte van alle andere probleemjongeren.
Dat weet je donders goed.
Tenzij je ergens op de Veluwe woont natuurlijk.
Omdat het zo'n apart verhaal is verdient het ook speciale aandacht. Los van de andere jeugdproblematiek.

Het apart je pijlen richten op deze Marokkaanse probleemjeugd is niet zogen voor meer ellende.
Dat klinkt tevens als een soort chantage:
Niet ons specifiek benoemen, anders gaan we nog meer rotzooi trappen.
Zo werkt dat natuurlijk niet in de echt wereld lieverd.
Overigens schoppen ze nu al teveel rotzooi om ongenoemd te laten.
De kop in drukken dit probleem, linksom of rechtsom.
Faal van de eeuw.
pi_62379885
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Criminele jongeren die supermarkten plunderen, stenen door ramen van buurtbewoners gooien of wat dan ook, WIL ik helemaal niet erkennen als mede-burgers (ongeacht hun afkomst). Verder is de werkloosheid momenteel extreem laag, terwijl de problemen met Marokkaans straattuig groter dan ooit zijn. En dan kun je wel piepen over armoede (koopkracht stijgt jaarlijks) en ongelijkheid, maar het zijn de Marokkaanse jongeren ZELF die hun school niet afmaken en ze kiezen er ook ZELF voor om op het criminele pad te gaan.

Overigens valt me op hoe snel Marokkanen het woord 'racisme' in de mond nemen als ze op hun gedrag worden aangesproken. Lekker makkelijk, of niet? Laten we vooral niet zelf eens in de spiegel kijken.
Ik heb niet gezegd dat je die jongeren moet erkennen als jou medeburgers. Ik heb gezegd dat iedereen in Nederland die woonbaar hier is , jou medeburgers zijn. je zal elke Marokkaanse of Turkse Nederlander moeten erkennen als jou medeburger. doe je dat niet dan zal je deze probleem niet kunnen oplossen

En kijk aub hoe de Allochtonen zich moeten overleven met hun armoede. kijk hoe zij leven. een groot verschil. jij hebt makkelijk praten met 3000 netto per maand, hun moeten het doen met 1100 NETTO
pi_62379913
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een Nederlands probleem met een specifieke groep jongeren.
Klopt dus NEDERLANDSE JONGEREN. geen MAROKKAANSE JONGEREN
pi_62379933
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Helaas, helaas.
Even hand in eigen boezem nu:
Dat is iets wat wij ze decennia lang zelf met de paplepel hebben ingegeven.
Ok, ok , voornamelijk geitewollensokken, maar ze zijn daarmee wel de verkeerde richting op gegroeid.
En daar proberen ze nu nog steeds misbruik van te maken.
Tijd dus om dat eens en voor altijd concreet te corrigeren.

I
Faal van de eeuw.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:27:39 #47
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62380239
Meki snapt het gewoon niet
pi_62380473
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Racisme bestrijden
Werkloosheid bestrijden
Armoede bestrijden
Ongelijkheid bestrijden

en de allerbelangrijkste

Waarom doen de Marokkanen dat dan niet ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_62380683
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat je die jongeren moet erkennen als jou medeburgers. Ik heb gezegd dat iedereen in Nederland die woonbaar hier is , jou medeburgers zijn. je zal elke Marokkaanse of Turkse Nederlander moeten erkennen als jou medeburger. doe je dat niet dan zal je deze probleem niet kunnen oplossen

En kijk aub hoe de Allochtonen zich moeten overleven met hun armoede. kijk hoe zij leven. een groot verschil. jij hebt makkelijk praten met 3000 netto per maand, hun moeten het doen met 1100 NETTO
Vreemd, want ze zijn wel in het bezit van dure scooters, dure merkkleding en sieraden. Hoe doen ze dat dan?
Schotje op open doel.

Er zijn trouwens genoeg andere mensen die ook van 1100 euro netto rond moeten komen en die oook de boel niet verzieken. Ik zou zeggen ga een opleiding volgen en aan jezelf werken of verwacht je echt dat iedereen automatisch 3000 euro netto verdient en alleen de marokkanen daarvan worden buiten gesloten. Ga jezelf lekker in de slachtofferrol praten.

Frappante van het hele verhaal is dat er genoeg Marokaanse meiden te vinden zijn die het heel goed doen. Blijkbaar werkt het kort houden bij deze groep beter als het totale gebrek aan regels dat voor het mannelijke deel geldt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_62380754
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt dus NEDERLANDSE JONGEREN. geen MAROKKAANSE JONGEREN
, ja ze voelen zich alleen Nederlands als het ze goed uitkomt. Op de eerste plaats voelen ze zich wel degelijk Marokkaan. Een enkele reis Marokko is dan ook meer dan op zijn plaats. Nederlanders die zich misdragen geven we een enkele reis Siberie, komen die Marokkanen er nog genadig van af ook.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')